D moeten ze echt wel hebben hoor! En pas wanneer ze meer de 2 uur met blote armen en benen buiten zijn nu, maken ze genoeg aan. Dat halen ze nu dus niet. Ik heb R vandaag ook gewoon gegeven, wel 1 pilletje minder. Hik heeft namelijk gewoon een lange broek en shirt aan K gooide man vorig weekend over de bank dus die heeft ze een werk korter gehad dan de bedoeling!
Balen sukke van je man! Ik las idd ook dat groente beter zijn om te beginnen. Idd minder scherp terwijl het vroeger andersom was, raar hè. Vitamine worden hier ook wel eens vergeten hoor. Maar D moeten ze inderdaad nog wel hebben. De komende jaren zelfs. Als ik er aan denk geef ik het maar dus niet dagelijks. Dadelijk nog maar even doen ha ha.
En weer krampjes ja? Ach arm meisje. Wel fijn dat je weet waardoor. Ik heb op het werk doorgegeven dat ik nog bv geef. Volgende week maar even kijken hoe de tijden dan zijn. Maar laatste half uur is altijd overdracht naar nachtdienst en meestal zijn we met twee late diensten dus dat moet wel kunnen. En dagen dat het lastig is, als ik enige late dienst ben vraag ik of de nachtdienst eerder komt als dat nodig is. Eerst maar eens kijken of mijn plan van vaste tijden een beetje werkt.
Oh! In dat geval lepelen we het gewoon weer naar binnen Hoe gaat jullie nacht? T heeft geslapen van 18.00 uur tot 00.30 uur. Dat was zijn ruk, want iets na 04.30 meldde hij zich weer. Zo maar weer lekker tussen ons in
Een mooie ruk maar jammer zo vroeg op de avond al. Heb je daarna nog een beetje kunnen slapen? L heeft de nacht weer doodgeslagen. Na de voeding van 23uur heb ik haar om 7uur wakker moeten maken. Vond het eigenlijk wel zielig, ze lag zo lekker. Maar als ik ga werken zal dat wel vaker moeten.
Lekker weer doorgeslapen jonneke. Heerlijk!! Waarom kolf je niet af dan en laat je je man (oppas ?) een flesje geven als ze wakker word. Nou tovh ruim 6 uur Sopann. Gaat de goeie kant op toch. Heeft ie na 04.30 nog geslapen? Hier weinig spannends haha. Alles gaat goed. s nachts ook. Tis gewoon een lekker ventje.
Ik vroeg me ook al af waarom je haar niet gewoon laat liggen? Idd kolven en dan staat er direct verse melk klaar wanneer ze wakker wordt. T heeft gisteren maar 5 voedingen gehad en dat haalt hij nu weer een beetje in. Ik heb na 04.30 uur niet al te best meer geslapen. T kroop steeds helemaal tegen me aan, dus ik was bang hem te verstikken... Het is ook nooit goed Wat een rust Mirpat! Ideaal
Ha ha nee zo blijft er altijd wat sopann. Zodra ik L uit bed haal wordt ze wakker en dan wil ze wel drinken en dan ook meteen! Dan kent ze geen geduld meer. Verschonen duurt haar dan soms al te lang haha. En mijn moeder kan soms wel hier komen maar meestal moet ik haar weg brengen dus moet ik toch voeden als ze wakker wordt. Vandaar.
Toch lastig dat werken... Geef ons gewoon een half jaar verlof T ligt alweer lekker te slapen. Een dubbele voeding, dus hopelijk een lange ruk. Ik duik er iig ook in. Ben behoorlijk gesloopt!
Lekker. Hopelijk slaap je zelf ook goed. Truste Jonneke jij had toch ook een draagzak ?? Die van mij begint al een beetje klein te worden en nu R zo hard groeit word t vrij zwaar voor mn rug. Welk merk heb jij ??
Ik heb een baby bjorn. Is een hele stevige die heel fijn is als de kleine zijn netje goed recht kan houden. Want nu L dat niet kan heeft ze te veel ruimte tussen de zak en mijn borst waardoor ze op en neer wiebelt met haar hoofd. Maar hij is wel heel stevig en kan goed een zwaarder gewicht dragen. Maar om in huis te gebruiken als je dingen wilt doen zou ik hem niet aanraden.
Probeer eens een doek meiden! Of een Mei Tai. Die laatste is misschien makkelijker Je kan daarmee op je buik en op je rug dragen en in tegenstelling tot een draagzak is het niet belastend voor je schouders of rug. Je draagt je kindje tegen je aan, in plaats van als een soort rugzak. En Mirpat: onze knul is nu 6200 gram, maar ik draag hem met gemak twee uur achter elkaar. Gisteren zelfs 4 uur tijdens een tripje Ikea. Wij willen een Mysol van Girasol aanschaffen voor mijn man en mijn ouders als zij oppassen en dan met de honden willen wandelen. Veel handiger dan een kinderwagen en ook leuker voor T, want die kan op hoogte lekker mee kijken met wat er gebeurd. Het schijnt trouwens zo te zijn dat als de beentjes bungelen in een draagzak dat belastend is voor de heupjes. Heb je met een draagdoek of MT sowieso geen last van, omdat ze in de kikkerhouding zitten. En je kan trouwens dragen tot ongeveer 15kg, al zijn er ook uitschieters van 18kg. Hier een goede nacht gehad. Weer 6 uur en toen 4,5. Ik ben weer uitgerust!
Wauw, hier ook een super nacht! 17.45-22.30-05.00-08.30. Ze is wel stront verkouden, ik haalde me net toch een bul uit haar neus! Zo groot heb ik ze bijna niet! Ik ga me ook echt even verdiepen in de doeken. Koop jij ze nieuw sopan? Dat vind ik wel een nadeeltje. Ze zijn ze duur! Fijn dat T ook lekker geslapen heeft! Hier gisteren gewerkt ging goed, kolven ook. Al had ik maar 2 x 105 terwijl B rond 17.30 bijna 170 op had!!!! Er lag nog in de vriezer bij mijn moeder dus dat kon ze mooi pakken! Ik hoop dus niet dat ze iedere keer 170 wilt want andere heb ik een probleem. Vandaag dus tussendoor maat iedere keer kolven want morgen moet ik ook weer werken! Vroeg hier trouwens iemand naar het poepen van B? Dat gaat goed. Ong om de dag nu. Wordt het bij jullie trouwens ook al wat anders van consistentie? Wat stroperiger of zo! Hoe gaat het afbouwen mirpat?
Zal ook es kijken voor evt een doek. Want deze word echt al krap. Hoef m niet persé voor binnen hoor. Dan vermaakt ie zich wel Mooie nacht Sukke. Gelukkig gaat ontlasting ook beter. Afbouwen gaat op zich goed maar zeker niet snel. Ga denk nu proberen de middag er tussen uit te halen want heb t idee dat ie savonds voor t slapengaan niet genoeg krijgt. Vanmorgen was ie weer een uur eerder wakker. Ga dus vandaag proberen met 3 flesjes en 2x bv. Ben dan benieuwd hoe t vannacht gaat.
Haha ja, die snotjes! T ook al een paar keer hoor. Ongelofelijk dat zoiets uit zo'n klein neusje komt. Poep wordt net pindakaas vind ik. Die spuitluiers heeft T al een tijdje niet meer. Steeds die stroop. Of nouja, steeds... 1x per week. De doeken zijn best waardevast. Ik had er twee en eentje heb ik voor hetzelfde bedrag doorverkocht. Was niet zo'n fijne, dus mooi weer wat geld voor een nieuwe. Met kolven moeten je borsten ook wennen zei de LK. In het begin kolf je altijd wat minder, maar als het goed is wordt dat steeds een beetje meer. Beviel het werken wel? T heeft vandaag wat extra dorst of (weer?) een groeispurt. Die gaat de 2 meter wel halen zo, haha. Vanochtend en begin van de middag lekker de tuin helemaal omgespit. Toen kwam T dus om het anderhalf uur Maar goed, was ook warm buiten. Ik had hem uit de zon in de kinderwagen, maar volgens mij had ie het warm zat. Nu ligt ie weer flink scheten te laten, hahaha
Haha ouwe zuiperd. Heb ff zitten kijken maar heb nu toch via internet een mei tai besteld. Ziet er goed uit en lijkt tpch nog een beetje op een draagzak. Morgen is ie als t goed is binnen. Ben benieuwd. Lekker buiten zitten zeg heerlijk!! Ben al helemaal verbrand...oeps!! Voor R gisteren zaterdag al een petje en zonnebrand gehaald en die ligt nu nog lekker naast me in de kinderwagen te pitten. Zo weer voeden en dan daarna maar ff beetje kolven want vanaf vanmorgen 4.00 tot 19.30u vanavond is denk een beetje te veel van t goede.
Hee wat leuk Mirpat! Waar heb je dat petje vandaan? Zeker in de drager is dat wel noodzakelijk voor T. Anders wordt ie zo'n Engelsman op vakantie, hahaha. Status: 20.30 - 03.30 en nu nog niet wakker. We weten niet wat ons overkomt! En inmiddels heb ik cup DD... Haha! Ben benieuwd of hij dit trucje gaat vasthouden of dat het weer eenmalig is. Het is iig wel duidelijk dat hij tegenwoordig ook huilt omdat hij wil spelen en niet bij ons wil zitten. Hihi, ik hoor net gelach uit de ledikant. In zijn slaap
Oh super zeg!! Gaat bij jou (hopelijk) ook de goeie kant op. R heeft gelukkig ook weer lang geslapen. 20.30-6.30 en nu nog. Ik lig (wakker ) naast vl omdat ie snurkt. Petje heb ik gekocht bij de Hema. Geloif iets van 4,- Als t goed is komt de doek tussen 9.30-11.30u. Ga m vanmiddag gelijk proberen
Oh wat leuk!! Ben zo benieuwd hoe het bevalt Volgens mij moet je wel knopen, maar dat wijst zich wel. Wij hebben er ook eentje besteld. Mijn moeder wil T dragen als ze oppast en volgende week gaan we veel op pad. Dan kan ML ook lekker dragen We gaan trouwens met Koninginnedag op pad. Dan is het vast rustig in de dierentuin Of alleen gezinnen met jonge kinders, maar dat is niet zo erg. Nu nog duimen voor mooi weer! T was trouwens 09.00 uur wakker! En snurkende kerels... Brrr wat irritant. Ipor altijd net zo lang totdat het stopt. En anders maak ik hem wakker met een koude washand