1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Alleen de druk eraf kolven bij de tweede. Helemaal lijkt me teveel.
    Duty calls again!

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Jeetje das schrikken Sukke van de koorts.
    Gelukkig ist al iets minder hopelijk gauw helemaal over.
    Kan je niet gewoon telkens 2 borsten aanbieden en dan de eerste iets minder lang laten drinken zodat ze de andere ook pakt??

Veel plezier bij je schoonouders vandaag Jonneke.

Is t allemaal gelukt vannacht Sopann??

Mannen hier gaat ie er wel uit hoor als ie geen vroege dienst heeft maar als ie net ligt laat ik m welgewoon slapen. Uit zn eigen word ie pas wakker als ik R al verschoond heb of ie een half uur ligt te huilen haha.
    Vannacht was vl pas om 02.30thuis uit zn werk en toen kwam R net voor de voeding. en toen pas weer om 8.00u. Ben dus gelijk maar naar beneden gegaan R slaapt nu toch niet meer en kan vl een beetje bijslapen. Kan ie er vannacht uit. :D

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Schrikken Sukke! Hoe is het nu?

Haha, wat een slaapkop Mirpat :D

Kolven is veel minder belastend voor de tepel. Dus nu steeds rechts voeden, links kolven. Kloven of niet, er komt nu 150cc uit één borst. Wat een getallen hè.

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Om 06.00 had ze 38.2 om 10.00 38.7.
    Ik kijk het nog even aan want ik vertrouw er toch niet. Ze huilt niet maar kreunt en steunt en trekt grimassen. De luier die om 6 om ging en ik om 10 uur af deed zat niet veel plas. Daarna ging ik met blote borst naast haar liggen om te voeden maar ze deed er niks mee. Keek mij aan en kletste wel wat. Toen ok uiteindelijk mijn tepel in haar mond deed dronk ze wel. Nu slaapt ze weer vanaf half 11, tussen 1 en 2 moet ze weer voor de voeding komen... Ik ben benieuwd hoe haar luier en temp dan is en of ze echt met brullen om de voeding komt. Doet ze dat niet dan ga ik weer bellen.

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou ze heeft nu 38,3 en melde zich zelf. Luier was voller dan vanmorgen en ligt nu te drinken.

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hmm... Wat lastig joh! Ik zou gewoon weer naar de HAP gaan. Koorts is toch een teken dat er wat is. Overigens ben ik ook niet zo'n fan van de HAP, maar je moet wat. Pasen zit ertussen hè!

T is nu om de twee tot drie uur te porren voor een borrel. Regelen terwijl mamma moet kolven. Handig joh! :D

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha! Gisteren spinazie, vandaag groenige melk :D Bizar!

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hoe ist nu Sukke??

Hier ist meestal kerriesaus :D

Vanmiddag op visite geweest en R is veel "doorgegeven " en vanavond dus weer alleen maar huilen. Waarschijnlijk dus toch teveel prikkels. :(
    Maar niet meer doen dan....

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier gaat het wel wat beter.
    Vandaag 2 keer uit haar zelf gepoept en de eerste keer weer lekker alles onder. Bijna heel de dag geslapen. Alleen is ze nu al een tijdje aan het jengelen.
    Koorts was 2 uur geleden zo goed als over, 37.7. Hopelijk is het nu dus ook over.

Kerriesaus en spinazie. Haha! Hier is het gewoon melk! Haha.. Maar ik kolf ook niet zo vaak dus zie het niet veel ook.

Hoe was de autorit gegaan jongeren?

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hahaha! Kerriesaus :D Normaal is het hier gewoon wit. Bijna net als koemelk. Volgens mij door al het vet wat erbij zit, want zodra het in de koelkast gaat scheiden is het meer blauw.

Wat balen Mirpat! Doorgeven kan idd voor teveel prikkels zorgen. Ik ben er helemaal niet van. Hij gaat nu mooi opgesloten in de doek ;) Als hij contact wil dan maakt hij dat uit zichzelf, de charmeur. Hopelijk is hij weer een beetje rustig!

Nou Sukke, wat fijn dat ze weer opknapt zeg! Hopelijk houdt ze het zo en dan is haar immuunsysteem ook weer geüpgraded ;)

Man en zoon liggen heerlijk samen te pitten op de bank. Kan ik mooi even de laatste was wegpakken.
    Nog plannen voor de Pasen?

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier ben ik ook niet van het doorgeven. Ik heb er ook een hekel aan als mensen zodra we ergens een voet over de drempel hebben haar al bijna uit mijn armen/ de wagen grissen.

Hier morgen met zijn drietjes brunchen. Vanmiddag met r eitjes geverfd dus die ga ik verstoppen met een klein haasje.
    S avonds gaan we gourmetten met schoonzus en gezin.
    Maandag brunchen bij mijn ouders en s avonds eten in het restaurant.

B ligt nu op mijn borst. Ik heb het idee dat ze weer iets warmer is.

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Even een snelle reactie en dan slapen, ben erg moe.

Fijn dat ze weer gepoept heeft sukke en de koorts gezakt is. Hopelijk blijft dat ook en zit je vannacht niet weer bij de hap.

Groene melk... Hmmm, lijkt ineens minder lekker, haha. Had er wel al van gehoord maar zlf nog niet gehad.

Autorit ging goed. Ze heeft bijna de hele tijd geslapen. Maar schoonfamilie ziet ze weinig dus ook zij veel van hand op hand en weinig slapen. Vanavond dan ook veel bij mij op schoot en daarna ging het wel weer. Hopelijk heeft ze morgen niet te veel last er van, of vannaht...

Hier de paasdagen bij scjoonouders. Morgen brunch met de familie. Verder rustig aan.

Fijne pasen!

13. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Gelukkig is de koorts gezakt Sukke.
    En weer gepoept zelf. Gaat de goeie kant op dus. Fijn.
    Veel plezier vandaag.

Jonneke veel plezier bij schoonouders.
    Fijn dat de autorit goed ging.

Gisteravond na t drinken was ie eindelijk rustig en na ff bij m gestaan te hebben toen ie in bed lag was ie zo weg.
    Vannacht was trouwens top!!
    21.00 lag ie in bed en hij kwam pas om 5.15u (6.15u zomertijd) !!! :D
    Er zat dus gewoon ruim 9 uur tussen de voedingen.
    Gelukkig had ik voor ik naar bed ging om 00.00u nog gekolfd anders had ik waarschijnlijk mn bed kunnen verschonen haha.
    Daarna nog geslapen tot 10.00u. :)
    Hij is dus goed bezig!! ;)

Fijne passen allemaal!!

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou! Goed nieuws allemaal qua slapen. Alleen temperaturen dus niet, Sukke? Hoe is het nu?

Vandaag druk op sjouw geweest. T sliep afgelopen nacht van 23.00 tot 05.30 zomertijd. Heerlijk! Hier wel het bed moeten verschonen ;)
    Vandaag was T jengelig. Veel indrukken, veel mensen. Niemand anders dan mijn man of ik hebben hem vast gehouden. Hij had echt zo'n staarmodus. Hartstikke moe. Met eten lekker in de doek gehouden.
    Nu weer een flesje er in en dan hopen dat hij weer een lange ruk maakt! Ik ben er zelf ook aan toe.

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Temp was vanmorgen 36,8!! :)
    Vannacht ook een goede nacht. 22.15 - 05.00 (zomertijd) 6 uur ertussen dus.
    Vandaag wel weer redelijk gespuugd. Heb gisteren en vandaag ei gegeten..... Ik ga denk weer "op rantsoen" en dan iedere week 1 van de 3 een keer nemen om te kijken hoe ze reageert hopelijk krijg ik er dan sneller grip op!

Rustige nacht allemaal meiden!

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou! Super van de temperatuur zeg :D

T heeft er vannacht steeds 4 uur tussen gelaten.
    21.00 - 01.30 - 05.30 - 09.30.

Daarna wel een hoop gejengel, dus nu zit hij weer in de doek. Zo even heerlijk een wandelingetje maken. Vitamine D :D

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Fijn dat je nog aardig heb kunnen slapen.

Hoe goed t gisteren ging zo beroerd was t vannacht. (Als je t vergelijkt)
    19.30-01.30-5.00-8.00.
    Zo raar hé hoe dat wisselt.

Nu op weg naar motorshow waar mijn ouders helpen met kraampjes en eerst ff langs bij vriend zn oma om te showen hoe groot R alweer is. ;)

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou mirpat, wel 6 uur tussen de eerste 2 voedingen.... Vervelend dat hij dat in de avond doet en niet in de nacht.

Hier hebben we een zieke R. Gerum het manneke is echt niet lekker. Geen koorts of zo maar echt alles uitspugen.
    Werd vanmorgen al in de spuug wakker maar was toen verder nog wel fit. Naarmate de dag vorderde steeds witter en minder fit. Het vervelende is alleen dat hij wel telkens wil eten en drinken maar binnen de kortste keren is het weer raak. Zo zielig. Dit is de eerste keer in zijn leventje dat hij zo ziek is en überhaupt spuugt!

19. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh das minder sukke...:(
    Beterschap voor R.

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Beterschap ermee Sukke!

T heeft van 15 tot 21 gehuild, gejammerd, gedronken en gedommeld. Daar kan geen draagdoek tegenop. Gelukkig slaapt hij nu alweer een poosje. Hopelijk is hij zó moe dat hij 5 uur een keer wakker is.

Deel Deze Pagina