1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    lastig hoor die overproductie. Hier geen last van. Heb al enkele dagen ook geen pads in mijn bh en dat wil eigenlijk goed. Wel fijn want ik vond het maar onhandige dingen :D
    Maar je bouwt zo wel snel een voorraad op Sopann. Kun je straks nog heel lang mee vooruit! haha! T krijgt tot zijn eerste jaar borstvoeding uit de vriezer :)

Dat snap ik dat manlief jaloers is op T tijdens het drinken :) Manlief zegt hier ook wel eens "wanneer mag ik sabbelen?" Maar als hij dan mag drinken dan wil hij het niet. Zou ook meteen een stuk minder schattig zijn dan dat L er aan hangt :)

Fijn dat je toch tot 7uur hebt kunnen slapen! L kwam na de voeding van half 5 weer om half 9. Dat is voor het eerst dat ze na de nachtvoeding 4uur er tussen heeft gehaald. Zo lekker!! Daarna heeft manlief haar mee naar beneden genomen en heb ik heerlijk uit kunnen slapen tot 12uur. Zo fijn!

Wakker maken deed ik anders ook nooit hoor, L was al vaak te lang en te veel wakker dus was ook niet nodig :) maar gister dus voor het eerst geprobeerd. Ik vond het ook niet echt werken. Ze is dan toch te moe om goed te drinken. Maar ik denk ik probeer het een keer.

Leuk dat je kleertjes hebt gekocht Mirpat! Altijd leuk om te shoppen voor dat babyspul. Ik was vandag ook al mijn kleertjes aan het uitzoeken en kwam er achter dat ik toch wel heel veel heb. Ook super veel gekregen van vrienden die al kids hebben. Maar zelf kopen blijft toch het leukste! :)

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Vanmiddag heeft L trouwens van half 2 tot 17uur geslapen Ik wist niet wat me overkwam. Wat een rust en ik kon ineens van alles doen. Heerlijk gewoon!
    Hoe lang zijn jullie beebs wakker na het slapen tot het volgende slaapje? Heb nu het idee dat ik bijna geen tijd meer met L heb, het is wel even schakelen nu, haha!

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hoe gaat het met de harde plekken mirpat? Leuk dat je goed geslaagd bent.

Wauw, laten jullie schatjes er overdag zomaar 5 uur tussen? Nou hier echt niet hoor. Meestal 3 hooguit 4.
    Hier heeft meisje vandaag ong van 1 tot ong kwart over 3 geslapen, 1 keer de speen gegeven. Dat is meestal maar 1 keer per dag dat ze zo'n ruk in bed of de box maakt. S avonds slaapt ze bij mij op mijn arm. Lukt haar nog niet in bed op 1 of andere manier.
    Nog steeds geen poep hier, morgen ha weer bellen!

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Balen zeg, nog geen ontlasting. En vooral zo zielig voor haar. Hopelijk kan de ha nu iets beters voor haar doen.

Onze schatjes laten er overdag wel 4uur tussen zitten soms maar zijn ook al wel 'iets' groter he :) L heeft na de avondvoeding er nu ruim 6,5uur tussen gehad. Wist niet wat me overkwam. Inbakeren doet wonderen hier. Nu gaan we weer slapen.

Hebben jullie al korte broekjes in de volgende maat gekocht? Ik twijfel of ik die al moet kopen zo snel als ze groeit en het weer ziet er ook niet echt naar uit ...

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hier vallen we om van verbazing: T heeft er gewoon 7.5 uur tussen gelaten!
    Nu snel kolven... Dit is niet meer gezond ;)

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow wat heerlijk. Hier is het sinds gisteren regelmatig om de 2/ 2,5 uur!!!! :(
    Gisteren on 16.00, 18.00, 20.30, 22,30, 03.00(die was dan iets langer) 05.30 en voor me gevoel wil ze nu weer. Ze is iig heel onrustig!
    Mijn borsten voelen ook onwijs slap aan. Ook als die betreffende borst aan de beurt is voor de voeding, dan zit er toch 6 uur tussen! Vandaag dus naar is kijken of ik kan kolven. Zit alleen te bede k hoe dan. Denk 1,5 uur na de voeding en niet veel langer er tussen laten. Zaterdag had ik terwijl ze fles dronk beide gekolft. De borst die eigenlijk niet aan de beurt was maar een minuutje of 3. Maar toen die 3 uur later aan de beurt was voor het live drinken had ze er niet genoeg aan.,.,

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nou nou sopann das lekker!

Waarom geef jij maar een borst per keer sukke? Ik deed day eerst ook hoor maar toen had ik ook het idee dat ze te weinig kreeg met een borst. Nu doe ik beide borsten en nu voelen ze ook weer steviger aan. Misschien zou je dat kunnen proberen om het te stimuleren? En anders tussendoor kolven en als ze dan niet genoeg aan de borst heeft het gekolfde uit de fles alsnog geven?
    Succes bij de ha!

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Klinkt als een regeldag Sukke!

Hier ook één borst per keer. Soms twee. Ik geef hem de ene borst net zo lang totdat ik hem niet meer hoor slikken. De andere borst is dan hoogstens een paar slokken.

Pfff... Ik ben druk een draagdoek aan het uitzoeken. De levertijd is alleen zo lang! :( Ik wil nú mijn handen vrij ;)

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Sukke wat vervelend dat je meisje nog steeds geen ontlasting heeft gehad en nu weer zo onrustig is. :(
    Heb je zelf nog wel een beetje rust tussendoor??
    Harde plekken wel iets minder en gisteren 6 uur ertussen zonder te kolven maar toen werd t ook wel tijd. ;)
    Succes bij de HA.

Fijn dat jouw meisje ook zo lekker geslapen heeft.
    Hier nog geen korte broekjes. Heb echt geen idee wanneer t mooi weer word en wat voor maat ie dan heeft. Ik wacht nog maar ff af.

Sopann zo 7,5 uur lekker!!
    Volgens mij hebben onze mannetjes elkaar gesproken. Hij heeft vannacht ook geslapen van 20.30-03.30 !!!! :D
    Hopelijk houden ze dit vol. ;)
    Gelukkig had ik al beetje gekolfd om 23.00u. :)
    Ik hwb een draagzak besteld via bol.com en had m de volgende dag binnen.

Tis hier nu lekker weer straks ff lkkr wandelen.

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nou Mirpat, ook lekker lang kunnen slapen dus! Lekker hoor!

Sopann, heb je al gekeken op: draagkrachtigshop.nl
    babybij.nl
    Daar heb ik toen gekeken en de meeste waren direct leverbaar. Ik weet niet welke je zoekt?

Bij prenatal verkopen ze anders ook baby bjorn maar dan moet je wel weer naar de prenatal. Weet niet welke ze daar nog meer hebben.

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ah tnx Jonneke! Ik zoek een geweven. Gisteren geoefend en T vond het heerlijk. Binnen 3 minuten was hij in dromenland. Ik zal eens kijken :) Word er super hebberig van.

Haha wat grappig Mirpat! :D Ze zijn ook al bijna even zwaar hè. Broertjes op afstand ;) Gek hè als ze zo'n ruk maken? Ik heb voor mijn gevoel veel minder efficiënt geslapen. Net zat ik alweer te knikkebollen, haha.

T heeft wat verhoging. Ook wat hangerig en huilerig, maar dat kan ook nog steeds van de krampjes komen. Als hij bij me ligt, slaapt hij zo in. Gek toch. Zou dit kunnen komen door een sprongetje? Dat is met 5 weken dacht ik. Met Google leidt alles tot hersenvliesontsteking, dus daar zoek ik maar niet meer op.

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja zoiets ;)
    Google word je meestal niet echt gelukkig van nee...dan lijkt t altijd t ergste wat er is.
    Gewoon ff aankijken en anders ff naar HA.

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Duidelijk een groeispurtje haha! Temp weer gezakt, énorme poepluier en jawel: de eerste rompers maat 62 kunnen de kast alweer in. Ik was gewoon op 40 graden en het gaat op koude droogstand, dus daar kan het niet aan liggen! 62/68 van Hema zit inmiddels perfect.

Aan luiers had ik maat 3 al gekocht, want T had het wel erg vaak erlangs lopen. Dat is nu idd over :) Vanochtend nog even een 2tje geprobeerd. Dat werkt dus niet ;)

14. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    En een zak gevonden sopann?

Nee google moet je niet te vaak gebruiken al kan het ook heel handig zijn. Inderdaad even afkijken en anders even naar de ha.

Vandaag even geshopt. Verschillende truitjes en twee broeken voor mezelf. En ook voor ons meisje een paar truitjes. Nog maar geen zomergoed gekocht. Eerst het weer maar afwachten.

15. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha hij groeit echt hard he Sopann. :D
    Gelukkig is de verhoging weer weg.
    Ga morgen weer wegen, ben benieuwd want voor mn gevoel is echt gegroeid met name ook in de lengte :)

Lekker Jonneke ff shoppen.
    Vandaag ist wel lkkr zonnig maar voor een korte broek...;)
    Inderdaad maar ff wachten en duimen voor mooi weer.

Net bijna 2 uur gewandeld....ben kapot haha
    Ben nu al aan t duimen voor nog zo n nacht als vannacht :D

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik duim ook al idd! Helemaal omdat ik nu echt de hééle dag met hem heb lopen zeulen. Hopelijk komt de doek morgen binnen! Ik knoop T er in en dan komt hij er de hele dag niet meer uit :D

Oh heerlijk shoppen! En ook voor jezelf :D Is jouw lichaam wel een beetje hetzelfde gebleven dan Jonneke?
    Ik durf nu echt geen broek meer te passen ;) Maar alleen leggings is ook niet best, want dan hou je het ook niet in de hand denk ik.

Ik ben benieuwd wat jouw mannetje nu weegt Mirpat! Ze lijken inderdaad in de lengte ook ineens een stuk in te halen hè. Al las ik ook dat een baby er gemiddeld 6 maanden over doet om te 'ontvouwen', dus vanaf 6 maanden zijn ze écht gestrekt.

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha dat zal ie leuk vinden!! :D

Ik merk t nu ook echt met boeren dan moet ik zn benen tussen mijn benen op de bank zetten anders hangt ie met zn hoofd over mn schouder haha.
    En op één arm met m rondlopen word je nu ook gauw zat. ;)

Zal voor jou ook duimen voor een lange nacht. :)

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Dus toch een zak gevonden. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. Hopelijk bevalt het hem. EN jou natuurlijk!

Altijd spannend he als je gaat wegen. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is mirpat. Maar zoals je het beschrijft is het een hele vent.

Ik duim voor jullie op nog zo'n nacht. En voor mezelf natuurlijk :) ons meisje had er vanmiddag al 5uur tussen zitten en nu slaapt ze, na 4,5uur nog. Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt, zal niet lang meer duren.

Mijn figuur is redelijk hetzelfde, alleen iets vet nog op de heupen en een blubberbuik :) pas nog 2broeken van voor de zwangerschap, anderen hangt mijn buik nog overheen dus voel ik me niet lekker in. Maar leggings zijn ook lekker om te dragen.

19. Sopann

Sopann Niet meer actief

Mijn buik hangt inderdaad ook.soms over bijvoorbeeld een panty. Echt gek, want hij lijkt strak. Gezichtsbedrog ;)

Dat dragen komt wel goed. Ik vond het gisteren echt heerlijk :D Het voelt ook helemaal niet alsof ik hem draag. Mijn fantasie slaat op hol over waar ik.allemaal ein-de-lijk aan toe gaan komen ;)

Nu tijd voor Obese. Met een bak ijs ;) Omdat ik nog láng niet zo dik ben ;)

Ik duim voor een goede nacht met slapende kindjes :D

20. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha nee dan kan je nog wel een paar bakken ijs op. :D

Voor jou natuurlijk ook een goeie nacht Jonneke ;)

Deel Deze Pagina