Hoi dames Vanmorgen en vanmiddag positief getest dus ik gooi hem in de groep! Aangezien ik een wat kortere cyclus heb en nu al positief op cd23 mag ik de kickstart van dit topic maken. Als alles goed mag blijven gaan ben ik volgens calculator 4 februari uitgerekend! Liefs paula
mijn positieve test was vandaag precies een jaar geleden en ik was 3-2 uitgerekend er zullen vast meer volgen. gefeliciteerd meiden!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat er vele februari 2014 mama's mogen volgen!!!
Nou, dan kom ik je maar versterken, zie dat je hier nog alleen bent. Ik ben 2 februari uitgerekend. Maar ik vind het echt suuuuperspannend na mijn twee miskramen. Twijfelde ook een aantal dagen of ik me hier al wilde aanmelden...... nou, ik doe het dan toch maar. 02-02-2014, Lappie (37 jaar), 2e kindje Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Hoi Jij ook gefeliciteerd wat leuk een mede februari mama! Uitgaande van mijn cyclus van 26 dagen kwam de calculator op 4-2 voor mij de termijn echo zal het zien Spannend hoor voor je na 2 mk dat begrijp ik. Heb jij klachten? Ik helemaal niets dus vind het nog steeds heel vreemd dat 2 streepjes mij zeggen dat ik weer mama word... Groetjes paula
Ja, voel wel een en ander. Maar 'klachten' wil ik het niet noemen, dat is een groot woord. Ben niet misselijk, maar daar heb ik al m'n zwangerschappen geen last van gehad. Dit is nu mijn vierde zwangerschap ondertussen. En hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee gewend???
Hoi Misselijk ben ik bij mijn zoon nooit geweest hopelijk blijft dit me weer bespaart ik heb een fobie voor spugen. Ja gewent zijn we zeker we zijn al heerlijk aan het fantaseren en dromen hihi. Ook dubbel want 2 weken geleden hebben we heel onverwachts mijn lieve schonmama moeten begraven. 56 jaar. .. het hakt erin. Vooral omdat ze het afgelopen jaar zo van haar kleinzoon heeft genoten het is zo cru. Ml 4 jaar geleden zijn vader weggebracht 63 en nu zijn mama. Hij is nog maar 25. Ik heb al 15 jaar geen mama meer dus de ploeg word erg klein. Sorry lang verhaal maar lucht op
Meiden, ik kom jullie ook versterken! Vanochtend een positieve test gedaan en wil vanavond nog een keer met manlief erbij testen. Denk dat ik omstreeks 1 februari ben uitgerekend. Ben zo blij en gelukkig!!
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 1 februari: Lori (.. jaar), 2e kindje 2 februari: Lappie (37 jaar), 2e kindje 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje
Ik kom jullie ook versterken! Naar mijn idee ben ik 1 februari uitgerekend (lijkt een eeuwigheid weg!). Heb volgende week donderdag een vroege echo, omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Heel spannend allemaal nog... Groetjes Setje
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 1 februari: Lori (.. jaar), 2e kindje Setje (32 jaar), 2e kindje 2 februari: Lappie (37 jaar), 2e kindje 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje Totaal: 4
Welkom en gefeliciteerd! Voor jou ook spannend na een bbz lijkt me. Hopelijk zit hij/zij op de goede plek!