Wat lief dat hij zijn excuses aanbood. Mijn man zegt dan doodleuk: jij bent de hele dag vrij. Hij moest eens weten hoe hard wij moeten werken Ja de eerste twee keer werd ik inderdaad echt wakker met hele pijnlijke en lekkende borsten maar de laatste nacht gelukkig niet. Slaapt toch een stukje beter. Maar ik moet wel zeggen als ze dan komt dan denk ik nog 'nu al? ik slaap zo lekker'
Haha mannen...hier ook hoor. Maar hij helpt wel goed. Jonneke heb ik ook hoor. R komt na de voeding van 19.30u pas weer rond 1 uur half 2 (vannacht 02.30u) maar als k m dan hoor denk ik ook nu al!! Haha Zo Sopann jouw mannetje doet t ook goed. Goeie melk hé Vanmorgen ontdekte ik een koortslip. Compeed pad erop en maar extra goed handen enz wassen. En ff niet kussen met mn drakie....
Oh dat hoeft mijn man echt niet te zeggen Dan nodig ik hem uit een dagje zelf te doen. Gelukkig hoef ik dat nooit te opperen. Hij is al wel dagen thuis aan het werk geweest en toen zag hij voldoende Haha ik denk ook standaard: nu al? Scheelt dat mijn man eerst de luier doet. Dan heb ik nog even om wakker te worden. Hè jakkes! Een koortslip Lijkt me echt lastig. Ik overlaad mijn ventje met kussen, haha. Bij de fysio compleet goedgekeurd Geen verzakking! (zit in de familie) Nog wel rustig aan blijven doen. Max een half uur lopen achter elkaar en mijn bekkenbodemspieren blijven oefenen. Ik ben zo blij hè! Een volgend kindje is dus wat dat betref geen probleem Over nog héél lang!! Zijn jullie alweer intiem geweest? Ik vind het zo eng Alleen klaarkomen lijkt me al zo'n opdoffer voor mijn onderkant weer. Kijk ik niet echt naar uit
He bah een koorstlip, vervelend zeg! Ben je er meestal snel weer vanaf? Hier wordt ons meisje ook de hele dag gekust dus kan me voorstellen hoe vervelend het is je drakie niet te mogen overladen met kusjes! Hier al wel weer sex gehad maar ik kan je zeggen dat ik er nog niet echt van geniet hoor. In het begin doet het best veel pijn. Klaarkomen moest ik de eerste paar keer ook niet aan denken. Maar nu wil het wel, en gelukkig zonder pijn. Vandaag de fotos bekeken en gekocht die gemaakt zijn bij de fotoshoot. Er zaten echt hele mooie tussen! Ik was er dan ook meteen verliefd op en heb alle fotos gekocht. Doen ze ook wel slim want de twee mooiste samen waren best wel duur en dan kon je voor weinig de rest er ook bij hebben. En ook een mooi canvasdoek er bij genomen. Dus mijn portemonnee is weer leeg Morgen even kijken voor een mooi fotolijstje zodat ik hem ook neer kan zetten.
Wat fijn trouwens Sopann dat het bij de fysio allemaal goed was en je weer goedgekeurd bent. Wel fijn om te weten voor een eventuele volgende zwangerschap over heeele lange tijd
Fijn dat je goedgekeurd ben Sopann. Top!! Jonneke ja dat doen ze zeker slim met zo n shoot. Maar ja je heb nu iig een aantal mooie foto s en zo mooi maak je ze zelf (ik niet althans ) toch nooit. Meestal is mn koortlip met een dag of 3 weg. Maar is wel lastig hoor niet knuffelen. Maar we halen t wel weer in. Hier ook nog geen sex. Slik ook nog geen pil ivm bv en met condoom is altijd zon gedoe haha. Hechtingen zijn er net uit dus hij moet nog ff geduld hebben.
Nee zo'n fotos maak ik inderdaad ook niet zelf Zou wel willen! haha! Ja niet knuffelen is heel lastig lijkt me maar voor een goed doel! Je wilt je mannetje niet besmetten natuurlijk. Ik had nauwelijks schade van de bevalling dus dat scheelt misschien. Maar nee, met condoom is niet alles maar ja, moet wat he! Voorlopig wil ik nog borstvoeding blijven geven en maanden geen sex gaat er niet in. Zeker bij mijn man niet, haha! Ik ga zo maar eens naar boven, ze zal zo wel komen voor de voeding en dan ga ik ook plat. Mirpat, hoe doe jij dat? Want hij gaat iedere avond op dezelfde tijd naar zijn bedje. Komt hij met de voedingen al op vaste momenten of wacht je dan gewoon weer af wanneer hij komt?
Hmm... Ik had maar één inwendige hechting, maar ook eentje bij mijn clitoris. Die voel ik nog steeds! Soms vergeet ik dat ons knulletje pas 4 weken is... Mijn man is er ook echt aan toe hoor, maar ik kan het gewoon nog niet. Komt misschien ook door de borstvoeding dat het nog even niet allemaal wil. Wij hebben het trouwens nooit anders dan met condooms gedaan, behalve voor Teije natuurlijk, al was dat ook maar twee keer, haha! En in de zwangerschap natuurlijk. Hij heeft net 5,5 uur ertussen gehad! Wat voel ik me nu al uitgerust, haha. Zo even een beetje druk wegkolven en dan weer slapen. Heerlijk zo! Wat ontzettend leuk van die foto's Jonneke Ben wel heel nieuwsgierig Zal binnenkort ook eens een foto van onze man posten
Lekker hé als je dan zo lang kan slapen dan voel je je al weer heel wat. R krijgt rond half 8 zn laatste voeding en dan rond half 9 in bed. Dan voed ik m pas weer als ie komt (nu al 2 nachten om 2.30) Overdag hou ik nog wel ongeveer om de 3 uur aan. Net klaar nu, nog fd laten zakken en dan kunnen we weer verder slapen.
Heerlijk, weer 6uur tussen de voedingen in! Ik zal wel een keer een foto posten. Was ze gister al aan het inscannen om ze zelf bij te bestellen voor de opa's en oma's. Anders betaal ik weer het volledige bedrag. Was ik niet van plan ik had gister trouwens het ziekenfonds gebeld ivm een rekening van vorig jaar uit het ziekenhuis. En omdat ik mijn controles bij gyn heb gehad ipv bij de vk en ik daar ook een indicatie voor had moet ik mijn eigen risico zelf betalen terwijl dit bij de vk niet is. Blijf het zo krom vinden. En toen belde het werk gister ook nog op. Ze krijgen het rooster van juni moeilijk rond ivm collegas die weg gaan en nog geen nieuwe voor zijn of ik in juni als weekenden en slaapdiensten kan werken. Hoeft in pricipe niet, dan kan ik ook niet kolven omdat ik alleen werk. Heb dus vriendelijk bedankt maar ik kreeg het wel al heet bij het idee 3dagen in de week ons meisje te moeten verlaten. Werd me ook nog even verteld dat mijn leidinggevende had gezegd dat ik, omdat ik eerder dan de UD bevallen ben ook weer eerder aan het werk moet. Heb toen al gezegd dat dat volgens mij niet klopt, je hebt gewoon minimaal 16wkn dus daar ga ik volgende week toch even achteraan. Zo vervelend om daar nu mee bezig te moeten zijn.
Oh wat stom zeg!! Je hebt idd recht op 16 weken vanaf je eerste verlofdag. Kijk maar op UWV werknemers. Die slaapdiensten proberen ze hier ook al aan me te slijten. Heb hetzelfde gezegd als jij. Wat kan ik daar ook naar van worden. Al krijg ik wel weer zin om te gaan werken hoor. Volgende week hebben we voor het eerst een officiële gelegenheid. Mijn man doet veel bestuurswerk naast al zijn andere werk. We zijn dan van 15.00 tot 23.00 uur weg en dat betekent dat ik twee keer moet kolven. Ik heb die gelegenheid maar even gemaild of er een ruimte is. Ik ga echt niét op het toilet zitten. Daar lunch je toch ook niet?
Wat een gedoe Jonneke. Beetje jammer om je daar nu al mee bezig te moeten houden. Krijg toch ook wel weer zin om te werken maar dan neem ik mn kleine mannetje wel mee haha Kolven op de wc lijkt me idd toch ook niet alles. Dr zal net iemand hebben zitten bouten Wou vanmiddag nog naar markt hier maar als ik naar buiten kijk ben ik bang dat dat niet doorgaat.
Ja ik had het vorige keer ook al opgezocht toen gedacht werd op mijn werk dat ik eerder moest beginnen maar nu begint mijn leidinggevende er weer over. Maandag ga ik haar dan ook even bellen om het uit de wereld te helpen. Kolven op de wc? Haha nee, ik zou dat ook niet kunnen denk ik. Zit je daar met je zoem-apparaatje.... Ook de eerste keer zonder je ventje dan zo lang? Hoe heb je het nu met het slaapzakje gedaan Sopann? Nog een dekentje er over heen of niet? Ons meisje draait ook nu ze andersom in bed ligt op zij waardoor ze wakker wordt van het slaan tegen de spijltjes. Vannacht maar eens twee rolletjes langs haar neer leggen. Kijken of dat helpt. Iemand anders nog tips? Inbakeren gaat me te ver omdat het echt van het schuin in bed liggen komt dat ze tegen de spijltjes aan komt. Anders zat ik ook nog te denken aan stootkussentjes om de spijltjes, mogelijk is dat zachter voor haar handjes en wordt ze er niet wakker van.
Wilde net zeggen dat het weer er hier best goed uit ziet. Kijk ik nu naar buiten sneeuwt het hier zachtjes! En ik wilde nog wel naar het dorp lopen voor fotolijstjes en te kijken naar een bruidje die ik ken die gaat trouwen... Maar even denken of dat wel doorgaat Ik word gek van die sneeuw!!! Ik wil zon!!! Sopann, het viel me net eigenlijk pas op dat jouw mannetje wel heel erg zwaar is als hij maar zo klein is, 40 cm. Ons meisje is 55 cm.
Haha Jonneke! Dat is zijn hoofd Daarvoor staat 56 cm Het slaapzakje gaat super. We doen er één dekentje over met laken. Hij beweegt ook minder nu, maar het is natuurlijk ook gewoon lekker warm. Sinds de slaapzak slaapt hij ook beter door. Het enige wat ik nog kan bedenken is strak indekken. Ik leg het laken over dwars, zodat ik dat strak onder het matras kan stoppen. Hij ligt dan redelijk strak onder de dekens, zodat hij met woelen niet zo makkelijk los ligt. We moeten voor de aangepaste vaccinatie trouwens naar de huisarts. Ze kunnen helemaal níets splitsen op het CB hier. Het wordt wel makkelijker zo, haha Hier ook beroerd weer. Ik werk de was maar weer eens mooi bij. Gisteren nog wat broekjes gehaald, omdat we óf 56 óf 68 hadden. Beetje groot verschil T is trouwens helemaal goedgekeurd. Mooi strakke lijn binnen de curve. Wel aan de bovenkant, maar goed, pappa en mamma zijn ook lang. Het restaurant stelt de personeelskamer beschikbaar om te kolven Ik vind het erg spannend. Zo lang direct ook idd. Mijn moeder komt hier oppassen, dat is wel fijn. Ook voor T lijkt me. Ik ben ook blij dat ik mee kan! Heb wel weer zin in een uitje. En dan kan ik mijn eerste wijntje ook weer drinken Direct na het kolven en dan pas na vier uur kolven. Dan hoeft de melk ook niet weg
Haha natuurlijk, ik dacht al wat klopt er niet aan? L is echt heel sterk in haar beentjes en krijgt alles los Misschien dat ik ook een slaapzakje kan proberen. Dan trappelt natuurlijk ook alweer een stuk minder. Fijn dat T weer goedgekeurd is! Hij doet het gewoon super goed. Fijn toch? Ja lijkt me ook wel spannend hoor eerste keer weg zonder de kleine. Heel raar ook omdat je je nu al meer voor kan stellen dat hij er niet is Vandaag ook een brief van het werk op de mat dat ik inderdaad 10 dagen eerder moet beginnen met werken. Persoon die er over ging was er niet dus maandag meteen even bellen. Want toch nog even voor de zekerheid opgezocht op internet, al wist ik het al wel maar je gaat toch twijfelen, je hebt gewoon minimaal 16wkn en dan hoef ik echt pas 1 mei te beginnen. Foto's staan in een mooi lijstje. Alleen hebben ze de foto's afgedrukt in aparte maten waardoor ik verplicht was bij de fotograaf lijstjes te halen. Maar ze staan heel mooi, ons meisje in een mooi lijstje. Ik zal snel een foto posten maar nu moet ik voeden
Pfff... Daar kan ik me echt over opwinden!! Personeelszaken is mijn oorspronkelijke vakgebied en het is zo irritant om te merken dat er heel veel een potje van maken. Als je dan onwetend bent word je gewoon genaaid!!
Ook zo n drukte maker met die beentjes. Slaapzakje zal waarschijnlijk een goeie optie zijn. R krijgt zelfs in de inbakerdoek het dekentje los. Fijn dat T weer goedgekeurd is. Dat je moeder op komt passen is wel lekker. Zal toch wel spannend zijn eerste keer weg. Vandaag helemaal niks kunnen doen. Was toch klote weer dus wat dat betreft maakt t ook niet uit. R wil helemaal niks vandaag alleen bij mij liggen en slapen. Hij is denk totaal 3 uurtjes wakker geweest vandaag en voor de rest alleen (bij mij) liggen slapen. Zo naar bed brengen en dan zien we t wel weer.
T is ook al zo aan het plakken vandaag. En ik heb me een nesteldrang en opruimwoede van jewelste. Kan dr alleen niks mee met een kind op de arm. De onrust zal wel van twee drukke dagen komen. Nu twee dagen niks. Ik zie wel voor het eerst op tegen morgen weer van 6 tot 6 alleen met hem... Ff een keer zes uur slaap overdag voor hem zou wel een uitkomst zijn
Vervelend he als je iets wilt dpen en ze alleen maar bij je willen zijn. Ook wel fijn natuurlijk maar soms op verkeerde momenten knap mannetje die van jou mirpat om de deken dan nog los te krijgen. Vannacht proberen we met de rolletjes anders morgen slaapzak kopen. Morgen ben ik ook weer heel de dag alleen met haar. Manlief moet werken. Hoopte op wat extra slaap maar zal er denk ik niet inzitten.