Hallo Meiden, Ik wil mij ook graag aanmelden in dit februari forum! Ik ben 24 jaar en verwacht op Valentijnsdag mijn eerste kindje! We hebben vorige week al een echo gehad, met een mooi kloppend hartje <3. Liefs Femke
welkom Femke!! Hier ook uitgerekend op valentijnsdag. Ik hoop op 15 feb .. Dan zit er echt precies 16 maanden tussen onze 2 kindjes
Wat een warm welkom dames! Dat doet mij goed! Hoop hier gezellig te kunnen kletsen, ervaringen te delen en elkaar te steunen! Helaas nog niet helemaal op n roze wolk, maar hoop dat dit binnekort wel komt! Met de gezelligheid hier komt dat vast goed!
Ik ook nog niet hoor ondanks dat ik 2 goede echo's heb gehad ben nog steeds te bang... dus hoop dat de roze/blauwe wolk na mn echo maandag komt
zal ik wat van mijn roze wolk hier rondspreiden, jullie mogen wel een beetje hebben hoor, ik herken het wel van mijn andere zwangerschap maar deze keer zweef ik ergens hoog en droog, maarja je kent het bij zwangere dat kan volgende week helemaal anders zijn LOL
Welkom Demi en Femke! Wat leuk dat er al zoveel mooie echo's zijn in ons groepje. Tigermommy: fijn datnjezo'n goed gevoel hebt over de NIPT test. Ik hoop dat je snel de resultaten krijgt. Ik heb maandag de nekplooimeting en tel echt de dagen af! Geniet nog van het mooie weer, al heb ik het gevoel dat ik steeds meer last van de warmte krijg. Ik betrap mezelf erop dat ik heel snel schaduw opzoek terwijl ik vroeger echt lang in de zon kon zitten.
Komt voor jullie vast ook wel (hopelijk snel), is wel grappig bij mij maakt iedereen OM MIJ HEEN zich druk behalve ik , dus zo kan het ook nog eens, ik heb zoiets van zit wel goed hoor mijn moeder is ons kindje zijn/haar engeltje en kan hem niets overkomen...
Welkom Femke, en gefeliciteerd! Nog een valentijnskindje leuk!! Hier ook nog geen echte roze wolk, hoop ook dat die na dinsdag komt! Ben zo bang dat de echo opeens niet goed is.. Moet er ook steeds over dromen, dat ze opeens niet meer leven enzo Bah bah..
Voel mij al n stukke beter na al die gezellige berichtjes! Onzeker zijn wat betreft de eerste echo had ik ook. Ik geloofde het gewoon niet dat er n baby'tje en kloppend hartje te zien was! Misschien 'handig' om te vertellen waarom de roze wolk nog ontbreekt. Slikte voordat ik zwanger slikte ik prozac voor mijn ptss. Toen gestopt toen ik zwanger was. Dacht dat ik het wel aankon, helaas is niets minder waar! Zitten hier meiden in hetzelfde schuitje?
Ik heb vroeger AD medicatie geslikt ivm met mijN ME maar ben gewoon met een veilige versie doorgegaan dit mocht gewoon en was niet schadelijk voor de baby, bij de tweede ben ik per ongeluk afgebouwd (ik vergat ze steeds in te nemen LOL ) en dat ging per toeval goed, wel een kleine terugval na de bevalling want dan zakken de hormonen weer af. Maar is inderdaad geen pretje, dus als ik jou was zou ik gewoon met een veilige AD medicatie doorgaan (zal vast wel iets te krijgen zijn) en op deze manier WEL van je zwangerschap kunnen genieten want een happy mama is een happy baby!
ja ik kan nu wel zonder, ik heb al 13 jaar ptss (wat na een tijdje en vele voorvallen dus chronisch is geworden), post-n-depressie etc etc...loop al vanaf mn kinderjaren bij de psygoloog en psyg..maar goed nu gaat het wel, zonder medicatie moet zeggen dat ik ervan opkijk, echter is het wel zo dat ik dus door die 'geestelijke ziektes' banger ben voor dingen etc...dus mijn angst voor mijn lieve uk komt gewoon daardoor...het verlies van mijn mama heeft ook weer een hoop littekens opengereten... maar goed dat gaat allemaal goed komen iig je bent niet alleen daar wilde ik je eigenlijk laten weten, als mijn ukje gezond is dan krijg deze de beste mama van de wereld, want ondanks wat ik heb meegemaakt dit zal ik voor mijn beeb allemaal proberen te behoeden! Kop op meid je kunt het! we gaan samen een fijne roze/blauwe wolk opzoeken om op te zitten na de echo's
Femke wat vervelend voor je! Natuurlijk beetje afhankelijk hoe rot je je voelt... Maar als het echt niet gaat, is dan (lage dosering) medicatie dan niet beter als je je daardoor goed voelt? Mogelijk dat je psuch of huisarts daar meer over kan vertellen? Jouw gemoedstoestand is belangrijk voor de baby! Oh migske jij ook al, hopelijk kan je wel gaan genieten van je zwangerschap, hoe uit die ptss zich? Of is dat een te persoonlijke vraag?(sorry in dat geval..) Zag weer mooie echos en allmaal liefdesbabys voorbij komen hihi! Leuk Hier zit ik ook hoog op een roze wolk, ben zo gelukkig en happy met mn baby, voel me ook goed en zeker!! Vandaag wel een dipdag omdat ons appartement maar niet verkoopt... Meestal kan ik het wel naast me neerleggen, maar vandaag ff niet... afspraken: - 19 aug controle - 19 aug pretecho/geslachtsbepaling - 2september 20-weken echo