Super nieuws! stom he mij vk heeft ook zo'n oudbollig ding...maar die kan wel weer foto's maken dus net nieuwe type denk ik hahaha. Maar goed nieuws ook over die hematoom! top meid!!
@Lappie: geslachtsbepaling is dat dan met een pretecho op 16 weken? Mijn VK zegt dat hij nooit voor 18 weken een geslachtsbepaling doet! Mijn eerste zwangerschap woonde ik nog in Belgie en daar wist ik op 12 weken al dat we een zoon zouden krijgen! Op 16 weken heeft de gynaecoloog het toen bevestigd! Ik vind dat wel lang wachten tot 20 weken eigenlijk! Ben zo nieuwsgierig!
@ kleineknuff ik hoop dat ik donderdag na de echo de uitslag hoor. Ik heb ook af en toe van die gekke en levensechte dromen maar die van jou met die kwal is wel erg hilarisch maar op dat moment niet denk ik. @ Danielle fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Jammer van de slechte apparatuur maar gelukkig je wondertje kunnen bewonderen.
Dames met goede echo's gefeliciteerd!!! Hier ook al een tijdje hele vreemde dromen.. echt heel apart, haha. .
Butterfly ja die droom is achteraf erg grappig, maar op dat moment wist ik niet wat me overkwam hahaha. Bij mn vorige zwangerschap droomde ik de nacht voordat ik positief testte dat ik in de slaapkamer aan het bevallen was en het hele voetbalteam van mn vriend (lees:15 35jarige bierdrinkende mannen ) op matjes en slaapzakken in de woonkamer lag want ze wilde de baby als eerste zien..
haha mijn zoontje ging vanavond een avondje bij opa slapen en dan morgen met hem mee "werken" (hij had niet veel te doen morgen) Ik helemaal in tranen want keek ie me zo aan en zei die; pas je goed op de baby mama als ik weg ben en met zo'n grote smile erachter aan, geeft ie me een dikke knuffel, nou daar ging ik hoor tijdens het gedag zwaaien.. Daarna lag ik weer helemaal dubbel want ik zei dat ik naar de wc ging tegen mijn dochter en ze zei in paniek "niet de baby eruit poepen he" dus ja lachen en huilen wisselen elkaar hier af haha Mijn zoontje is zo bijzonder ja dat zegt natuurlijk iedere mama, maar hij is zo wijs en kan je zo bijzonder laten voelen met een simpele blik of aanraking... mijn dochter houd ik ook zielsveel van en kan ik heerlijk van genieten maar is net even wat anders... soms voelt het alsof hij 100 jaar ouder is dan ik (en dus ook wijzer, haha niet altijd hoor hij heeft ook gewoon zijn normale kinderbuien, maar zo'n moment als vanavond) dan probeer ik dat echt in mijn hoofd te prenten om die ene blik te bewaren in mijn hoofd zeg maar...
Tigermommy, klinkt als twee heerlijke kids hoe oud zijn ze? Ze zijn zo te horen erg blij met hun towkomstige brusje Als ik tegen mn dochter (net 2) zeg, mama heeft baby in dr buik. Rent ze naar haar pop en legt hem op mijn buik...
zo grappig als ze alles mee maken nu he. Mijn dochter geeft steeds kusjes op mijn buik en laat zelf haar buik zien en zegt dat er een baby in zit haha. Mijn zoon was blij verrast toen ik zei dat we een baby erbij kregen zei die eerst ooo evy?? Nee niet evy zegt hij ooooooo een nieuwe..... Helemaal blij haha nu roept ie steeds dat ie een broertje wil..
Toen de vk tegen onze zoon (2) zei terwijl hij wees naar het scherm van het echotoestel: kijk, dit is de baby in mama's buik, zei onze zoon: neeeeeeee, otant! (Olifant). Wij lagen alle 3 dubbel! Vk zei: ik hoop maar dat je geen gelijk krijgt want dan is je mama wel heel lang zwanger! Hahahah! Ja precies, doe maar niet! Onze zoon is echt geobsedeerd door olifanten!
meiden gefeliciteerd met jullie goed echo's hardstikke fijn, hier a.s. zaterdag de 12 weken, heel spannend! pfff wat is het warm!
@ kleineknuff oh wat erg zal je op dat moment voelen als je wakker word zeg! jij weet wel meteen wanneer je zwanger bent hahah! Gelukkig heb ik nog niet zulke dromen meegemaakt
O wat een leuke verhalen hebben die kinderen en een fantasie prachtig! Fijn goede echo's daar houden we van. Hier vrijdag echo heb er zo zin in! Doe vandaag mijn 12 weken dans! Ml verteld het nu ook vol trots zo leuk om te zien! Krijg ook leuke reacties op mijn zichtbaar bolle buikkie ik hou dr zo van!
Super die goede echo's weer! Echt leuk hoe jullie kids reageren op een broertje of zusje! Lijkt me zo schattig Ik droom ook heel veel, sowieso deed ik dat al, maar mn dromen slaan nu werkelijk nergens op.. en ze zijn heel echt haha. Ik sta er nog steeds versteld van, wat die hormonen met je kunnen doen
O nee, yogiflow wat ontzettend droevig, heel veel sterkte gewenst!!! Oef, dat is dan wel lastig om te schakelen naar de roze/blauwe wolk. Wij zijn onverwacht een paar nachten weg geweest. Vanmiddag hadden we de tweede echo met termijnbepaling. We zijn een dagje eerder uitgerekend, namelijk 5 februari. Beebje spartelde flink! Super blij!! Ik moet nog even terug lezen verder.
ze zijn 4 en 5 jaar (de oudste word in augustus 6 en de andere is net 4 geworden) Ze zijn heel erg blij ermee gelukkig, vandaag dochterlief meegeweest naar Brussel en ze vond het zo leuk om te zien allemaal!
Mijn dochter doet mijn shirt omhoog en knuffelt en geeft kus op buik daarna gaa ze "liedje" zingen wat ong gaat als... Baby,baby lala baby,baby enz Te schattig gewoon
Onze kleine man is nog te klein om het echt te beseffen mijn datum mag veranderd worden naar 14 feb ipv 13
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje ♥ Lappie (37 jaar), 2e kindje ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje ♥ 1 februari: Elise00 (30 jaar), 2e kindje Reb (26 jaar), 1e kindje Bloempje77 (36 jaar), 2e kindje ♥ 2 februari: Wendy88 (24 jaar), 1e kindje ♥ Snowy09 (24 jaar), 4e Kindje Iwish (29 jaar), 3e kindje ♥ 3 februari: Panter (37 jaar), 3e kindje ♥ 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje ♥ Daniëlle1980 (28 jaar), 1e kindje ♥ 5 februari: Miesje83 (30 jaar), 2e kindje ♥ 6 februari: Bubbetje (29 jaar), 2e kindje Chantal3 (34 jaar), 3e kindje ♥ 7 februari: Cindy1985 (28 jaar), 1e kindje Debougnie (27 jaar), 2e kindje ♥ 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e kindje ♥♥ Babe86 (27 jaar), 1e kindje Lies1611 (.. jaar), .. kindje 9 februari: Xam (28 jaar), 1e kindje La34 (.. jaar). 2e kindje Boogschutter78 (34 jaar), 2e kindje ♥ 10 februari: Jaela (.. jaar), 1e kindje Migske (29 jaar), 1e kindje ♥ Beapy81(31 jaar), 4e kindje Mompeliente (30 jaar), 1e kindje ♥ 11 februari: Sammy88 (24 jaar), 1e kindje ♥♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mek11 (28 jaar, 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje Troy (29 jaar), 1e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje ♥ 13 februari: Sandana (31 jaar), 2e kindje ♥ 14 februari: Tigermommy (32 jaar), 3e kindje ♥ K1ki (28 jaar), 2e kindje ♥ Stefania (26 jaar), 1e kindje Anoniempje2011 (23 jaar), 2e kindje ♥ 15 februari: Nika12 (31 jaar), 3e kindje Ing49824 (28 jaar), 1e kindje ♥ Afspraken: 25-07 - Wendy88: derde echo 25-07 - ButterflyM: combinatietest 26-07 - Paula1984: vk termijn echo 26-07 - Panter: tweede echo 26-07 - Sammy88: termijnecho 29-07 - Danielle1980: 12wk echo vk 29-07 - Migske: termijnecho 29-07 - Reb:2e afspraak vk 29-07 - Bloempje77: echo met nekplooimeting 30-07 - Charmed: vierde echo (termijnecho) 30-07 - ButterflyM: 2e intake 30-07 - Reb: combinatietest 31-07 - Lappie: 7e echo en controle vk 01-08 - Tigermommy: Echo (evt combinatietest) 02-08 - Mek11: volgende echo 03-08 - Nika12: eerste echo 05-08 - Migkse: 12 weken echo 20-08 - Lappie: vruchtwaterpunctie 20-08 - Tigermommy: Controle echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Zet dan je gegevens dikgedrukt en/of gekleurd neer in je post dan komt het goed! Voor de mobiele klanten onder ons: graag in hoofdletters