hahaha niet jaloers zijn hoor lieverd, ik had dit never nooit niet verwacht..was er gewoon stil van op dat bed hahaha ineens zomaar binnen 10 minuten de magische 12 weken grens...dat was ff slikken , maar zo zie je maar idd dat als je weinig tot niks voelt het niet zo hoeft te zijn dat het mis is....geloofde dat eerst ook niet maar nu wel . Jij krijgt ook weer straks een super echo!
En terecht! Echt heel leuk voor je, super Geniet ervan meid! Morgen mag ik weer, dus nog heel even geduld!
ga heel hard voor je duimen! wie weet word je ook vooruit gezet hihi, hoelaat moet je? dan denk ik aan je Vraag me af hoe het met de andere dames is gegaan? er waren toch nog een paar met echo vandaag?
Migske! Wat een goed nieuws! Een kloppend hartje, vooruit gezet en lief dat de vk naar de hersentjes etc gekeken heeft! Hoop dat je nu kan genieten! Ik ben al stiekem aan het kijken voor meubeltjes! Wanneer gaan jullie beginnen met het kamertje? Voor mij nog allemaal nieuw, dus geen idee wanneer het 'normaal' is dat je hiermee gaat beginnen.
Ben even op vakantie geweest, ben er weer! Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord <3 <3, morgen de combinatietest, spannend.
@ migske Mooie echofoto's! Fijn ook dat je zover vooruit bent gezet, is toch fijn he die 12 weken grens Geniet ervan!
Nou inderdaad hoor echt pffff heel vervelend steeds dat druk maken maar mijn lieve ukje heeft zich goed laten zien hahahaha heerlijk! en wat groeien ze snel in 2 weken tijd zeg jeetje! as maandag weer een echo 5 aug. bij de vk was eigenlijk de 12 weken echo hahaha maar dan ben ik al 13+1 hihi
Hey meid, nou he! echt ik heb een glimlach op mijn gezicht die er niet af wil hahhhahaha ja idd het hoort er niet bij geloof ik maar ben erg blij met dit nieuws, ze zei natuurlijk dat het nog eventueel mis kon gaan later maar dat het voor nu heel goed uitzag en dat ik daar maar niet vanuit moest gaan. Ik kan helaas nog niet beginnen aan een kamertje..wij wonen in een sloop pand wat in jan. 2014 gesloopt word, maar dan mogen we er ook pas uit en daar gaan we nu dus niet mee akkoort omdat ik al vroeg in feb. ben uitgerekend! van de week dus naar de woningbouw erover (dat moest zoiezo na de termijn echo daar hadden ze om gevraagd), hier gaan we nu geen baby kamer maken voor zeg maar mss een week of 2...zonde van het geld en de moeite..hoop dus tegen die tijd verhuist te zijn maar zodra we een ander huis hebben gaan we meteen aan de slag, de meubeltjes hebben we iig al wel uitgezocht bij babydump is alleen nog kwestie gaan bestellen hahaha
dank je wel meissie! Ja echt ongelofelijk he? je word wakker met de gedachte he fijn bijna 12 weken want ben vandaag 11weken+3 dagen....loop je een paar uur later uit het ziekenhuis te weten dat je ineens 12 weken en 1 dag bent! zomaar ineens over 12 weken grens! ben nog steeds in shock hahahaha
Hey mop wat een super nieuws! !!! Ben zo blij voor je ff 12 weken dans doen WHOOP WHOOP Wonderlijk he zn ukje in je buik zien hupsen helemaal roze wolk gevoel! Xxx
Haha, i can imagine, beter zo dan andersom! Vorige week (toen ik 12 weken was) was ik helemaal niet zo heel erg blij met die grens.. Ik zat steeds maar te denken, straks is het twee weken geleden al mis gegaan en ben ik nu blij aan het zijn met die grens. Stom is dat he. Na vandaag, bij het kloppende hartje, viel er ook zo'n last van me af!