1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha! Ik ben benieuwd of dat helpt, Sukke. Hier maakt het niets uit. Als ik moe ben val ik zelfs staand in slaap (bij wijze van).
    Hebben jullie dat ook wel eens: dat je 's nachts wakker schrikt en denkt dat je krummel niet hebt teruggestopt in bed. Dus dat hij ergens tussen ML en jouzelf onder de dekens geplet is? De laatste tijd heb ik dat niet meer gehad, maar vannacht was het weer raak. Brrr... Zo naar.

Hij hangt nu weer lekker in doek. Ik zit ein-de-lijk aan mijn ontbijt en ga zo lekker even een stuk wandelen met T in de doek. Frisse lucht is goed voor hem.
    Die hangdagen zijn echt verschrikkelijk. Zo rond de 5 weken had hij volgens mij 1 dag. Hooguit 2. Dit is nu al de 4e dag op rij. Ik word er echt gestoord van, want troosten lukt gewoon niet. Hij raakt zó van streek. En het volgende moment ziet hij wat leuks (gisteren ML die zich verslikte :)) en dan is het weer lachen geblazen. Om vervolgens wéér te huilen. Totdat hij slaapt. Écht BBB ;)

Wat komt dat werken toch dichtbij hè... Ik heb meer zin in een nieuwe baan dan terug te keren op mijn oude plek, hihi. Slecht eigenlijk. 14 mei zijn de gesprekken, dus hopelijk zit ik dan met klamme handjes tegenover een commissie :D

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ik ben ook wel es zittend in slaap gevallen hoor maar gaat misschien toch wat minder snel dan wanneer je al ligt. ;)

Ik ben ook wel es zo wakker geschrokken ja.
    Pff zit je te zoeken denk je oh nee hij ligt gewoon in bed. :p
    Ik had vannacht ook weer van die rare dromen. Dat vl en ik uit elkaar gaan. Dat iemand R meeneemt. Dat er een inbreker naast mn bed staat. Gezellig hoor. :D

Ben je nog weg gewaait buiten. Hier waait t als een gek.
    Vanmorgen lag bijna de kinderwagen op zn kant....
    Toch is t zeker niet koud. Net heeft R nog ff in de wagen liggen slapen achter in de tuin. (Uit de wind ;) )

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Geen idee hoe lang een sprongetje kan duren. Dacht een paar dagen maar dat is ook een ruim bbegrip he. Vervelend dat je nu al dagen niks kan doen zo.
    En spannend hoor solliciteren. Hopelijk wordt het wat. Wat voor functie heb je op gesolliciteerd?

Haha ja ik herken het dat je wakker wordt en denkt dat de kleine nog langs je ligt en schrikt. Gelukkig kan ik dan snel in haar bedje kijken en zie ik haar gewoon liggen. Ml vroeg al hoe lang L nog op onze kamer blijft liggen maar we waren het er beide over eens dat we het zo to .ch wel erg fijn vinden. Slaapt ie bij jullie ook nog op de kamer?

Hier mag, of eigenlijk moet, ik 1mei weer aan het werk. Geen zin in! Maandag ga ik denk ik even met L naar mijn werk. Even haar schouwen en sfeer proeven. Ben benieuwd.

Ik reageer snel weer maar L wil nu heeeeeeel graag mijn aandacht...

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ben ik weer!!!

L heeft me toch goede zin vandaag, echt heel erg leuk. Ze lacht bijna de hele tijd. Toen straks lekker buiten in de tuin gewerkt, haar in de kinderwagen erbij. Ook mijn mamafiets in orde gemaakt, zodat de maxicosi achterop kan. Wel fijn als je weer zo veel kan doen, was het binnen dingen doen ook wel een beetje beu. Maar bij jullie waaide het zo hard Mirpat? Hier was het echt lekker weer.

Ow het werken komt voor jou wel heel dichtbij Sukke. Snap dat je het niet leuk vindt. Met twee lijkt het me nog moeilijker om weer aan het werk te gaan, nu moet je er twee achterlaten :( En ml moet meer gaan doen, zal in het begin wel wennen zijn.

ML is hier soms wel makkelijk uitgevallen :) Ik zeg nu regelmatig, hoe doe je dat als ik er dadelijk niet ben??? Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, hij doet echt steeds meer dingen nu uit zichzelf.

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik werd gek van het thuiszitten, dus heb de boel bij elkaar gepakt en ben naar mijn ouders gegaan. Daar T in de kinderwagen buiten laten slapen. Heerlijk vond ie het! En het wekte direct wat eetlust bij hem op. Dat vond ik ook wel weer belangrijk, want het was telkens maar één borst, om de vijf uur.
    En of ik ben weggewaaid!! Ik was T in de maxicosi aan het snoeren, toen ik de kinderwagen gewoon weg zag rollen door de wind! :$ Snel er achteraan gerend. Wat moet dat er stom uit hebben gezien...

T slaapt ook nog bij ons op de kamer. Dat blijft hij doen zolang dat ik bv geef hebben we besloten. We vinden het beiden echt prettig dat we hem wat meer in de gaten kunnen houden. Nu hoor je hem toch sneller. Anders heb je zo'n overstuur kind. T moet dan eerst 5 minuten kalmeren voordat ie überhaupt kan drinken. Da's ook geen porem.

Ik heb gesolliciteerd op de functie van teammanager. Dat is veel meer in het verlengde van mijn vorige baan en opleiding. Nu maar hopen dat ze me niet te jong vinden :D

Ja, dat wakker worden... Ik ben blij dat jullie het ook hebben, want ik voelde me al zo'n dwaze overbezorgde moeder.
    T ligt nu trouwens al sinds 19.00 uur heerlijk in zijn ledikantje boven. Wij hebben de laatste dagen maar bedacht dat hij na 18.00 uur zijn pyjama aankrijgt en boven moet slapen. Hebben wij ook nog een beetje avond :)

6. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    18uur al? Dat is ook vroeg, maar als hij dat goed vindt is dat voor jullie natuurlijk ook wel lekker. Dan heb je inderdaad wel een avond samen en kun en je iets doen , wat overdag niet lukt he. Hoe laat wordt hij dat weer wakker? L heeft vanavond redelijk geslapen maar wel op de bank langs mij. Ze slaapt nu nog en ik maar wachten tot ze wakker wordt, 4 uur zitten er weer op. Maar lijkt er nog niet echt op.

Grappig dat we sommige dingen zo van elkaar herkennen. Heb soms ook het idee over bezorgd te zijn. Maar als ik het hier dan ook hoor stelt het me wel gerust dat het normaal is. Zeker als hij moeder dan weer goed bedoelde opmerkingen heeft dat L weer niet in haar bedje slaapt maar beneden. Al heeft ze dat nu wel opgegeven gelukkig.

Maar jij, of beter gezegd de kinderwagen waaide weg. Zal er vast apart uitgezien hebben. Haha.

Nou ik ga denk ik toch maar zo L in bed leggen. Misschien wordt ze dat wakker... mijn ogen vallen bijna dicht. Slaap lekker allemaal!

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

De laatste dagen, als T zo tussen 18 en 19 uur slaapt, komt hij pas om 03.00/03.30 uur. Dat is echt zijn lange slaapje geworden :) Het helpt om hem boven te leggen. Daar is het toch rustiger.

Hoe laat heeft L zich nu gemeld?

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh! We dwingen hem trouwens niet om te gaan slapen hoor. We merkten dat hij vanaf 18.00 uur aan één stuk sliep in de box of bij ons. Wanneer wij naar bed gingen werd hij wakker, had hij geen honger, maar werd het jengelen. Sowieso deden we hem de eerste voeding na 18.00 uur zijn pyjama al aan. Na een paar keer een overstuur kind hebben we hem dus maar boven gelegd en dat gaat perfect!

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Wat goed dat T zo lekker slaapt zo vroeg al en dan pas 3.00u wakker. Lekker hoor. :)
    Jij dus ook weg gewaaid. :D

Nog lekker geslapen Jonneke?
    Jij deed L toch ook inbakeren !?
    Nog steeds?
    Hier wel hoor anders slaapt ie echt niet .

Vanochtend weer wezen zwemmen.
    Hij had niet zoveel zin als vorige week.
    Uit bed vandaan was t lachen geblazen maar eenmaal bezig in t water niet meer leuk. Tot t bubbelbad ;)
    Nu maar ff boven in bed gelegd en tis al 3 kwartier stil.
    Hij had hele rooie wangen haha.

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ah wat schattig! Ze zijn niet te voorspellen hè.

T slaapt vandaag flink door. En ja hoor! Dat menstruatie idee van een krappe twee weken terug was echt mijn eisprong. Inmiddels mag ik het maandverband weer in mijn armen, of nou ja... ondergoed, sluiten. Wát een naar gevoel is het toch.
    En rammelen dat die eierstokken direct weer doen! Het staat nog echt niet op de planning, maar mijn lijf wil wel weer.

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh jee nu al :D
    Nog maar ff wachten :)

Hier nog geen menstruatie in zicht.

Net de foto s van de shoot binnen gekregen oh en ze zijn leuk ;)
    Gauw bestekd en voor koninginnedag heb ik ze binnen. Joepie.

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Als T dan al zo goed slaapt om 18uur dan groot gelijk dat je hem boven legt. Vooral als hij dan zo'n ruk maakt. Een jengelend kind zit je ook niet op te wachten he! :)

Ongesteld, he bah!! Hier nog niks gespot, gelukkig maar. Toch ook weer een groot voordeel van zwanger zijn he! :D Maar inderdaad, nog maar effe wachten daarmee.

L kwam vannacht 'al' om 6.15 uur. Toen ik haar in bed wilde leggen werd ze wakker en was het huilen. Dus meteen gevoed. Valt dan toch weer tegen na die lange rukken van 10 uur. Je bent snel verwent he :D

Jammer dat R niet zo'n zin had in het zwemmen vandaag. Heeft hij wel lang geslapen? Hij zal wel moe geweest zijn.
    Hier zijn de foto's van de fotoshoot ook binnen, heb ze op dvd. Zal er snel een paar op zetten. Ga nu lekker eten, verse frietjes! Jummie!

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha ja, we zijn snel verwend! Zo kwam ik erachter dat ik overdag echt met T op pad moet. Hij was gisteren niet moe te krijgen. Net is ie wakker geworden, omdat zijn dekentje eraf lag. Zonde! ;)

14. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha ja we zijn zeker snel verwend ja.
    Gisteren was R om 5 uur wakker omdat ie (ook) zonder deken lag toen ff speen gegeven en toch doorgeslapen tot 7.00u. Maar hoe gauw je dan denkt : Nu al?? :D

Hij heeft wel lekker geslapen ja gisteren.
    Heb m om 10.45u op bed gelegd en om 13.30u er weer uitgehaald ;)

Straks ff naar een verjaardag en dan vanmiddag beetje opruimen en denk nog ff wandelen als ik zo naar buiten kijk.

15. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Pff zit er even doorheen. Geen idee hoe het komt, zullen de hormonen wel zijn. Kan alleen maar huilen een baal overal van. Snel geïrriteerd enzo. Maar ik geen er zelf het meeste last van. Komen straks ook schoonouders nog logeren. Gelukkig is mijn meisje er om mij op te vrolijken.

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou Jonneke, zo begon bij mij het avontuur van menstrueren weer. Hopelijk heb je er niet al teveel last van.

Hier net anderhalf uur gewandeld met T in de doek. Ik werd nog fijn even uitgemaakt voor kindermishandelaar... Juist... Bekrompen mensen hier.

Zo lekker verder op pad. Het is wel fris, maar goed te doen :D

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh jee Jonneke...das ff minder.
    Rustig aan meid.

Sopann ouwe kindermishandelaar :D Hoezo dat dan??Omdat je m in de doek hebt??
    Nou dan ik ook hoor :p

Tis idd lekker buiten. Wel fris windje maar jas aan en gaan. ;)

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Net boodschappen gedaan een toen ging het goed. Kom ik thuis was ik weer in dat oude gevoel. Dadelijk na het voeden maar weer aan de wandel dan haha.

Kinder mishandelaar? Tsss... mensen zijn niks gewend!

Geniet van het mooie weer. Inderdaad met een windje maar heerlijk om te wandelen.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hoe lang heeft bij jou die bui geduurd voordat de menstruatie doorzette sopann ? Hopelijk is het snel over want zit nu echt mezelf in de weg.

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik ben wel twee drie dagen van slag geweest. De muren kwamen ook op me af. Eigenlijk wilde ik gewoon alleen maar met T onder de dekens kruip en de hele dag in bed liggen.

Ja, stomme bekrompenheid hier. Kindjes vinden dat juist hartstikke fijn!

Sterkte Jonneke. Chocolade helpt altijd :)

Deel Deze Pagina