1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Toen ik weer ongi werd had ik idd zoiets van: nu mag het wel weer raak zijn. Uiteindelijk ben ik blij dat het even geduurd heeft want mentaal was ik er anders echt niet klaar voor geweest. Ik dacht van wel maar achteraf gezien zou het dan denk ik heel zwaar geweest zijn.

Vandaag weer naar de osteopaat geweest. Nu is L dan ook wat onrustiger met slapen wat niet wil lukken. Ze is heel moe maar slapen lukt niet. Dadelijk maar weer op de arm.

9uur in het zwembad liggen is inderdaad wel heel vroeg zeg! Succes dan :D

En Sukke, was het spruw?

Oops Sopann, niet handig om de deur uit te gaan zonder T met de melk bij je! Haha! Kan me voorstellen dat manlief daar niet echt blij mee was. :)

L roept (lees: krijst vanuit de box) dus ik ga haar maar eens even op schoot nemen!

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    T is ook waarschijnlijk wel vermoeiend naar osteopaat voor L.
    Slaapt ze vannacht dan weer wel of s nachts ook onrustig??

Ben idd benieuwd of t lukt vrijdag haha

R is vandaag in n goeie bui.
    Lekker lachen weinig huilen. Fijn zo n dag. :)
    R in de box ik lekker rustig eten vriend aant werk hond naast me. Wat een rust. :D

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh heerlijk vroeg! Dat wordt nog plannen :D

T is zoveel wakker! Goed te pas hoor, maar wat een contrast. Net heeft hij een knuffel af zitten lebberen alsof het mijn borst was, haha. Geen honger als ik de borst aanbied.
    Nu zit hij in de doek ook lekker alles onder te kwijlen. Doen jullie kindjes dat ook zoveel?

Was het spruw Sukke?

Als L straks slaapt, dan slaapt ze vast lang Jonneke :)

Nou, verder met de was. Er komt geen eind aan!

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Nee kwijlen valt hier wel mee.
    Wel als zn speen eruit is gevallen en er staat bv een knuffel ofzo in de buurt gaat ie daaraan verder :D

De was ja.....je blijft lkkr in de weer zullen we maar zeggen ;)

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hier redelijk wat spuug als ze op de speen sabbelt. Komt er door de gaatjes uit :) Maar verder valt het wel mee.

Vorige keer was L in de middag ook onrustig na de osteopaat maar sliep ze de nacht goed. Hopelijk nu ook. Vanavond zijn we heerlijk een uur gaan wandelen en dan is het ook goed. Nu slaapt ze eventjes. Als ze de nachten slaapt vind ik belangrijker dan overdag. En vannacht was het weer 8uur die tussen de voedingen zat dus je hoort mij niet klagen :D

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Yes! 6,5 uur :D

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn sopann! :)

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

En daarna voor het eerst 4 uur na de nachtvoeding! :D
    Hij wordt groot ;) Mijn borsten ook, haha.

Hoe was jullie nacht?

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja tis t één of t ander sopann :p

R heeft vannacht 7,5 uur en daarna 4,5 uur ertussen gelaten. Toppie dus. :)

Bij jouw ook weer 8 uur ertussen Jonneke??

Krijg al helemaal zin int weekend. 20graden heerlijk :)
    Lekker buiten wandelen int zonnetje zitten R erbij....

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hier 7uur er tussen, ook goed dus :)

ja het weekend wordt echt lekker. Heb er ook zin in. Zouden we dan nog een paar weken mooi weer hebben voordat we weer aan het werk moeten?

Wij gaan het weekend fotoshoot doen met mijn familie. Ook fotos van ons 3tjes. Ben benieuwd!

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh leuk Jonneke.
    Wij gaan zaterdag fotos laten maken.
    Voor moederdag.
    Met zn drietjes en de hond. ;)

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Leuk die foto's!
    Hopelijk idd nog even mooi weer :)
    Vanochtend hebben mijn ouders opgepast. Lekker boodschappen kunnen doen en een nieuwe bril uitgezocht.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ben ik weer. Ben druk aan het klussen op zolder en dat moet vlug vlug tussen de bedrijven door! :)
    Spruw, ik heb de ha gebeld en heb daktarin gekregen om op mijn tepels te smeren na iedere voeding. Ben niet langs geweest, er is ook niks aan te zien.

Gisteren om 22.45 en toen pas weer om 05.30!

Leuk die fotoshoots. Hopelijk gedragen de kids zich!

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Kan dat geen kwaad dan? Als het bijvoorbeeld onterecht is?
    T ligt heerlijk tegen me aan. Eigenlijk te zonde om hem in zijn eigen bedje te leggen...

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat weet ik eigenlijk niet. Maar ik merk wel dat het minder wordt....

Toch lekker hè als ze zo lekker bij je liggen.

16. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hier had de ha het er ook over dat er spul was om op de tepel te smeren. Moet je er dan wel afhalen voor de bv toch? Fijn dat het lijkt te helpen.

Leuk Mirpat dat jullie ook fotos gaan maken. Inderdaad wel altijd spannend of zo'n klein hummeltje mee wil werken :)

Hier vanmiddag de hele middag op de bank gelegen, barstende hoofdpijn. Dan is een kindje hebben toch wel lastig... Maar gelukkig vond L het heerlijk om samen op de bank te slapen. Hoofdpijn gaat alleen niet weg. Zo meteen L voeden en dan hopen dat het vannacht weg gaat.

17. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hè balen Jonneke! Hoe is het nu met je? Hopelijk heeft het slapen geholpen!

Fijn Sukke dat het direct werkt! Had je ook pijn bij het voeden?

T heeft geslapen tot 04.00 uur! Gisteren best een drukke dag gehad, dus had dit niet zo verwacht. Heerlijk :)
    Dat slapen op de borst is idd ook zo fijn :) T kan zich ook echt overgeven als een lappen pop. Super is dat.

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja lekker he als ze bij je slapen. Ik kan er ook zo van genieten!

Lekker hoor tot 4uur geslapen als je dat niet verwacht. L had er nu 6 uur tussen zitten. Ze had last van scheetjes waar ze wakker van werd. Zelf was ik al 1,5 uur wakker. Geen idee hoe het komt. Hoofdpijn is al een stuk minder maar nog niet helemaal weg. Hopelijk kan ik dadelijk nog een paar uur slapen.

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè jonneke wat vervelend. Hopelijk is het nu over. Mama's hebben idd geen tijd om ziek te zijn. Bij zulke kleine baby's gaat het nog maar als ze ouders worden het een ramp.

Sopan, ik had idd ook pijn bij het voeden. Vooral het aanhappen deed pijn. Fijn dat T geen last had van de drukke dag.

Nou hier weer een super nacht. B verbaast me!
    Ze had om 21.00 gedronken dus moest rond 00.00 weer. Rond 23.15 ging ik naar bed. Ff wat op de telefoon blijven rommelen want zal zo wel komen dacht. En toen werd ik om 02.45 wakker omdat ze wilde eten en daarna weer om half 7! Geweldig!

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nou dat is ook een supernacht sukke!

Hier nog steeds hoofdpijn. L was ook alweer vroeg wakker. Heb haar maar even bij me gelegd maar geslapen heb ik niet meer. Wordt een heel rustig dagje vandaag!

Deel Deze Pagina