Ja bizar hé hoe hard t gaat, ook qua tijd pff... Maar eerste pakjes beginnen hier ook al te klein te worden. Sommige is echt hoog water Is er dan verder niks aan te doen aan de baby acne??
Volgens mij niet. Als T goed slaapt en drinkt is het nauwelijks rood. Zo, ik ben wel weer toe aan slaap Even voeden nog en dan plat!
Nee is inderdaad niks aan te doen aan de acne. Moet vanzelf over gaan. En wanneer ze rustig is, dus net geslapen heeft, is het echt veel minder. Maar soms ook heel rood en soort van gele pus. Vanavond is L van half5 tot half 10 wakker geweest. Veel huilen ook zonder duidelijke reden. Nu slaapt ze lekker. Hopelijk is ze heel moe
Klinkt als clusteren Hier ook net weer achter de rug. Daar ging mijn voornemen om vroeg op bed te gaan. T wilde duidelijk mamma-tijd. Google maar eens op clusteren, Jonneke. Zal je wel herkennen denk ik Nou, nu écht de oogjes toe.
Hmm dan zal ik er toch eens wat meer over opzoeken. Bedankt voor de tip sopann! Toch wel fijn om zo ervaringen te delen hoor. Zo merk je toch dat je veel niet weet. Ons meisje werd om half 12 krijsend wakker. Helemaal scheef in bed met haar hoofdje tegen de spijltjes. Zoals wel vaker de laatste tijd. Goed gelegd en toen toch weer geslapen tot half4. Morgen het bedje andersom opmaken en anders toch maar iets maken dat ze haar hoofdje niet kan stoten.
Ach wat sneu! Het is idd fijn om ervaringen uit te wisselen. Wat je zegt: onze kennis is nihil T heeft 4.5 uur geslapen!! Erg fijn. Ik blijf nu wakker. Zo voeden, dan kolven en om 10.00 uur visite. Anders kom ik er niet aan toe mezelf nog netjes te maken
Haha, wat een dwarskont is het ook. Wil ik gaan kolven, meldt hij zich!! Weer twee borsten leeg. Zo schiet die voorraad ook niet op Trouwens heerlijk om zo vroeg op te zijn! Nu kan ik vanmiddag tenminste effectief slapen Als T het toestaat
Ik hoop dat T het toelaat dat je vanmiddag mag slapen anders wordt het een lange dag voor jou. Ik moet er niet aan denken om 5uur al mijn bed uit te moeten. Pff L is na de voeding van 8uur weer in slaap gevallen, doet ze anders nooit, en dus heb ik ook tot 10uur kunnen slapen. Wist niet wat me overkwam! Nu even wachten tot ze wakker is en dan lekker even wandelen, het zonnetje schijnt!
sorry dames ben weer ff niet geweest... hoop dat alles goed gaat met jullie... Hier gaat alles z'n gangetje
Jullie zijn er maar weer druk mee. Sopann 5.00u eruit je hebt er zin in. Hopelijk laat T je dan vanmiddag nog ff slapen. Lekker Jonneke ff wandelen, ga zo ook weer ff.
Eigenlijk was het zes uur pas hè Vijf uur wakker, maar meneer ligt wel drie kwartier aan de borst(en). Ik vind het trouwens heerlijk! Voor mijn gevoel kon ik echt veel doen. We hebben net samen geslapen van half één tot half vier. Ik had T mooi op mijn borst gelegd. Dekentje er overheen. Heerlijk Vinden jullie Pampers ook zo stinken trouwens? Ik ruik het direct als hij geplast heeft.
Lekker dat jullie vanmiddag samen hebben geslapen. Heeft hij het je toch gegund. L heeft na de voeding van 12uur geslapen tot half6. Wandelen maakt haar altijd rustig en merk wel dat ik daardoor zelf ook wat meer tot rust kom ook al kan ik zelf niet slapen op dat moment. nu is ze aan het clusteren. Jaja sopann heb het opgezocht en herkende het meteen van gister morgen de foto's bekijken die met de fotoshoot gemaakt zijn. Ben benieuwd!
Ik kan niet zeggen dat ik pampers ruik als ze geplast heeft. Heb je ook al eens andere merken geprobeerd?
Lekker geslapen dus. Heerlijk hoor. R is hier na t wandelen ook altijd moe. Vanmiddag ook hele rooie wangen haha. Ik vind pampers sowieso stinken. Had eerst etos luiers en nu pampers maar vind dat er een chemisch luchtje aan zit. Leuk Jonneke foto s kijken. Zijn vast mooi geworden. Nog ff kroelen en dan zo mn kleine monstertje op bed leggen.
Ja! Wat goed Jonneke Fijn is het om te herkennen wat er aan de hand is hè? Dat scheelt zoveel energie vind ik. Pampers ruikt idd wat chemisch.
We hebben de weegschaal van de lactatiekundige hier even te leen. Puur voor onze nieuwsgierigheid. Meneertje weegt gewoon 4920 gram!
Nou dat gaat heel hard dan sopann. En dat in een maand. Was T na de geboorte veel afgevallen? Of juist niet? Snap nu waarom jouw kleertjes zo snel te klein zijn maar dan zie je hem met de dag gewoon groeien he. Manlief komt hier iedere dag thuis, benieuwd hoe ze er nu weer uitziet.
Inderdaad! Hij was afgevallen tot 3610, dus hij heeft een flinke spurt gemaakt. 1300 gram in drie weken. Hopelijk blijft dat niet zo We hebben vannacht één nachtvoeding gehad Alleen om 21.30 - 02.30 - 06.30. Ideaal Dat groeien zie je gebeuren ja! Ik voel het ook met tillen. Echt zwaar soms, zeker als hij slaapt. Straks naar de fysio. Ik ben benieuwd naar de schade. Manlief lag te zeuren dat.hij nog moe is... Aansteller
Nou hier klaagt manlief er ook over hoor dus hij is niet de enige. En dan hoeven ze nog helemaal niet veel te doen. En die groei hoeft inderdaad niet zo door te gaan nee maar wel fijn dat hij het gewoon zo goed doet. Scheelt een hoop zorgen maar wel moeie armen tijdens voeden L slaapt nu al 3 nachten 6 / 6,5uur achter elkaar. Echt lekker!
Haha, stom hè. Hij bood vanochtend wel zijn excuses aan. Da's dan wel weer lief 6 uur! Wauw! Dat lijkt me heerlijk Word je dan niet wakker met ontplofte borsten?