Sammy en migske dank je wel! Komt goed meiden ook bij jullie! Sammy ben benieuwt naar je foto's Ik zal ook ff showen
Wie wil me op de lijst aanpassen? ? uitgerekende datum nu 3 februari Nieuwe afspraak vk controle 20/8
Mijn verloskundige vertelde dat het AMC je een beetje kletst richting combinatietest. Ik voel het niet zo maar we wilde toch eerst deze test doen en dan eventueel de punctie. Dus toch de punctie wij zijn erover uit wij willen echt zekerheid m.n mijn man is angstig want hij heeft een zwaar gehandicapt neefje. Als je dat mannetje ziet ach ach wat erg Ze vertelde wat betreft het geslacht dat bij een jongetje het puntje wat tussen de beentjes zit omhoog staat en bij een meisje plat echter niet 100% zeker hoor! Eind aug weten we het, dinsdagavond weer naar de verloskundige. Maar wat een energie die kleine zeg wat een gespartel was op zijn handje aan het zuigen en dronk wat vruchtwater zo schattig. Mijn navelstreng heeft ook netjes 3 bloedvaten ook heel erg belangrijk zegt ze. Voor alle andere dames van harte gefeliciteerd met mooie echo,s!!
Ik snap het, mijn man is ook banger dan ik hiermee wij doen een nekplooimeting (combinatietest is niet betrouwbaar vanwege mijn hormonen, ik ben al in de overgang) samen met de NIPT test in Belgie, ik heb vorige keer een punctie laten doen en dat vond ik zo eng dat ik dat niet meer wilde (als het even kon) vandaar onze keuze zo..
Spannend hoor meiden al die testen zeker als je het van dichbij meemaakt in je familie met kinderen en handicap snap dat je dan zekerheid wil voor jezelf. Hopelijk krijgen jullie allemaal hele mooie uitslagen. Liefs
zo'n leuk nieuw vest gekocht (met zoveel mazzel van 60 eurie naar 5 euro haha) van de miss etam Heb nog meer geshopt, het shirtje eronder, en nog 4 andere shirtjes en een hempje en nog een boxer (wit) die helemaal om mijn buik gaat (lekker)
Mooi tigermommy! Mooi buikje ook! Gefeliciteerd dames met de goede echo's! Sammy, ben je al geweest? Hoe ging het?
Heel leuk tiger! Grappig om te merken hoe veel verschil er zit tussen de zwangeren. Bij de een zie je nog niks, en bij de ander al best veel!