Hoi meiden! Hier ook 12 weken echo gehad, zo blij! Het lijkt net al een volwassen gezichtje met een boblijn Weet iemand wat dat is, dat was op een bos haar lijkt maar wat het natuurlijk niet is? Echoscopiste dacht ook een meisje.. spannend!! Eigen broeken kan ik niet meer aan dus nu ook aan de positie kleding. Hebben jullie nog tips voor leuke en beetje betaalbare adresjes?
Dank je wel iedereen echt super lief zijn jullie! Wauw Babe26 mooie echo hoor!!! en idd volgens mij een meisje hahaha, had mijn echo ook even laten bekijken en ze dachten ook een meisje maar we gaan het zien hahahahah
Leuk he Migske, jij ook gefelicteerd, heb jij verstand van geslacht bepaling of is dat een gevoel? Ik heb er geen verstand van toch denk ik bij jou echo eerder aan een jongetje, kan dat? Ik ben wel een beetje jaloers dat je zo'n uitgebreide echo heb gehad. Bij mij zijn de nekplooi etc niet gemeten en ik doe ook geen combitest. Ook zijn de vingertjes enzo niet geteld, wel de hersentjes bekeken. Ze zwaaide bij mij ook en steeds sprongetjes. Leuk dat je vooruit bent gezet, we zijn nu op een dag na even ver!
De echopedist zei het ook aan de hand van de NUB theorie en het 'hamburgertje' tussen de beentjes die we zagen tijdens de echo hahaha vandaar. maar goed mijn gevoel zegt dus een jongentje dus zit nog steeds daarop te focussen hahahaha. maar had je de echo bij een echobureau/ziekenhuis of echt bij de vk? Ik had het in een echobureau waarmee mijn vk mee samenwerkt in het ziekenhuis...mss daarom? geen idee... Maar over het geslacht jou 'streepje' wijst naar beneden zo te zien dus een meisje , mijne wijst ook naar beneden teminste ligt plat dus vandaar een meisje, wijst hij schuin omhoog zou het een jongentje moeten zijn maar ik ben echt geen expert hoor mss leg ik het nog wel verkeerd uit ook hahaahahahaha
Hier klopte de NUB theorie wel ik wist bij 11+4 al dat het een meid werd. Maar ja helemaal zeker is het nooit ik heb daarom bij 17,19,21 weken nog eens laten checken haha
oh dat is wel leuk idd dat hij klopte! ben benieuwd hoor, kan nog steeds niet echt aan dat het een meisje is hahahahaha vanwege mijn voorgevoel maar ben erg blij met beide geslachten hoor het maakt me echt helemaal niks uit happy ben ik toch
Wat een mooie echo's weer dames!!! Hier morgen 12 wekendansje doen eindelijk Gisteravond alleen vrij hard gevallen met buik op ledikant rand maar tot nu toe geen last gehad gelukkig!! Dit weekend krijg ik angelsound in huis dus weer btje gerust gesteld dan hopelijk
Bij de eerste klopte me voorgevoel niet haha toen dacht ik een meid en werd het een jongen. 2de dacht ik een meid dat klopte wel en nu heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongen is. Ach als het maar gezond is mij maakte het ook nooit uit maar vond het wel erg leuk om te weten haha makkelijker shoppen
precies hahaha dat is ook waarom ik het dus wil weten voor het shoppen en dat ik al de naam tegen mijn buik mag mompelen
Als het goed is mag ik me hier ook bij aansluiten.. Woensdag ben ik 12 weken.. Dus hoogstwaarschijnlijk een ook een watermannetje/vrouwtje onderweg!
Dankjewel! Wel weer even 'wennen' om zwanger te zijn. Heb al wel wat meer symptomen dan 6,5 jaar geleden van mn eerste..
Wat leuk zeg die NUB theorien! Ik moet helaas nog een tijd wachten. Ik heb een echo met 9.5 gehad en daar kun je het nog niet zien toch? Migske; mag ik vragen waarom je volgende week weer een echo krijgt? Ivm voorgeschiedenis qua zwangerschappen oid? Fijne avond meiden!
oh das jammer idd...komt vast wel goed ik wil tegen die tijd wel een blik werpen hoor haha. Nee dit is mijn eerste zwangerschap maar heb wel medische achtergrond helaas, had een slecht uitstrijkje met het virus wat baarmoederhalsk... veroorzaakt dus het is wel een risico zwangerschap zeg maar vandaar de vele echo's. Het is niet zeker maar mss is dit wel mijn 1e en gelijk laatste zwangerschap. Indien het na de geboorte slecht uitziet dan word de hele handel weg gehaald vandaar dus...
Jeetje wat naar om te horen zeg! Dan snap ik je angst wel goed! Fijn dat je extras echos krijgt! Hoe vaak weet je dat al? Voordeel is dat je lekker vaak naar de beeb kunt kijken! Extra genieten dan maar van deze zwangerschap
Bedankt meiden...ja het is vreselijk schrikken op zo'n jonge leeftijd maar mijn moeder heeft het wel gehad op 31 jarige leeftijd en ze heeft er altijd op gehamerd dat ik mezelf ook moest controleren...ik ben 29 en normaal word je pas op je 30e opgeroepen ervoor. maar gezien mijn moeder mocht ik bij de HA komen voor een uitstrijkje...maar goed ook want straks was ik te laat! maar ik ben positief hoor! hopelijk mag alles fijn blijven zitten nog en mag ik nog een 2e wondertje op de wereld zetten voor alles er uit moet. Ik heb namelijk de wens voor 2 kindjes.... Maar idd vandaar mijn angst, ik krijg as maandag weer een echo, en dan plannen we weer verder dus weet het nog niet precies allemaal jullie zijn lieverds hoor!