Welkom ik ben ook op Valentijnsdag uitgerekend maar waarschijnlijk gaan ze me toch vooruit zetten, ach ik had het toch niet gered ik ben beide keren al met 38 weken ingeleid hihi vanwege grootte en voorweeen. Ik hoop dat jullie je eigen Cupido zullen krijgen!!
Gefeliciiteerd met de goeie echo's! En welkom Demi! Gefeliciteerd! Hoop dat jullie n valentijnskindje krijgen hihi. Pfoe ik kan niet wachten tot dinsdag.. ik vind t zo spannend. Als die echo goed is, gaan we het aan de wereld bekend maken en dat lijkt me zo leuk!
Welkom demi wat leuk! hoop ook idd op een echte liefdesbeeb voor jullie! pfff hier nog 4 daagjes wachten tot de echo...vandaag al wel 11 weken dus schiet wel op nog een spannende week te gaan.... Klachten zijn helaas wel veel minder maar savond nog wel een flinke buik van de darmen pfff, dus het zal daar binnen nog wel goed gaan vriendinnetje van mij die was er sinds gisteren middag en die zag me gewoon met het uur dikker worden whahahahaha maandag ben ik als het goed is 11w4d dus hoop op een mooi levend springend minimensje fijne dag allemaal vandaag!
Welkom Demi wat leuk op valentijnsdag Charmed spannend!! Heb je het nog aan niemand verteld?? Ik heb morgen echo hoop dat het nog allemaal goed zit! Jebb veel plezier vanavond!!
Wendy wat een aangename verrassing super en wat een mooie echo. Sammy hoe laat mag jij morgen voor de echo? Ik mag om 8.30 gelijk lekker vroeg heb jij er ook zo zin in of ben je zenuwachtig? Ben je naam vergeten sorry... maar vandaag was er ook iemand met een eerste echo Jell kan dat?? Sorry als ik het verkeerd heb maar iig sucses! Migske leuk he als het echt zn bollie word in de avond hihi
Hoi dames, Hier net terug van de combinatietest en helemaal blij! Wat was onze beeb weer gegroeid! Ze heeft alles bekeken en zag er allemaal goed uit! Ik kreeg gister wel een pasje thuis gestuurd voor bloed transfusie met daarop antistoffen M. De echoscopiste kon me er helaas niks over vertellen. Gelukkig volgende week dinsdag 2 de intake bij de vk dan maar vragen wat het precies inhoud. Ik zie veel mooie echo's voorbij komen! Ik wil de mijne ook plaatsten maar krijg hem niet recht Jebb spannend vanavond! Veel plezier en hoop op een mooie echo!
Het AMC belde of wij ipv morgen vandaag de combinatietest willen doen Schrok me dood mijn man ook. Nou vanmiddag zijn we aan de beurt vraag mij ook af of ze het geslacht kunnen zien?
Nee en daar kijken ze ook niet naar , sommige mensen hebben het over NUB maar lijkt mij echt giswerk en totaal niet betrouwbaar. Echt betrouwbaar bij normale echomensen is het pas vanaf 16-17 weken of je moet een bloedtest laten doen of punctie dan kan je het al wel vroeger definitief weten
Ik heb met 9 weken bloed laten onderzoeken dit is ook voor de combinatietest die we dus krijgen de uitslag van het bloed en de echo bepalen de kansberekening. Maar volgens mij kunnen ze het al in het bloed zien wat is afgenomen een paar weken geleden dacht ik?
Oh dat is even schrikken! Maar kwam hun beter uit zo? Bij ons zag je wel dat ze op een gegeven moment tussen de benen bezig was en misschien zag zij wel iets maar ik dacht ik vraag niks. Vond het belangrijker dat ze keek dat alles erop en eraan zit.
nee niet in DIE bloedtest ik bedoelde de NIPT (harmony test) een echte dna test dus, in het bloedprikken voor de combinatietest kijken ze alleen naar hormoonwaarden van de mama en niet naar de baby zijn of haar dna.
Sammy, ja heel veel weten t al. Maar na dinsdag de rest. Kregen helaas net een berichtje van een goede vriend dat er al geruchten zijn dat wij een tweeling verwachten.. Hoop zo dat het nog even dooft, willen het graag gewoon zelf doen.. Vind het zo jammer dat mensen hun mond niet kunnen houden terwijl wij dat wel vragen..
Paula ik mag morgen om half 12 jij mag lekker vroeg zeg heeerlijk!! Charmed ja dat is ook de reden waarom wij het of aan NIEMAND zouden vertellen of meteen aan IEDEREEN. Nu hebben we het zelf met iedereen kunnen delen. Als ik het aan mijn schoonouders had verteld hadden die der mond niet gehouden. Ik vind dat ook zo jammer. Het is niet aan hun om jou nieuws te vertellen. Maar ja
ja maar ik snap het aan de andere kant wel, soms praat je je mond voorbij omdat je zo blij erover bent e.d. als je echt niet wilt dat het eruit komt kan je beter aan niemand vertellen en meteen aan iedereen zeg maar. Bij ons is het geen geheim al vanaf 5 weken niet gelukkig maar zou dat niet voor mijn vrienden e.d. geheim kunnen houden zoiets moois... en dan heb je dat probleem ook meteen niet..
@Tigermommy Ja dank je, hoorde dat de kans 5% is dat je de datum ook echt haalt, maar goed wie weet hebben we geluk. 38 weken is wel lekker snel waren het zware bevallingen? @migske jaa dat gerommel in me buik in de avond voel ik ook wel, maar gezien een vorige miskraam vind ik elk gerommel wel fijn. Ik ben zelfs blij als ik pijnlijke borsten voel en misselijk ben, weet ik tenminste dat de zwangerschap nog goed gaat! Wel spannend weer een echo, ik vind het ook zo moeilijk elke keer op de volgende te moeten wachten @charmed, erg vervelend als mensen alles doorvertellen. Voor ik een miskraam had heb ik het aan 4 mensen verteld of ze het voor zich wilde houden en nu blijkt dat heel veel mensen denken dat ik nog steeds van die keer zwanger ben, omdat zoveel mensen het hadden doorverteld. Helaas vinden mensen het maar al te leuk om dit soort weetjes met elkaar te delen en zal het vaak erg snel rond gaan.
de eerste redelijk (nog geen ontsluiting ingeleid) van 7 uur tot 23.34 uur) dus viel reuze mee voor een ingeleide bevalling, alleen jammer genoeg wel weeenstorm. De tweede was a piece of cake, om 9 uur vliezen laten breken, om 11 begon het te beginnen en om 11.58 uur is ze geboren, ik heb eigenlijk maar echt een half uurtje pijn gehad, maar bij haar liep ik al wel met 4-5 cm vanwege 8 weken voorweeen (bij beide gehad) Nu heb ik ook code rood in mijn boekje bij de VK staan, als ik pijn krijg (laten we zeggen om de 5 minuutjes een zachte wee) dan kan het binnen een half uur gepiept zijn zei mijn VK (ik moet in elk geval thuis alles voorbereiden op dat we het niet gaan halen naar het ziekenhuis).. laten we het hopen maar ik reken op de eerste dan kan het alleen maar meevallen...
Ja sammy lekker vroeg maar half 12 is ook nog vroeg toch Morgen hopelijk weer mooie echo's ben ook benieuwd naar de jouwe met een tweeling hihi. Zo tiger die 2e bevalling van jou lijkt mij ook wel wat hihi. Die van mijn zoon duurde iiiiiiets langer hihi (16, 5 uur) Deemi gefeliciteerd en welkom!
ja de eerste was ook niet echt fijn vooral omdat ie zo'n groot hoofd heeft (heeft ie nog haha mijn dochter heeft een heel klein koppie (ook nog steeds) die had amper een fontanel hebben meerdere dokters moeten zoeken en moest steeds gecontroleerd worden anders moest ze geopereerd worden. Ik heb bij haar geeneens hoeven perse maar alleen inhouden (omdat iedereen nog klaar moest gaan staan haha) zoon lief had een hoofdje van 37-38 cm en dochter maar 32 cm dus ja die schoot er wel doorheen...
Hier weer goed nieuws, rechtse cyste was verdwenen en linkse was zo ver gekrompen dat ik niet meer terug hoef te komen! Jippie! En nog een keer mogen spieken en t hartje mogen horen.. helemaal in love!!