1 t/m 15 februari 2013 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosje24, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Mijn vriend loopt met deze zak ook met R dus straks ook wel denk. ;)

Oh leuk naar de dierentuin, wille wij binnenkort ook gaan doen.
    Lekker in de zak kan ie goed kijken.

Ik geef m ook altijd een duw hoor haha.
    Wreed hoor een koude washand. :D

R was vanmorgen 9.45u wakker. Nu net gegeten.
    Vanmiddag met R naar t ziekenhuis voor een echo van zn heupjes omdat ie in stuit geboren is.
    1mei terug voor de uitslag.

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Heb net de mei tai binnen gekregen :)
    Maar had jij die nou ook Sopann,?
    Heb namelijk net ff geoefend met een teddybeer :D maar er staat op de instructies die er bij zitten dat je de banden aan de voorkant over de beentjes onder de billen vast maakt en dan terug op je rug vastknoopt maar terug over mn rug weer dat lukt niet hoor daar zijn ze niet lang genoeg voor. :(
    Als ik m aan de voorkant vast knoop onder zn kont wel.
    Hoe doe jij dat??

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hoe beviel het werken sukke? Kolven moest ik inderdaad ook aan wennen hoor. Gaat nu wel steeds beter en komt meer uit. Maar nooit zoveel als ze drinkt uit flesje. Maar dat komt denk ik ook omdat ze uit de fles sneller drinken. Dat is sneller op dan ze uit de borst drinkt. Dan stopt ze tussendoor. Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat als ik moet werken met kolven.

Nachten gaan hier goed. Afgelopen twee dagen werd ze om 6uur wakker en is daarna met speen weer in slaap gevallen tot 6.45 uur. Gisteren overdag heeft ze ook goed geslapen. Misschien door de behandeling van osteopaat? Die heeft geprobeerd de druk op haar hoofdje beter te verdelen wat kon helpen. Ook vanmorgen heeft ze na de voeding nog geslapen. Werd wel af en toe wakker en zou normaal dan niet meer slapen maar nu sliep ze daarna weer verder.

Misschien moet ik ook maar eens voor een andere draagzak kijken. Maar ik vind ze gewoon zo duur. Dat is wat me tegenhoudt, gewoon omdat ik er eentje heb. Denk dat die wel fijn is nl als ze haar hoofdje recht kan houden.

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Fijn Mirpat dat je doek al binnen is, nu nog goed om krijgen. Ben benieuwd hoe jou hem bevalt. Ben nu ook eens op internet aan het kijken voor een doek.

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Heb m binnen al even om gehad maar zo als op t filmpje op internet krijg ik m nit.
    Zij is ook wat dunner. Ik mis nog een beetje band. :D
    Maar zo ffgauw voelt ie goed.

Zal zo ff proberen foto te plaatse.
    Deze was trouwens "maar"€37

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb nu nog alleen een gewone doek. De MT komt morgen met de post. Op YouTube kan je heel veel verschillende knooptechnieken lezen iig. Onder zijn bips moet ook wel lukken denk ik, want als ik T in kangaroo draag (google maar even ;)) met een gewone doek moet ik dat ook doen. Óver de beentjes, niet onder de beentjes, want dan valt ie eruit :D
    Volgens mij heb je ook van die verlengstukjes voor de band. Tenminste, ik meende daar wat van voorbij zien komen.

Lekker hoor dat ie zo goed slaapt. Nu is T overdag dus veel meer wakker. Vanochtend samen het omrollen geoefend. Hahaha, wat een schik. Hij vond het prachtig. Toen kwam hij weer om de 1,5 uur voor melk, maar dat was echt teveel. Hij heeft zelfs projectiel gespuugd. Gelukkig was ik het projectiel niet ;) Nu ligt ie te kraaien naar de boxmobiel. Kan ik even wat anders doen.
    Vanochtend had ik ook nog visite van het werk. Bleh! Dat kostte eerder energie dan dat het wat opleverde. En nu is ML ook nog laat thuis vandaag. Ik verveel me niet snel, maar nu...

Jonneke, je kan je BB toch altijd nog weer verkopen? Op marktplaats wordt er wat afgehandeld in die dingen en er zijn zat ouders die het wel fijn vinden. Zeker als ie maar eventjes gebruikt is kan je er volgens mij gewoon rond de nieuwprijs voor vragen.

7. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Heb m inmiddels idd gewoon gedragen met de knoop voor en dat gaat goed alleen vind ik wel dat zn hoofd vrij ver naar achteren hangt bem benieuwd hoe jij dat ervaart.

Haha gelukkig dat jii t niet was :)
    Hier ook eem vrolijke frans.
    Hele dag geen huil gehoord en lachen dat ie doet. ;)

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja zag idd dat er op internet veel voor geboden wordt dus denk ik maar proberen. Morgen even goed in verdiepen. Had er 3 uitgezocht. Kan nu alleen even niet zien welke omdat ik nu op ipad zit.
    Had idd ook gelezen dat je soms verlengstuk hebt voor draagzakken. Stond dat er niet bij toen je bestelde. Of dat er meerdere maten zijn?

Hier vanavond hoofdpijn! Niet normaal. Gelukkig even kunnen slapen en nu is het minder. Zo voeden en dan naar bed.
    Voeden op vaste tijden gaat trouwens erg goed.

Owja foto posten. Morgen! Haha. Lukt op de ipad niet. Ben benieuwd naar jouw foto mirpat van 'maar' 37 euro, haha. Duur allemaal he.

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Vervelend van het bezoek van je werk als het zo veel van je vraagt. Blij dat ze weg waren dus, haha.

Vandaag was ik op kraamvisite bij een vriendin. Zoontje is nu is2weken. Wat lijkt dat bij mij dan al lang geleden zeg... gek hoe snel het gaat.

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mirpat, had jij die verwijzing voor foto van de heupjes vorige keer bij cb al mee gekregen? L moet dat nl ook maar heb vorige keer niks gehad. Ga er vanuit het volgende week wel te krijgen.

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dat hoofdje kan wel te maken hebben met aanspannen. Volgens mij vergt dat wat oefening. Heb je anders iets waar je een nekrolletje van kan maken?

Zonder gehuil komen we hier geen dag door, maar de frequentie en het aantal decibellen kan behoorlijk verschillen ;) Laatste voeding ging er om 18.30 uur in. Daarna nog wat gespeeld. Hij is net wakker. Gewoon 9 uur tussen twee voedingen!

Jonneke, moet je niet overal achteraan zitten bij het CB? Hier zeggen ze echt continue dat T geënt is. Volgens mij staat het gewoon in het dossier, zodat ze kunnen declareren...

ML moet nog 2 dagen werken en dan hebben we een week vakantie samen :D

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Het was maar één maat jonneke maar hij past zo ook goed.
    Heb m idd gewoon voor vast gemaakt en dat kan ook prima.

Verwijzing voor foto hebben ze in t ziekenhuis al geregeld. kreeg ii gewoon thuis gestuurd.

Succes met je zoektocht naar een zak pff..zijn er zoveel.

Zal es kijken sopann met bv hydrofiel opgerold achter z n hoofdje.
    Lekker hoor, hij gaat steeds langer slapen hé!

Oh en nog een weekje vakantie heerlijk!!
    En dan ook weer werken zeker?
    Ik moet maandag weer....

R heeft geslapen tot 7 uur vanmorgen.!!!
    Nu ff wat eten en gaan we zo weer ff zwemmen.

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

De zak komt morgen pas! Vertraging... Dan knopen we nog maar een dagje :) Zo naar de markt met T. Die was vanochtend ineens helemaal van streek. Na een flinke poepluier is dat leed ook voorbij en hebben we weer een blije baby. Hij slaapt inderdaad steeds langer. Al is hij 's avonds wel moeilijker naar bed te krijgen. Hij wil eerst nog spelen en kletsen. En vooral NIET slapen :D

Zwem ze Mirpat! Leuk :D Een hydrofiel kan idd of een spuugdoekje dubbelvouwen en dan oprollen. Dat doe ik in de doek ook.

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Trouwens... Heeft iemand nog wat van Mayke gehoord?

15. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Fijn sopann 9uur. Hij leert het wel!

Ja je moet bij cb idd overal zelf achteraan. Slecht eigenlijk.

Lekker hoor samen vakantie. Nog plannen?

Zwem ze mirpat. En geniet van je laatste dagen verlof.

Ik ga vanavond uit eten voor afscheid van een collega. Ml is thuis en ik een paar uur zonder mijn twee schatjes. Weer een nieuwe stap :) maar het gaat steeds beter om L los te laten merk ik.

16. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik heb niks meer van mayke gehoord nee. Ze is ook niet meer actief op zp. Ook niet in andere topics.

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zo daar ben ik ook weer een keer. poeh, heb het nu ik weer werk helemaal weer soort druk!

leuk een eentje vanavond Jonneke. ik ook met oud collegas, altijd gezellig. Die verwijzing moet je zelf ff vragen. De echo moet tussen de 3 en 6 mnd gemaakt worden.

Sopan, lekker samen vakantie. Welke dierentuin willen jullie heen? MAn heeft vlg week 2 wkn meivakantie. Wij willen ook gaan. Fijn dat T beter gaat slapen. Hier heb ik ook 2 goede nachten gehad. dinsdag 23.30-05.00, woensdag 23.00-05.45! vannacht 23.00-03.00(1borst)-08.00

fijn mirpat, dat de doek bevalt. Beetje jammer alleen dat het petje nu niet meer nodig is. Wat een triest weer zeg!

Net met b naar de ha geweest. ze heeft waarschijnlijk toch reflux. Nu een weekje johannesbroodpitmeel geven na iedere voeding, wiegje iets om hoog, half uur rechtop houden na iedere voeding en vlg week terug komen. Ben benieuwd.

Ga nu R snel halen uit de psz!

18. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Veel plezier vanavond Jonneke.

Nee petje is nu niet echt nodig nee. Gisteren nog buiten gezeten en nu zowat je winterjas aan. ;)

Gekukkig slaapt B wat beter. En hopelijk helpen de maatregelen tegen de reflux.
    Bevalt t werken weer een beetje??

Dan morgen maar in de zak he! :D

Lekker gezwommen maar niet slapen nu. ...
    Eigenwijsje ....ben al 3x naar boven geweest.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Lekker zo'n eigenwijsje haha

Fijn dat de nachten beter gaan sukke. Met de extra drukte overdag zal je dat ook wel kunnen gebruiken:)
    Hopelijk helpt het snel tegen de reflex. Heeft b er ook veel last van? Veel plezier vanavond!

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Heh, dat vind ik eigenlijk best vervelend om te horen van Mayke. De laatste keer dat ze schreef ging het helemaal niet zo best. Ik hoop dat geen bericht dan goed bericht is...

Veel plezier vanavond Jonneke! Al ben je met gemak alweer terug. Was het leuk? En loslaten hoort er gewoon een beetje bij hè. Volgens mij gaat het al wel weer beter met je hè?

Ah reflux is vervelend! Heeft ze er ook last van? Want het is heel normaal dat babies wat voeding teruggeven. Zolang ze niet huilen ná een voeding en het verder een blije baby is, kan het weinig kwaad.
    Wij hebben de voorste twee poten van de ledikant op 4 dikke boeken staan. In de wandelwagen een opgevouwen handdoek onder het hoofdeinde en ook onder het aankleedkussen. In de box ligt hij ook op een handdoek. Ik laat zijn hoofdje nooit onder zijn navelhoogte komen, want dan loopt de voeding al terug.
    En weet je wat voor een kindje erg fijn is met reflux? Dragen! :D

We gaan lekker opruimen in huis aankomende week en een paar dagjes weg. Dinsdag gaan we naar Burgers Zoo :) Dat is maar 20 minuten voor ons. Ik wil ook erg graag naar Emmen, want daar ben ik nooit geweest, maar dat doen we wel als T ouder is. Volgend jaar wil ik een abonnement nemen op Burgers. Na 2x heb je dat er al uit en het lijkt me dan al zo leuk voor T :D Waar gaan jullie heen Sukke?

Deel Deze Pagina