1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

oohhh wat vreselijk dat je zo lang moet wachten, heb je ooit nagevraagd of dit ook met een NIPT test kon, die testen standaard op 13-1821 e.d. maar wie weet kan er ook meer, dan hoef je minder lang te wachten en kan zonder punctie, heb je daar wel eens over geinformeerd.

Je kan evt dr jani in Brussel bellen of mailen erover (hij mailt snel terug!)

Als het niet kan heb je het geprobeerd in elk geval..

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nee, dat kan niet. De cellen moeten echt helemaal bewerkt worden.
    Het is helaas niet anders...... :(

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

balen zeg!!!

Maar we hopen dat de tijd snel voorbij vliegt en alles gewoon goed gaat!!

4. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah gelukkig alles wel goed lappie. Tsja... snap dat je zo onzeker bent... wachten is verschrikkelijk!!! Heb je nog extras echos ingepland? Je mocht nog n x terugkomen toch bij de "pret"echo?

Pffff warm he dames..... kleineknuff je bent nu op de terugweg denk ik. Ik heb geduimd meid!

5. migske

migske Niet meer actief

6. migske

migske Niet meer actief

tuurlijk ik zou dat echt zo graag doen als het zou kunnen!:) ja je bent echt echt heel onzeker pfff, vergeet gewoon dat ik zwanger ben en dan denk ik echt jeetje da's toch niet de bedoeling van zwanger zijn? je moet het toch voelen?:(, hoop ook dat ik jullie een super mooie echo mag laten zien met een hele blije tekst erbij...;). Ik ga iig voor jou duimen meid dat je kwaaltjes snel weer wat te handelen zijn. liefs!

7. migske

migske Niet meer actief

Goeie hete warme morgen meiden,

Hier tikt de teller binnen al 30.5 graden aan:$ dus ik hoop dat ik niet smelt...pfffff veel drinken drinken drinken dus...ben ergens wel blij dat ik nu niet hoogzwanger ben! wat heb ik een medelijden met die dames die op springen staan..oef..

Gisteren avond wel weer die rare kramperige druk achter schaambeen gevoeld, en wat steekjes links en rechts..is hopelijk goed teken;) wel vanacht moeten plassen dus dat is ook nog niet verandert hahahaha. En savonds zwel ik nog steeds op tot een Bigske ipv migske:p.

Hoop dat de dames met echo vandaag met super nieuws thuiskomen en de mooiste foto's!

Ik ga vandaag weer overleven in eigen huis, sterkte aan de meiden met hetzelfde probleem:(

liefs!

8. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa onze gup schopte en artelde, wat een mooie voeten en benen heeft die :) ben verliefd!! Het was verder slechte kwaliteit echo, de co-assistemt deed het denk voor het eerst en ik kreeg ook geen foto... Maar het hartje deed het!! Maar ik ben verliefd op guppies voeten, die kregen we zo mooi in beeld :)

Heb het zojuist op fb gezet, 13.1 week en het leeft :)

Danielle, succes en veel plezier zometeen!

AFSPRAKEN:
    19 aug controle
    2sept 20-weken echo

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeeej gefeliciteerd Kleinknuff!!! :D

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb met 14 nog een echo bij verloskundige. Dan met 16 weken wil ik een geslachtsbepaling laten doen (gewoon voor de leuk). Met 17 weken mijn vruchtwaterpunctie enzo. Dan zie ik hem/haar ook nog even op de echo.
    Dan krijg ik gewoon de 20-weken en de 30-weken echo. Maar wil wel nog tussendoor doen hoor.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha HET leeft ik moet meteen denken aan zo'n oude horrorfilm

IT'S ALIVE!!!!! brrr

Grapje, wel jammer dat je geen fotootjes meekreeg maar wel genieten zo he :D

12. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    kleineknuff super zeg!!! jammer dat je geen foto hebt. maar alles is goed dat is t belangrijkste!!! gefeliciteerd !!!

lappie 'gewoon de 30 weken echo?' ik ben nog n groentje maar nog nooit v
    gehoord. krijgt iedereen dat of jij alleen?

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Iedereen krijgt tegenwoordig wel met 32-34 weken een groeiecho en liggingsecho zeg maar, hier kreeg ik dat zoiezo wel vanwege de grootte (waarschijnlijk krijg ik nog extra bij 36 weken ook) op zich een goed iets!

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ja volgens mij is dat gewoon gebruikelijk.

15. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh top!!! weer wat om naar uit te kijken dus jullie;).
    Thanx voor t antwoord

16. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hoi dames,

Zo te lezen zijn jullie ook aan het overleven met dit warme weer:)
    Voor mijn zwangerschap kon ik uren in de zon liggen maar nu zit ik liever binnen dan buiten;)

@ kleineknuff wat fijn van je goede echo! En alweer 13,1 weken!
    @ Danielle heel veel succes en plezier vanmiddag met de echo!

Hier donderdag de nekplooimeting en ik hoop dat er toch niks geks uit mijn bloeduitslag komt.

Fijne dag allemaal en sterkte met de warmte!

17. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tigermommy, haha nu krijg ik ook de rillingen ;) tijdens dichterlief dr zwangerschap had ik een levensechte droom dat ik was bevallen van een kwal, moet daar nu gelijk weer aan denken hahaha!

Danielle, hoe is de echo gegaan!?

Butterfly, wanneer krijg je uitslag van die meeting?

Lappie dat is lang wachten die uitslag!!! Hebben jullie verhoogde kans dat dit kindje weer deze afwijking heeft? Weet je ook al wat je wilt doen als blijkt dat het zo is? Ik duim voor jullie dat alles goed is!!!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja die dromen ja, ik heb ook de raarste dromen gehad tijdens mijn vorige zwangerschappen haha

19. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Yeah.... alles was goed met onze beeb. helemaal blij.
    ze kreeg de baby bijna niet in beeld (oud echo apparaat) dus geen foto, geen meting. maar we moesten blij zijn met n kloppend hartje. dat zijn we natuurlijk ook en we hebben n 10 weken echo foto!
    moest alleen wel ' doordrammen ' dat ze ging kijken naar de hematoom omdat zij geen inwendige echos kon maken, maar er kwam n andere arts bij. en de hematoom bleek verdwenen! hopelijk nu geen bloed meer, sinds vandaag is t ogestopt!!!

20. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah danielle, op dit nieuws zaten we te wachten!!

Tigermammy erg he die dromen.. Heb ze nu ook al, alleen nog niet van die rare bevallingsdromen (toen we net van vakantie waren droomde ik dat in menorca op het vliegveld iets in ons drankje werd gedaan waardoor wij onwel werden en dochterlief ontvoerd was... Zo eng, moest direct in haar kamer kijken of ze er nog wel lag..

Deel Deze Pagina