Au... 11 uur tussen twee voedingen... Hij sliep 21.00 uur pas en nou wordt ie net wakker. Wat een held.
Nou, de zak is er! En mijn nieuwe doek ook Helemaal blij T heeft geslapen tot 09.00 uur. Bij mij in bed. Zo schattig. We leggen hem tussen ons in op een hoofdkussen. Dan kan hij niet onder de dekens komen en niet in ons kussen stikken. Plus dat we niet op hem kunnen gaan liggen (al schijn je dat als ouder sowieso niet te doen tenzij je gedronken hebt oid). T kruipt dan altijd helemaal tegen me aan. Vanochtend rond 08.00 uur droomde ik dat mijn hand aan een deurknop bleef plakken. Steeds weer. Toen ik wakker werd bleek dat T mijn hand aan het zuigen was in zijn slaap, haha. Gisteren trouwens met een vriendinnetje van T op pad geweest. Ze is een half jaar, maar ze zijj gewoon even groot!! Wel gek om te zien dat T dan nog zo hulpeloos is en zij al kan zitten
Zoo Sopann lekker!!! Hij gaat die van mij achterna. Goed bezig!! Ben benieuwd wat jij vind van de MT. Hoe was t Jonneke??
Haha idd. Wat een leven zo. Nu maar hopen dat mijn productie niet eens keihard gaat kelderen met al die tijd ertussen. Ik vind de MT echt ideaal! Hij voelt eigenlijk hetzelfde als een draagdoek, maar dan knoop je hem gewoon echt 5x sneller. Het scheelt misschien dat ik de doek al gewend ben, want het is echt een fluitje van een cent zeg. Ik merk wel dat het belangrijk is om de verhouding tussen je heupen en je schouders goed af te stemmen. Nu hangt ie iets meer aan mijn schouders en da's niet heel comfortabel. Teveel op mijn heupen vind ik ook niet lekker zitten. Maar goed, das dus ook weer hetzelfde met de doek. Groot voordeel vind ik dat ik deze mee kan nemen naar de supermarkt enzo. En dan gaat T dus mooi op mijn rug Overigens was ik aan het klungelen met knopen en toen sliep ie al, haha.
Nou sopann lekker nachtje dus. En dan die droom... haha. Fijn dat de zak goed bevalt. En T dus ook als hij al sliep. Gister was wel gezellig maar wat was ik blij weer thuis te zijn. Wordt nog wat als ik woensdag een hele dag moet werken Burgers zoo is leuk. Ik kom er ook graag. Vanavond krijgen we vrienden te eten dus ga alvast wat voorbereiden.
Ik wilde eigenlijk naar Artis sopan, ben ik nog nooit geweest. Alleen nou kreeg man laatst een kaartje bij de Mac dat je een tweede kaartje gratis krijgt maar dat geld maar bij een paar dierentuinen grootste deel heb ik nog nooit van gehoord dus moet nog ff kijken welke het wordt. Hier ook een goede nacht! 22.30 - 06.00!!!! Heerlijk! Vandaag overdag ook lekker rustig geweest. Ik wil zo proberen om haar in de wieg te leggen! R ligt al dik 20 min te roepen, heel irritant! Fijn dat je het leuk hebt gehad Jonneke! Zal woensdag wel even pittig worden maar je bent er zo aan gewend! Komt goed!
T zal voor ons allemaal wel wennen zijn weer te gaan werken !! Maar komt vast goed. Dierentuin leuk hé!! Wij gaan ook weten nog niet welke. Je heb nu ook bij. C1000 uitzegels ook voor dierentuin. Fijn de MT bevalt Sopann. Maar heb je geen last dat T erg naar achter hangt?? Probeer m al zo strak mogelijk te doen maar zakt toch elke keer wat naar achter. R sliep gelijk vanavond. Vanmiddag verjaardag geweest en hij heeft bijna niet geslapen. Vanavond was t feest natuurlijk. maar op bed en niks meer gehoord.
Misschien moet je wat hoger dragen? Hij moet echt strakker dan strak. Hier zakt T niet weg. Wij gaan idd ook met c1000 naar Burgers. T was gisteren niet in slaap te krijgen en nu werd hij middenin de nacht wakker. Daar hadden we niet op gerekend!
Haha ja balen is dat dn hé!! Denk je zo dat hebben we mooi voor elkaar komt ie de nacht daarna gewoon weer een paar uur eerder. Moet idd nog ff oefenen met vast knopen
Succes met je eerste werkdag Mirpat! Hier weer een 'normale' nacht met 10 uur tussen twee voedingen Ik ben ook nog nooit in Artis geweest, Sukke! Wat dat betreft hebben we hier wel een kleine dierentuin-verlanglijst Hoe gaat het met slapen in de wieg? Hoe was het etentje Jonneke? Hield L zich een beetje goed? T past nauwelijks meer in de wandelwagenbak van de Joolz! En dat is al de grootste die er is... We hebben ook een inzet voor een zitje. Nu eerst die maar eens proberen met handdoeken als verkleiner. Ik zei laatst al tegen ML dat wij als lange mensen vaak al moeite hebben met bijvoorbeeld auto's (stoel kan niet verder naar achteren of achterin geen beenruimte) of stoelen, maar voor grote babies geldt dat ook. Voor in de auto moeten we een easybase of isofix hebben, zodat T voorwaarts geplaatst kan worden. Nog even en hij past niet meer achterwaarts, omdat zijn benen uitsteken. En in mijn auto is de gordel niet lang genoeg om de maxicosi te kantelen. Eigenlijk niet te geloven dat T bij zijn geboorte gewoon 10 cm korter was!
Dat gaat dan echt hard Sopann! Ik vroeg het me toevallig gister ook af hoe lang L in de kinderwagenbak kan liggen want ze wordt zo beweeglijk dat het bijna niet meer past Ze heeft nu haar beentjes ontdekt. Als ze ligt wipt ze iedere keer omhoog. En als ik haar voetjes vast houdt wipt ze een stuk naar achter, en lol dat ze dan heeft Etentje was gezellig en L heeft het ook heel goed gedaan. Gelukkig maar. Het is toch altijd afwachten he! Mirpat, succes vandaag met je eerste werkdag. Ben benieuwd hoe het je bevalt en hoe R het doet. Waar is hij vandaag naar toe? Hier gaan de nachten al twee dagen minder. Zaterdag hebben we geprobeerd om haar niet in te bakeren. Overdag deden we het al niet meer omdat het geen verschil leek te maken. Van de week al slaapzakje gekocht en deze aan gedaan. Nou voorlopig ligt L weer gewoon ingebakerd. Om 4 uur was ze wakker. Nog wel even kunnen rekken met speentje dat ze weer in slaap viel maar werkte niet echt. Afgelopen nacht, ingebakerd, weer hetzelfde. Maar ze slaapt nu in de avond ook beter dus wellicht dat het daar ook mee te maken heeft. Voorheen was ze in de avond meer wakker.
Wat een schatje Jonneke! Zo rond de 12 weken zou er weer een sprongetje zijn. Een kleintje. Misschien dat ze daarom wat minder slaapt? T is er iig wel gevoelig voor. Of ze heeft een groeispurt. Dan drinken ze ook meer En trouwens ook als ze je overdag hebben gemist. Mammahonger heet dat. Ze willen dan alleen maar lekker bij je liggen (en sabbelen zonder echt te drinken).
Aah wat een lieve foto. Moet m inderdaad ook nog ff plaatsen Werken ging goed vandaag. Mijn moeder kwam hierheen. Mocht vandaag "pas" 7uur beginnen en R kwam rond 6 uur dus kon precies nog ff de fles geven. Daarna gauw spullen gepakt aan mn moeder over gedragen en weg. Vandaag best veel adressen gehad en dus weinig tijd om na te denken. Gelukkig al om 6 uur thuis. Dus lekker nog ff knuffelen en fles geven. Al met al viel t gelukkig reuze mee. Maar volgende week dinsdag natuurlijk SM opassen. Zal dan weer ff wennen zijn. Alvast fijne dag allemaal morgen.
Wat fijn dat het goed ging! Het zal idd wel wennen zijn. Eigenlijk had ik vandaag mijn eerste werkdag. Blij dat ik er nog verlof achter geplakt heb. Ik heb écht geen zin! Gaan jullie nog wat speciaals doen vandaag? Wij gaan naar de dierentuin. Om eerlijk te zijn word ik echt gestoord van die hele troonswisseling Die media aandacht gaat wel heel ver. T slaapt nu ook 's nachts op zijn buik. Op zijn rug is hij veel onrustiger hebben we gemerkt. En aangezien hij zichzelf nu goed kan opdrukken hoeven we daar ook geen zorgen over te hebben
Wat fijn mirpat dat het allemaal mee viel. Ben benieuwd naar jouw foto. Ben je nu helemaal afgebouwd mirpat met de bv? Sprongetje of manahonger zou idd ook kunnen. Dacht daarna ook nog aan regeldag, is ook bij 3mnd nog. Want ze drinkt ook heel anders. Niet vaker maar wel op een andere manier. Begon ook te twijfelen of ik nog wel voldoende bv aanmaakte. Gister liep ze echt te trekken aan mijn tepels, auw! Maar als ik probeerde kwam er meteen wat uit. Kolven wilde echter niet lukken. Snap er niks van. Gisteravond dus maar extra gedronken, kijken of dat helpt. Merkte wel dat ik flink baalde dat het niet lukte. Alsof ik faalde. Klaar om af te bouwen ben ik nog niet. Hopelijk gaat kolven op het werk morgen goed. Veel plezier in de dierentuin sukke en sopann. Wij gaan denk ik naar een rommelmarkt of ergens lunchen.
Als je cyclus op gang komt dan smaakt je melk anders, dat kan ook! Niet bang zijn voor je productie Gewoon wat vaker aanleggen als je merkt dat ze meer honger heeft. Stoppen hoeft écht niet hoor. Regeldagen zorgen dat je genoeg aanmaakt. Zelf goed blijven eten en drinken en je rust pakken Komt goed!
Hoe was t in de dierentuin?? Ik moest vanmorgen spelen bij ons in t durp Daarna niet veel meer gedaan. Wat vervelend Jonneke dat kolven niet lukt. Hopekijk morgen op t werk wel. Is morgen nou jou eerste dag ?? Werkse iig. Afbouwen gaat goed. Gisteravond rond 19.30u gekolfd en pas vanmiddag half 2 weer. Maar tis bijna doorzichtig. Dus op sterven na dood. Alleen wel hoop verschil tussen links (30cc ) en rechts (180cc). Opdrukken gaat hier ook goed Sopann. Alleen buik slapen doet ie echt nooit. Zodra ik m op zn buik leg is t jammeren geblazen. Wel fijn dat ie zo goed slaapt. Waarom niet dan he ......
Gek zeg zo'n groot verschil. Maar fijn dat het goed gaat. Wat bepaald dat je kolft? De tijd er tussen of het ontploffingsgevoel? En hoe doe je dat met werken? Hier morgen idd eerste werkdag. Geen zin! Maar komt vast goed. Net gelezen in boek: regelmaat en inbakeren. Heel herkenbaar. Las daar ook dingen over drinken rond 3mnd die ik herken, zoals na het stillen van de eerste honger zoeken ze je aandacht en drinken moeilijk verder en nu ze armen en benen ontdekt hebben verzetten ze zich als ze aan de borst liggen. L doet het beide op dit moment. Nou ik ga slapen, morgen weer vroeg er uit. Ben er nu al moe van, haha.
Werkse vandaag!! Dat verzetten was hier ook heel herkenbaar. Pff...de laatste paar dagen savonds was t drama. Idd in t begin ging t goed maar daarna lag ie overdwars op schoot. En toen had ie in de gaten dat ie mn tepel kon gebruiken als schroef. Toen was ik er wel klaar mee.... Nu fles drinkt ie veel rustiger. Gaat echt beter. Kolven hangt idd af van t ontploffingsgevoel. Kolven doe ik voor mn werk. En als ik t red dan tot thuiskomst. Maandag ging dat goed. Nu zo naar t ziekenhuis voor uitslaan vd echo.