1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, rustig aan doen!
    ML is vandaag onverwacht thuis. Heerlijk! Kan ik even lekker met de bezem door het huis :)

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Balen dat de hoofdpijn nog niet weg is.
    Lekker rustig aan dan maar.
    Hopelijk houd je meisje er rekening mee. ;)

Onverwacht thuis. lekker sopann. Geniet ervan. :)

Sukke gelukkig word de pijn minder.
    Is niet lekker als t zo n pijn doet. Dan vraag je af waarom je ook alweer bv gaf.
    Goed geslapen gelukkig. Houden zo!

Ik werd vannacht als eerste wakker :)
    Om 3 uur lag er een natte plek in bed en op mn pyjama enz..
    Ja hoor weer gelekt :p
    Verschoond gekolfd nog ff liggen luisteren maar nee hoor...niks.
    Toen kwam ie om 5 uur. 9,5uur ertussen :D
    Uiteindelijk om 9 uur weer. Heerlijk!!

Nu lkkr bankhangen. R ligt ff te slapen en tis toch rotweer.
    Straks komt mn moeder eten en vanavond weer muziek en dan past mn moeder ff op omdat vl avonddienst heeft.

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou... Hier ook spruw! De hele dag al steken in mijn borst. Zéér!

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Lekker hoor dat je mannetje thuis was sopann. Maar spruw... Auw! Ook aan de daktarin dus :)

9,5uur mirpat? Wow! Das lekker.

Hoofdpijn zit er nog een klein beetje. Lang geleden dat ik het zo gehad heb. Maar mijn meisje was rustig vandaag dus dat scheelt.

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wooow! 9 uur!! Nou, dát is pas efficiënt verteren :D Doe mij ook zo'n kindje ;) Al komt het vast nog wel.

Nou Jonneke, dat is ook balen. Misschien ligt het ook wat aan het weer. ML klaagt ook over hoofdpijn. Die wisselende nachten doe natuurlijk ook niet echt goed wat dat betreft.

Gaat het nu weer beter Sukke? Dat aanhappen deed bij mij idd ook zo'n pijn ineens!! Terwijl ik nu dus echt goed let op aanhappen. Zelfs de Purelan deed niets meer, want ik dacht nog even dat het (alwéér) kloven waren. Met die steken wist ik het zeker.
    Bij T trouwens ook niets te zien. Alleen dat hij wat warrig aanhapt. Met gestrekte armen... Dat wil natuurlijk niet echt ;) Hopelijk gaat dat ook.snel beter.
    Ik heb Miconazol gekregen. Hoef het alleen te smeren. T heeft volgens mij de schimmel ook tussen zijn billetjes. Daar is een hele rode streep te zien. Ik vraag me af of ik het daar ook op mag smeren.

Goed opgeschoten hier. Hopelijk kunnen we op tijd naar bed :) Gisteren bleef T een beetje clusteren. Zijn scheetjesfabriek doet het ook vandaag weer goed, dus ik denk dat het weer clusteren wordt.

6. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh jeej jij ook spruw.
    Nou dat schiet niet op zo.
    Hopelijk met smeren gauw over.
    Kan dat ook ja op zn billetjes??

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik merk nu al verlichting op mijn tepels :D
    Het kan idd ook bij de schaamstreek en billen van de baby komen. Meer in de vorm van luieruitslag. Ik heb al gelezen dat de billencrème die wij gebruiken sowieso ook al moet helpen bij gewone uitslag (Weleda).

Ik denk dat mijn weerstand ff wat minder is ofzo. Toch misschien de eisprong gehad óf menstruatie. Het bloeden is weer over, maar mijn onderbuik doet nog wel pijn. Ook zo'n zwaar gevoel van onder. En dus aan het kwakkelen. Dan weer spierpijn, nu weer spruw. Lijkt op mijn puberteit ;)

Zo ff lekker warm douchen. Altijd lekker :D

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, T had vannacht bedacht om er steeds maar 4 uur tussen te laten. Enkele weken geleden was ik daar erg blij mee, maar nu voelt dat weer erg kort. Haha, het is ook nooit goed ;)

Aanhappen doet nog nauwelijks pijn! :D Zelfs Madonna links is geen probleem. Vraag ik me toch af hoe lang ik er al mee liep hoor. Al is het middeltje ook goed tegen kloven... T hapt ook weer veel beter aan :D Misschien omdat ik gewoon rrelaxter ben? Wel fijn voeden zo :) Zo houden we het nog maanden vol! :D

Eind van de ochtend naar CB. Ben benieuwd!

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik ben een monoloog gestart... Haha! Onze kindjes worden ouder en dan komt het oude leven ook weer terug hè.

T is in een maand 5 cm gegroeid en nét geen kilo aangekomen. 61 cm en 5865 gram. Dat van dat emmeren tussen 62 en 68 klopt dus aardig :)

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Jaja een monoloog, saai he! Normaal komt L in de nacht wel een keer voor voeding maar nu was ze gisteravond laat, half 12 en vanmorgen half 8. Lekker hoor!

Nou Sopann, flinke vent is het aan het worden. Alles weer goed verder bij cb? Wanneer krijgt T zijn eerste prikjes?

Ik wist niet dat spruw ook in de vorm van luieruitslag kan komen. Dat heeft L dan waarschijnlijk ook. Dacht dat het gewoon luieruitslag was.

L ligt nu weer een keer in haar eigen bedje overdag te slapen. Gaat vandaag redelijk, het wilde eerst echt niet meer. Steeds huilen maar nu houdt ze het al een uurtje vol, hoor haar wel af en toe maar een keer echt naar haar toe hoeven gaan.

Vanmiddag gaan ml en ik shoppen. L gaat even naar mijn ouders. De eerste keer dat ze ook een voeding daar krijgt als ik er niet ben. Ik vind het wel spannend maar heb er eigenlijk ook wel zin in. Ben benieuwd hoe het gaat.

Oh, gister was zielig. L lag op het voedingskussen op de bank. Ik kwam terug met de hond van het wandelen. En onze hond is superactief en die springt altijd op de rugleuning e.d. Deed hij gister dus ook maar toen sprong hij recht op L haar gezichtje. Zo zielig. Het duurde enige tijd voordat ze weer stil was. Alleen de borst kon haar stil krijgen. Gelukkig lijkt ze er niks aan te hebben over gehouden als een klein rood plekje boven haar oog.

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zo sopann, die kleine van jou groeit dus ook goed. :)
    Jammer van die 4 uur...komt wel weer goed.
    Gelukkig dat zalfje goed werkt.

Fijn dat L weer in t eigen bedje slaapt.
    Auw zal wel zeer gedaan hebben....
    Wij hebben ook zo n lomperd. :D
    Hij bedoeld t niet verkeerd maar zo vreselijk lomp....
    Gelukkig heeft ze er verder niks aan over gehouden.
    Veel plezier vanmiddag.

R heeft (hou je vast) ruim 10!!! uur tussen de voedingen gelaten. Woehoe :D
    Vanochtend kwart voor 6 kwam ie. Heerlijk!!!

We waren mooi op tijd voor zwemmen en hij vond t wel wat.
    Alleen met onder water deed ie zn mond open dus hij verslikte zich was ff krijsen maar gauw weer over.
    Daarna helemaal op natuurlijk en naar bed gedaan maar nee hoor niet slapen.
    Nu slaapt ie pas. (Vanaf 8.30 ;) )

Net mn tablet binnen gekregen dus zo daar maar een beetje mee knoeien.

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    WOW 10 uur?!?!?!?!?! Lekker!!!
    Fijn dat het zwemmen zo lekker was. Je zou denken dat hij dan juist moe is, of misschien wel te moe?
    Kan hij nu weer even uitrusten.

Lekker he die honden. De onze bedoeld het ook allemaal niet verkeerd maar ze weten gewoon niet hoe er mee om te gaan merk je wel. Maar onze hond komt er soms ook heel lief bij liggen, ook wel schattig.

Hmm... schreef ik net dat ze zo goed in haar bedje sliep... ze is er weer uit :D Had ik maar niks gezegd! haha

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou wat schrikken, Jonneke!! Kan me voorstellen dat je jezelf dan stom voelt, maar die kleintjes kunnen wat hebben hoor :) Misschien heeft ze daarom vannacht wel zo goed geslapen? ;) Lijkt me wel gek hoor! Trokken je borsten het nog een beetje? En hoe was het shoppen?

En jij ook al zo'n slaapkop Mirpat! :D Hoe trekken jouw borsten het dan? Jij zit ook ruim in de melk toch?
    Niet heel handig dat hij zijn mondje open doet... Hahaha :D Wat klinkt het altijd zielig met verslikken hè.

T heeft vannacht ook weer een ontwikkeling doorgemaakt denk ik. Lachen dat hij vandaag doet! Echt bizar veel. En dus ook al wakker sinds 11.30 uur. Hij heeft nu twee keer hartverscheurend gehuild. Wat er nou aan de hand was? Nu komt hij steeds om de drie uur. Hij zal wel honger krijgen van dat gelach ;)

De hond van mijn ouders is nog geen half jaar. Die likt T altijd aan zijn voet of over zijn hoofd, hahaha :D
    We gaan dinsdag praten met de huisarts over het vaccineren. Ik denk dat we beginnen als de boestvoeding stopt. Dus tussen een half jaar en een jaar.

Babyboom aan het kijken nu. Bizarre aflevering!

14. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Inderdaad te moe om te slapen. Maar toch nog geslapen van 2 tot 5 en nu ligt (oké hangt op schoot) ie weer te slapen.
    Hond ligt ook vaak gewoon lief naast R te slapen.
    Je had t idd niet moeten zeggen. Vragen om problemen haha :D

Ging ook niet 10 uur lang hoor. Heb om 23.00u nog gekolfd en 5.00u ook en heb nu pads + spuugdoekjes opgevouwen tussen mn beha zitten snachts ;)
    Leuk he als ze lachen. Lekker van genieten :)

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hahaha! Dat is een hele verpakking :D
    Mijn borsten zijn opgedroogd volgens mij. Ik had gisteren ook al weinig volle borsten. Vandaag zijn ze gewoon leeg. T wil nu sinds 17.00 uur alleen maar borst.
    Misschien ben ik dan toch ongesteld zonder bloed. Nog steeds die buikpijn. Schijnt dat de productiedip komt tijdens het menstrueren.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw! Wat een nachten! Hier was het ruk. Ze was onwijs onrustig dus was al met haar op mijn borst gaan slapen. Ik geloof dat ik haar wel 3x aan de borst heb gehad vannacht.
    Vandaag is ze iig een stuk beter dan gisteren.

Ook spruw sopan! Gek hè hoe snel die daktarin werkt. Ik heb het maar 1,5 dag gebruikt. Zonde van de grote tube!

Hoe was het shoppen jonneke, goed geslaagd en alles goed gegaan met L en je ouders?

Mirpat, hoe gaat het afbouwen? Hoeveel voedingen heb je er nu af?

17. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, da's idd heel snel! Is het niet zo dat de symptomen snel verdwijnen, maar dat de schimmel langer blijft, dus dat je langer moet smeren?

Ik hoop vannacht op een lange nacht. Ben er echt aan toe. T heeft misschien net een uurtje geslapen vanaf 11.30 uur. Pfff...

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik had de ha gisteren nog gebeld. Stond op het doosje kuur afmaken maar dat hadden we niks over afgesproken, smeren tot de klachten over zijn zij hij!

19. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Yes yes yes!!! Met 11 uur tussen de voedingen en geslapen van 20.30-6.45u kan ik toch wel zeggen dat mn kleine vriendje heeft doorgeslapen. :)
    Kanjer!!

Hoe zijn jullie nachten gegaan?

Afbouwen ja..de volgende voeding die ik ging vervangen was de nachtvoeding maar ja die laat ie er nu tussenuit dus nu eerst maar weer wachten tot stuwing minder word ;)

Balen dat jouw meisje zo slecht geslapen heeft Sukke :(
    En nog steeds bij jou dus?
    Hopelijk vannacht beter gegaan.

Hoe was t shoppen Jonneke?
    En met oppassen goed gegaan?

Sopann das wel weer es wat anders lege borsten :D
    Wat vervelend die buikpijn.
    Dr gebeurt natuurlijk weer van alles dus ja misschien toch met je menstruatie te maken.

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Jeetje! 11 uur!! Dat is toch eigenlijk voor kindjes van een half jaar? ;) Heerlijk hoor! Zo kan je zelf ook lekker bijtanken.

Hier vannacht 6 uur en net 4 uur, al werd hij wel om 06.00 uur wakker van krampjes. Ik was zo moe en ml is al naar de boerderij, dat ik hem maar even heb laten liggen. Na 5 minuutjes was hij ook weer stil.

Oh nou Sukke! Dan kan ik ook stoppen straks :) Voor de zekerheid smeer ik vandaag nog wel.

Mijn borsten zijn inmiddels weer vol. En hóe! Dit heb ik niet gemist... ;) Hopelijk was één dag regelen genoeg. Vanmiddag verjaardag. Da's ook zo knullig als je dan bij binnenkomst, tussendoor en bij vertrek moet aanleggen ;) Niet echt promotie om bv te geven, haha.

Deel Deze Pagina