Ook daarin gaan ze dan gelijk op, haha T komt nu standaard om 03.00 uur. Alleen afgelopen nacht was hij dus terror. Ik heb een draagconsult gehad. Het stelt echt niets voor! Nu knoop ik hem in 30 seconden. En dat op dag 2. Wordt vast nog rapper.
Knap ventje Sopann! Fotogeniek ook! En wat toevallig van jullie beide goede kledingkeuze! Haha! En ook een mooi kleedje. Knap gedaan! Die draagdoek ziet er erg lekker uit. En dat hij zo gemakkelijk te knopen is. Ik dacht dat zo'n ding altijd veel werk is. Hoe lang kun je je kind daarin dragen? Las op internet wel lang maar het lijkt me zo zwaar worden als ze groter worden. Ik heb nu die baby bjorn van mijn zusje maar vind die zo stug en haar hoofdje zo ver van mijn lichaam af dus niet heel ideaal. Maar ik vind die draagdoeken zo duur dat ik het zonde vind als het dadelijk niet bevalt. Lekker hoor Mirpat, 3uur! En een dagje rustig aan is ook heel fijn. Hier juist heel actief bezig. Blij dat ik eindelijk weer dingen kan doen. Alleen huilt ze nu wel steeds als haar speentje uit valt. Maar als ik hem er terug in stop slaapt ze wel meteen weer. Dan maar ieder kwartier even het speentje terug stoppen Osteopaat had er ook voor gewaarschuwd dat ze wat onrustiger kon zijn komende twee dagen. Vandaag naar ha geweest. L heeft spruw en heb er een drankje voor gekregen. Gelukkig heeft ze er weinig last van.
Sopan en jonneke, wat een knapperds zeg. Om trots op te zijn. Huilen en stoppen met ademen gebeurt hier idd ook wel eens. Heel hard in het gezicht blazen wil dan nog wel is helpen. Koffie, wauw daar kreeg B ook onwijze krampen van. Ik drink nu decaf. Mirpat, hoe Waa de reünie? Een hoop gekrijs of viel het mee?
Dat is snel Sopann. Ik ben langer bezig met de draagzak. Speen eruit gebeurt hier ook regelmatig Jonneke. En meestal rond t eten haha. Oh spruw is minder...gelukkig heeft ze er geen last van, jij ook niet?? Reünie was leuk Sukke en het gekrijs viel mee. 10 baby s bij elkaar. Toch wel een apart gezicht hoor.
Ja hier ook vaak tijdens het eten Mirpat. Alsof ze het weten Nee ik heb zelf geen last van de spruw. Gelukkig niet! Maar vindt het wel fijn dat ik er iets voor gekregen heb voordat ik of zij er (meer) last van krijgen.
Jonneke, voor zo'n consult ben je 45 euro kwijt. Dan kan je direct ervaren of het wat is, want die doeken zijn idd prijzig. Je kan dragen tot een jaar of 4. En het is juist helemaal niet zwaar Zo'n BB is een beetje een rugzak idee. Dat hangt echt aan je lijf. Met knopen dan voel je als het goed is niets. Ik heb T gisteren totaal iets van 8 uur gedragen. Geen centje pijn Als je in de buurt zou wonen, zou je zo een doek mogen lenen. Kan je kijken of het wat is. Ik ben iig fan! Ook omdat ze zo lekker dicht tegen je aan liggen. T is nu buiten de doek ook rustiger als hij bij ons ligt. Hij kan nu echt lekker tegen me aan hangen. Eerst zette hij zich altijd af of wilde hij perse op schoot liggen zoals die tweede foto. Oh ja. Krijsen tijdens het eten! Hier ook hoor. Alleen gisteren dus niet, want toen lag hij lekker te pitten in de draagdoek. Mijn man en ik zeiden al: wat een héérlijke rust! Maar het lijkt wel alsof ze er een neus voor hebben hè. Spruw. Vervelend hoor. Hoe kwam je erachter? Ik ben er hartstikke alert op, omdat ik vroeger zelf vaak een schimmelinfectie had. Nog niet gespot hier. Mijn linkerkant doet wel weer pijn met voeden. Even in de gaten houden! Ah, blazen is een goede tip! Dank je wel Sukke .En ja, weet je, ik drink altijd al cafeïnevrij. Dus ik vermoed dat een ander bestanddeel van mijn latte macciato de boosdoener is. Ik dacht misschien de combinatie met suiker. Dat gebruik ik namelijk alleen in koffie. Snoepen doe ik niet meer. Melk heb ik al getest, maar dat is het niet. Nou, meneertje heeft zijn buik weer vol. Eens kijken of hij ons vannacht wat meer rust gunt. We zijn er ook achter dat hij toe is aan een muziekdoosje. Eerst kon hij er niet zoveel mee, maar gaat hij echt liggen luisteren. Keilief
Goede nacht gehad dames? L heeft zowel gisteravond als nu 5uur geslapen. Nee echt in de buurt woon ik niet sopann ik woon bij eindhoven. Maar misschien moet ik er maar gewoon een kopen, twijel nu al weken. Maar het ziet er zo veel fijner uit dan de baby bjorn. Hij draagt heel fijn, alleen dat hoofdje heeft nog ruimte. En dat werkt niet. Spruw kwam ik achter omdat ze het op haar tongetje heeft en dat zie je wel. Zelf heb ik aan de onderkant van mijn tepel wel een plekje wat net iets roder is. Weet alleen niet of dat door spruw komt. Het doet verder geen pijn met bv. Leuk he die muziekdoosjes. L luistert er ook echt naar. Kijkt hij ook al naar de mobile in de box? Sinds twee weken ongeveer volgt ze die nu, zo leuk om te zien. Gaat dat hoofdje lekker ongecontroleerd op en neer. En als hij dan afgelopen is geeft ze een kik. Zet ik hem weer aan dan is het goed ze weet wel wat ze wil, haha. wat is dat toch met babys en onze etenstijd. Eerst dacht ik dat het toeval was maar hier is het nu bijna standaard zo. Gebakken aardappeltjes zijn ook veel lekkerder als afwisseling dan alleen melk maar het eet niet echt lekker rustig.
Haha, direct aan de vaste voeding In mijn buik was T ook altijd druk.rond etenstijd. Heel irritant vond ik dat toen. T laat er nu 4 tot 4,5 uur tussenzitten. Enige nadeelis dat hij net alles onder heeft gespuugd. Dan twijfel ik direct weer of hij echt honger had of wakker werd van krampjes. Ik stuur manlief er ook uit om te verschonen. Overdag ben ik steeds de sjaak. T volgt de mobiel inderdaad ook, al gaat dat met een hele vaste blik moet ik zeggen. Als je de mobiel verplaatst, gaat direct zijn hele blik mee. Hij kan ook zo lekker fixeren op het muziekapparaatje van de mobiel. Nou, benieuwd of T gaat slapen! Hij gaapt en niest en doet, haha. Klinkt nog niet echt als slapen.
Fijn dat de doek zo goed bevalt. Moet wel zeggen dat de draagzak die ik heb ben je na een uur lopen ook wel zat hoor. Jonneke hopelijk krijg je geen last van t plekje. R heeft vannacht wel goed geslapen. Kwam de eerste keer om 2.30u maar daarna al om 5.45 en toen om 8.15u. Hij was blijkbaar uitgeslapen
Het gaat echt veel beter met T! Vanochtend naar Babycafé geweest. Daarna had hij de pap goed op. Al heeft hij eerst 210cc (!!!!) gedronken. Ik kolf links nu, omdat ik daar (wéér) tepelkloven heb van het slordige aanhappen van T. Dus met het flesje dronk hij maar door. En waar hij vannacht nog alles onder spuugde, heeft hij nu alles binnen gehouden. Wat een vent Manlief en ik hebben het huis even op de kop gehad. Even weer de boel de boel maken, in plaats van dat alles in het teken van T staat Ik laat T nu mooi slapen in de box. Eerst vond ik dat alleen de speelplek, maar hij slaapt er prima, dus dan leg ik hem ook niet steeds in de kinderwagenbak. Zo samen een filmpje kijken Mooi op tijd, anders vallen we toch in slaap haha!
Fijn dat T t zo goed doet. Hier wisselt t ook wel es. Vaak houd ie de melk gewoon binnen maar soms golft zn hele maaginhoud er wwer uit. Vind t toch fijner als ie t binnen houd. Slaap je al?? Voel me af en toe net een oud wijf, val af en toe ook voor dag en dauw in slaap haha R heeft er vandaag wel zin in. Weinig huilen en een hoop lachen. Daar word ik ook vrolijk van.
Ik had t er niet over moeten hebben... Net na de voeding sch*t ie ff zn broek vol dus hup op t aankleedkussen en hij gaat me daar toch aan t spugen... Ruim een meter ver en veel!!! Nog maar een beetje laten drinken en dan zo naar zn bedje. Maar zo zielig hij zat helemaal onder...
Ah, arm kereltje. Sneu is dat hè. T zat idd ook helemaal onder. Waar ze het vandaan halen? Die poepluiers worden ook steeds erger hè! Ik had vanochtend een fijn cadeautje van T. Stinken joh! Ik ging bijna over mijn nek. Die kloven doen verrekte pijn zeg! Ik ben steeds bang voor spruw, maar ik moet ook écht weer letten op het aanhappen van T zeg. Net ging het wel iets beter, maar ik zit weer met kromme tenen tijdens de tsr. Soms vraag ik me echt af waarom ik dit allemaal ook alweer doorsta... Al, als ik aan de andere borst voed is er niks aan de hand. Dan is voeden wel leuk Nou, ik heb de film niet afgezien. 20.00 uur lag ik alweer tegen manlief aan te ronken. Pfff... Wat een leven hè. Ik baal daar af en toe wel van. Dan voel ik me al weinig begeerlijk en dan val ik óók nog in slaap op de bank. Elke avond onderhand. Het liefst om 17.00 uur trouwens, haha. Volgens mij als T eens weg zou wezen, zou ik.slapen van 17.00 uur tot 09.00 uur de volgende ochtend. Nu nog even wachten tot T komt. Ik hoor alweer wat gekreun uit zijn ledikant komen. Knap hè, hoe ze er precies 4 uur tussen laten.
Fijn dat de doek goed bevalt sopan. Ik wil er straks denk ik ook nog 1 bij. Weet alleen nog niet welke. Gaat jou man er echt uit snachts om te verschonen. Nou hier echt niet! Al moet ik bekennen dat ik s nachts ook niet meer verschoon. Tenzij ze natuurlijk gepoept heeft. We liggen al op bed man slaapt al. Dus ik zeg net dat ik ga tempen als ik haar zometeen verschoon zegt ie doodleuk, doe dat even beneden anders word ik wakker!!!!! Drinkt T trouwens al pap??? Jonnenke, waarom twijfel je of je wel of geen doel gaat kopen? Heb je iets gehad voor de spruw? Heeft L er veel last van? Mirpat, wat sneu dat spugen! Gek eigenlijk hoe dat zo kan verschillen hè! Heb je de tweede voeding er ook al af? Hier alles wel oké. B vandaag uit haar zelf gepoept en VEEL!!! Echt niet normaal. Het was aan de voor en achterkant en aan de onderkant haar luier uit. Ze zat echt helemaal onder. Zo sneu. Ik heb vanmorgen trouwens melk en kaas op om te testen. De voeding van 11 uur helemaal niks gespuugd maar om half 3!!!! Een enorme golf nog tijdens het drinken. Echt zo'n hele dikke golf zoals je ze in slechte films ziet. Maar de voeding van 19.15 weer helemaal niks!!! Ik weet het dus nog steeds niet. De komende dgn maar weer even geen melk(producten) nemen en dan woensdag misschien nog een keer testen. Kijken wat ze dan doet!
Haha een stelletje schijterds zijn t Kloven is minder. Ik zat de eerste paar weken aan de rechtse kant ook met kromme tenen. Gelukkig nu niet meer. Maar moet ook wel opletten dat ie goed hapt. Haha dus niet wakker gebleven...tja hoort erbij hé Komt misschien ooit wel weer goed. Sukke Oh echt zielig hé dat spugen. Hopelijk weet je gauw waar t van kan komen. En weer gepoept das wel fijn. Wel sneu dat ze dan helemaal onder zat... Morgenochtend of zondagochtend ga ik proberen de volgende voeding te laten vallen.
Nou ben weer thuis. Toen ik haar temp zag vroeg ik me af hoeveel baby's mogen hebben. Op internet las ik overal dat baby's jonger dan 9 mnd met 39 graden koorts opgenomen worden. Toch maar ff gebeld en kon meteen komen. Had dus meteen maar van alles meegenomen voor het geval we moesten blijven maar gelukkig niet. Alles zag er verder goed uit. Alert blijve op haar drink en plaspatroon en of ze niet suf wordt. Evt zetpil geven. We liggen nu dus weer lekker in bed. Heb voor de zekerheid wel ff mijn wekker op 05.00 gezet voor het geval ze niet uit zichzelf komt. Ze liet vandaag namelijk al steeds lange tijd tussen de voeding. Vanmiddag zelf van 14.30 tot 19.15! Waarvan ze het laatste uur bijna heel de tijd wakker was....
Scrikken sukkee van die koorts! Enig idee waar het vandaan kan komen? En hoe is het nu met haar? Fijn dat ze al gepoept heeft uit zichzelf. Hopelijk is het er nu goed uit en werkt het weer goed. Mag jij boven niet tempen van manlief? hier wordt manlief vaak niet eens wakker als ze komt voor de voeding. Nou huilt L ook niet maar ligt ze meer te kreunen als ze wakker is. Maar manlief wordt wel wakker van geluiden buiten. Misschien denkt hij onbewust wel dat ik het doe. Maar ik moet toch voeden dus vindt het ook niet erg te verschonen. Vervelend trouwens dat je nog niet weet waar het spugen van komt. Bij jou mirpat ook aan het spugen? Zielig he. Wow sopann, 210cc!! Maar kloven... Auw! Smeer je er iets op? Hopelijk is het snel over want dat doet echt zeer ja en maakt bv echt niet leuk. Hier ook nog steeds vermoeid hoor. Slaap vaak in de middag even als het kan maar val s avonds ook vaak weer vroeg om. Ik twijfel of ik een doek moet kopen sukke omdat ik een baby bjorn heb. Die is op zich wel fijn maar bij haar hoofdje net te ruim. Maar past als ze net iets groter is wel goed. Als ik nu weg ga is het met kinderwagen of maxicosi. Bij goed weer zou ik dat pas in de zak doen. En thuis baker ik haar nu steeds in waardoor ze veel beter slaapt en het nu ook niet zo noodzakelijk nodig heb. Maar een andere zak ziet er wel fijner uit. Alleen die prijs... Manlief en ik hebben afgesproken na de ochtendvoedind naar schoonouders aan te rijden. Gelukkig heeft ze de nacht al wat langer geslapen dat we niet heel vroeg weg hoeven. Kunnen we mooi tussen 2 voedingen heen rijden.
Ik reageer later even uitgebreider. Door die stomme kloven zit ik nu in het holst van de nacht de kolven En T maar huilen, want hij heeft aan 1 borst duidelijk niet genoeg vannacht. Als ik klaar ben maar weer de fles aanbieden.
Jonneke, nee geen idee. Waarschijnlijk gewoon een virusje. Ze had no net 38,2....hopelijk blijft het bij die ene keer vannacht! Ik heb mijn doek op mp gekocht en was dus een stuk voordeliger. Dat zou je ook nog kunnen overwegen te doen. Man kan echt totaal niet tegen gebroken nachten. Hij is deze week ook op schoolkamp geweest en dus erg moe. Hij wordt overal wakker van en kan daarna dan vaak niet meer slapen, zegt ie. Dood vermoeiend want hij roept al vanaf dag 1 dat hij zo moe is eb dit niet trekt!!!! *hoezo zwakker geslacht!* Ai Sopan, vervelend! Heeft hij uiteindelijk nog wel rustig gedronken? Doet kolven minder pijn als drinken als je kloven hebt? Ik heb ze gelukkig nooit gehad. Hopelijk hersteld het snel. Even iets anders, wat zouden jullie doen. B drinkt nu telkens wisselend. Se ene keer 1 borst en de vlg x 2. Zouden jullie nu telkens de andere borst kolven als ze er maar 1 pakt of niet?