1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nou mirpat lekkere nacht zo. Hier zat er 6,5uur tussen.

Shoppen was gezellig, lekker met zijn tweetjes. Ml is goed geslaagd, ik had zelf niet echt iets nodig. Had wel het idee iets vergeten ter zijn maar dat kwam denk ik omdat ik L niet bij had wat ik de laatste maanden wel altijd had :)

hier vanmiddag ook op verjaardag en vanavond weer. Gelukkig komt het met de voedingen redelijk goed uit. Voeden jullie gewoon waar iedereen bij zit? Ik neem dan gewoon een flesje mee.

Je borsten zijn weer obervol sopann :) snap dat je dat niet mist haha. 8uur is hier de max dat ze het volhouden haha

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Toevallig heb ik me vandaag even terug getrokken om te voeden. Niet eens omdat ik het zelf vervelend vind, maar omdat T dan onrustig drinkt. Hij wil alles om zich heen meemaken, dus dan komt er van drinken niks terecht.

Ik voed ook rustig in het openbaar. Restaurant al een paar keer gedaan, V&D, Hema en in de auto op een parkeerplaats ;) Doen jullie dat ook?

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw, mijn mond valt steeds verder open!
    Geweldig zeg!
    Hier is de spruw denk ik niet helemaal weg geweest bij de vroege ochtend voeding was het een gevecht om aan te happen. Heb ook weer wat steken maar kan die stomme tube nergens vinden!

Voeden doe ik inprincipe overal! Of het moet ergens echt mega druk zijn, B moet onrustig zijn of ik kan nergens voeden.
    De eerste keer met R in het openbaar was een lachertje! Hij was 13 dgn en ik nog niet ervaren. Wat een gehannes! Mijn zus die een doek omhoog hield on af te schermen!!! Haha.

Toen R 3 mnd was op wintersport geweest. Hop oude piste aan de borst, parkeerplaats in de auto idd oo, vanmorgen in de voetbalkantine. Tja als mijn kind honger heeft voed ik, dat doen kv moeders ook!

Wauw ik heb net babyboom terug gekeken! Allemachtig! Die tweeling bevalling?!? Die eerste baby spoot er echt uit!!!! Volgens mij perste ze niet eens!!!! Echt bizar!
    Buiten dat krijg ik er kriebels van!!!! Ik wil weer!!!! :$

Haha volgens mij ben ik verslaafd! ;)

Morgen heerlijk weer, wat gaan jullie doen?
    Wij hebben een logee, jongen ui Amerika waarbij mijn. Man een jaar of 10 geleden bij is verbleven (gastgezin) toen hij daar als voetbaltrainer werkte.
    We gaan s ochtends naar madurodam en s middag naar Scheveningen!

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik voed niet graag in het openbaar. Als het kan neem ik een flesje mee. Maar mocht het niet anders gaan dan zou ik het wel doen.

Vanavond op verjaardag geweest. Normaal voed ik om 23uur, maak ik haar wakker, nu heeft ze er 6uur tussen zitten. Ben benieuwd wat ze vannacht doet.

Sukke, tube gevonden? Balen dat het nog niet over is. Veel plezier morgen.

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    7uurtjes er tussen! Wel fijn want ik was al bang dat ze nu korter zou pakken. Voorheen deed ze maar 1x een langere ruk maken. Heb ik ook een beetje kunnen slapen anders zou ik met wallen op de foto moeten vandaag ;)

hoe was jullie fotoshoot mirpat?

Owja babyboom, heb het gemist. Maar even terug kijken dan deze week.
    Maar jij zou zo weer willen sukke? Komt er nog een derde denk je? Hier kriebelt het ook wel hoor maar toch maar even wachten :)

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb wel wallen vandaag denk ik. Pfff... T weer met zijn krampjes hoor. Rode wijn behoort duidelijk niet tot zijn menu. Ik had netjes drie uur tussen de laatste druppel wijn en het voeden gelaten, maar vannacht was het echt al raak vanaf 03.00 uur! Hij heeft de hele nacht naast me geslapen/gehuild. Nu gaat het wel weer beter. Straks lekker in het badje en vanmiddag gaat de kinderwagen naar buiten. Kan hij buiten spelen en slapen.

Ja oh! Wát een bevalling hè! Die vrouw moet toch compleet uitgescheurd zijn zeg. En wat lijkt het me verschrikkelijk om nadat je kindje geboren is, alles direct opnieuw begint voor de tweede. Pfff...
    Ik kreeg ook de kriebels hoor. Heb er gewoon weer bij zitten janken, haha. Ik beleefde de bevalling van T gewoon opnieuw, maar dan de mooie, laatste momenten. Dan begint het ook direct te kriebelen voor een tweede. Een nieuwe verse baby :D Maar ook hier wachten we nog zeker totdat T kan lopen. Mijn lichaam moet goed herstellen en ik wil dat T "zichzelf kan redden". Als in: niet zo hopeloos als ze het eerste half jaar zijn.
    ML en ik hebben ook nog steeds niet gevreeën. Ik ben zo bang om weer zwanger te raken, aangezien het elke keer nog in één keer raak is geweest. En ik kan niet tegen hormonale anticonceptie, dus voor ons alleen het condoom of onthouding. Nou is ML wel ontzettend makkelijk hoor. De behoefte is er zeker, maar we redden het ook op andere manieren en tot nu toe zijn we beiden nog niet gefrustreerd ;)

Balen van je spruw Sukke! Heb je de tube gevonden?

Ik heb T vanaf het begin overal gevoed, maar toen was zijn focus alleen nog op mijn borst, haha. Nu scherm ik hem altijd af met een hydrofiel.

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad Jonneke! Nu lekker op de foto!

Wat trekken jullie je kindjes aan vandaag nu het warmer wordt?

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Jonneke, ik wil heel graag een derde maar tot nu toe dan pas tegen de tijd dat B naar school gaat dan heb ik weer alle tijd voor een baby, en uiteraard ook als dat financieel mogelijk is natuurlijk! Dat vooral.

Nee tube nog niet gevonden.... Grrr. Snap er niks van.

Had je maar 1 glas op sopan? Er staat namelijk 3 uur op per glas.
    Hier heeft b nu een mouwloze romper aan, truitje en een broekje. Zometeen een dun vestje en dan onder een dun dekentje in de wagen zonder het windscherm.... Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog tegen vind vallen, nog maar 14,5 gr "zegt" de auto....

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het is ook gewoon koud idd! Ik heb hem een romper met lange mouwen aan gedaan en een dun vestje erover. Kan altijd uit als het te warm wordt.

Ik had idd maar één glas op. Niet eens een standaardglas. De vorige twee keren dat ik rode wijn had gedronken reageerde hij ook al zo heftig. Dat kon toen onmogelijk meer de alcohol zijn, want toen zat er een dikke 4 uur tussen.
    Na wat zoekwerk blijkt er dezelfde stof te zitten in koffie, chocolade en rode wijn. Ofwel: onze knul kan duidelijk niet tegen dat stofje. Bij chocolade en koffie is het ook gillen geblazen.
    Wel balen... Ik hou écht van pure chocolade bij een goed glas rode wijn. Of een café latté. Komende acht maanden zit dat er dus niet in voor mij... Nóg een reden om daarna te wachten met een volgend kindje ;)

Balen ook van die tube. Kan je niet langs een dienstapotheek? Zo'n tube verkopen ze in de vrije verkoop.

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik kijk straks nog even goed thuis.
    Het hoeft niet dat hij er heel de tijd last van heeft. Meestal is dat de eerste 3 mnd. Ik ben bij R na een tijdje ook weer koffie gaan drinken en was toen geen probleem meer. Na 3 mnd zouden de darmen dat aan moeten kunnen.

10. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Voeden doe ik ook wel in t openbaar als t moet.
    Liefst gewoon thuis natuurkijk maar als ie honger heeft. ;)

Vervelend dat de spruw nog steeds niet over is Sukke.
    Alweer een nieuwe tube ?

Sopann vervelend die krampjes maar je weet iig wel waar t van komt.

Jonneke veel plezier met de fotoshoot vandaag.
    Wij krijgen vd week mail met de foto s om te kiezen , ben benieuwd was wel erg leuk.

Hier ook nog geen 2e hoor.
    Weet ook niet of dat uberhaupt gaat gebeuren.
    Vind t wel goed zo eigenlijk.

Vannacht eerder wakker dan gisteren maar toch 8 uur ertussen. 4uur wakker 8 uur en toen nog teruggelegd en doorgeslapen tot 11.15u. :)

Tis hierook nog niet echt lekker weer.
    Wel warm niet zonnig. Nou ja misschien komt t nog.

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het eerste luie zweet is eruit hoor. Net even de voortuin aangeveegd. WARM!!!
    T lag heerlijk te slapen in de wagen. Beetje frisse lucht is goed voor hem :)

Ik hoop dat het met drie maanden voorbij is :D Al met dit warme weer is witte wijn ook goed ;)

Eén kindje Mirpat? Dan ben je gewoon al klaar! :D Lijkt me wel gek. Zeker omdat ikzelf de bevalling niet heel bewust heb meegekregen.

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Goed bezig sopan!

Hier is iemand ook goed bezig geweest!!! 22.35 - 04.53!!!!
    Herrlijk

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh wat fijn :D
    T zit nog steeds midden in zijn sprongetje. Vannacht gelukkig wel twee keer 4 uit. Alleen dat inslapen vindt hij zo moeilijk nu. Die darmpjes zijn ook direct weer van streek. Duidelijk zijn zwakke plek.
    Ook zo mooi: keihard brullen, lachen om de borst, weer brullen, lachen naar pappa. Beetje bipolaire trekjes ;)

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha of borderline! Gewoon aanstelkerij!
    Ik vraag me af wat erger is?!?

Een bipolaire borderliner!

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik voorspel een nieuwe epidemie. Net als ADHD.
    BBB Bipolaire Borderline Baby.

Over vier jaar een paar kersverse moeders:
    "Jouwe óók al? Je hoort dat BBB tegenwoordig zoveel hè. Zou het aan ons eten liggen?"

En ondertussen hoort het gewoon bij zo'n kleine krummel.
    "Vroegah... Toen noemden men dat sprongetjes."

;)

16. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha volgens mij word t tijd voor meer frisse lucht voor jullie :p

Wel fijn Sukke zolang geslapen.
    In dr eigen bedje of bij jou?

Sopann lachen he die verschillen.

Hier weer een goeie nacht.
    20.30-6.45. :D

Hoe was de fotoshoot Jonneke?

17. Sopann

Sopann Niet meer actief

Fijn Mirpat!
    Haha :D Ik moet toch wat. T slaapt al sinds de voeding van 06.30 uur aan één stuk in de doek ;) De was is al weg gewerkt.

18. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Tis wel fijn dat ie slaapt Sopann alleen jammer dat t op de verkeerde plek is. ;)

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik kom even moeilijk toe aan reageren hier. Ik wil zo veel doen haha
    Kom er alleen niet altijd toe.

L had een goede nacht van 21.15 tot 7.30uur! En ik heb me toch vast geslapen, heerlijk! Bij jou dus ook een goede nacht sukke. Fijn!

Fotoshoot was leuk. Ik denk dat er hele mooie fotos bij zitten. Als ik ze heb zal ik er wel een paar posten.

Fijn dat je toch wat kunt doen sopann al is het met T in de zak.

20. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zo Jonneke lekker !!
    Nog een doorslaper. :)
    Ben benieuwd naar de foto`s.

Deel Deze Pagina