1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Wat wordt hier gezellig veel geklets!
    Gefeliciteerd voor de meiden met een goede echo! Fijn dat alles goed is!
    Welkom voor de nieuwe meiden!

Morgen zou ik eigenlijk de 2 de intake hebben maar dat kwam niet uit voor vl dus naar vrijdag verzet. Dan gaan we voor het eerst naar het hartje luisteren.
    Gaan hier ook meiden een geslachtsbepalings echo doen? Ik ga morgen een afspraak maken.

Slaaplekker allemaal!

2. migske

migske Niet meer actief

ja wij gaan geslachtsbepaling doen :D maken 5 aug. de afspraak ervoor spannend!!!

3. Reb

Reb Niet meer actief

Gefeliciteerd! Hele mooie echo, en ook zo duidelijk. Ik denk ook een meisje te zien

4. Reb

Reb Niet meer actief

Hier trouwens 21 augustus een pretecho met geslachtsbepaling, zo spannend!!!

5. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Spannend migske & reb! :D
    Ik ga straks bellen ik wil ook zo graag weten wat het wordt!

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Migske wat een naar nieuws. Hoop dat je nog voor een tweede wondertje kan gaan meis!!

DenQt welkom!! Gezellig!

Geslachtsbepaling wij hebben een afspraak voor 26 aug!!:D ik wil het zo graag weten!!!

Pfff k was gister helemaaal van slag!!
    We hadden dus een babykamer gekocht zo goed als nieuw van marktplaats. Dus wij met de aanhanger opgehaald. Alle meubels stonden nog in elkaar want dat leek me handiger!

Op de terugweg kreeg ik verschrikkelijke krampen dus zei tegen mn man stop bij benzine station!!! Ik naar het toilet.. Ik heb hele moeilijke ontlasting dus moest een beetje persen kwam er ineens veel bloed!!!!! Ik me helemaal doodgeschrokken dus ik kom aaanlopen ik ruik eeen brandluchtttt kijk ik in die aanhanger staat de kast van de babykamer in brand!!!!!

Heeeft 1 of andere vrachtwagen chauffeur die achter ons stond een peuk uit zn raam zo de aanhanger in gegooid!! Maar er lag een stuk karton zodat de kast niet zou beschadigen dat ging dus in brand!! Dus die kast konden we weggooien :(

Daarna gyn gebeld die zei absoluuuuut niet meer persen en is het bloed weg? Ik zei jaaa ze zei gesprongen ader en moest meteen lactulose gaan halen. Pff was echt eeen rotdag en nou moet ik nog een andere kast gaan zoeken.

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    wat een vreselijke dag voor je gisteren dan Sammy, echt superbalen van je kast!! wat een rotgewoonte is dat ook die peuken uit dat raam gooien...

Ik kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken van al dat bloed, dikke knuf meid!!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

O sammy wat een rotdag heb jij gehad zeg dikke knuf meid!

9. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh Sammy, wat een rotdag indd..
    Echt balen.. gelukkig is het bloed nu weg..

Ik zometeen weer echo, ben wel zenuwachtig zeg.
    Verder gaat t niet zo goed, heb veel stress en zal dat straks met de gyn bespreken..

10. paula1984

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Thnx dames!

Charmed wat vervelend. Wat is er aan de hand dan? Of vertel je dat liever niet?

Paula ik wilde die eerst ook. Maar met 2 bakken en 2 maxi cosi's vond k hem afschuwelijk! Ze zitten dan zo ver uit elkaaar. Zo vind ik hem wel leuk!!

12. Reb

Reb Niet meer actief

@Paula Mooie hoor, vind zwart vaak wel heel leuk!

@Sammy
    Wow, dat is ook een dag om snel te vergeten, al gaat datwaarschijnlijk nooit gebeuren. Hopelijk voel je je al wat beter!
    Kan je de kast btw niet laten vergoeden door je inboedel- of buiten de deur verzekering?

13. paula1984

Ik heb nu een rode wagen ook blij mee en nog steeds maar ben nu echt voor deze gevallen.
    Vind het zn voordeel dat je achter elkaar zitten en als de 2e uit de wagenbak is dan kunnen de zitjes ook naar elkaar staan kunnen ze kletsen hihi

14. paula1984

Charmed klinkt allemaal niet zo fijn meid heel veel sterkte hoor

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaa inderdaad. Maar jij heb ook geen 2 bakken of 2 maxi cosi's tegelijk erop dan ziet ie dr zo stom uit haha! Maar zo met die zitjes vind k em echt super leuk!!! Ik wilde eerst de toppi nemen zitten ze ook achter elkaar en kunnen naar elkaar toe zitten, maar nu twijfel k vind de bugaboo donkey ook mooi en past door de deur opening.

16. paula1984

Ja snap ik sammy vind de donkey wel mooi maar zo extreem duur en naast elkaar vind ik echt niet handig persoonlijk. Gelukkig heb je nog even hihi

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou wel een donkey willen hoor haha maar die prijs pffff.

Hier doe ik het gewoon met de bugaboo en een plankje voor me dochter en sem moet maar lopen die is dan al 4.

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sammy wat een klote dag heb jij gehad zeg!!

charmend dikke knuffel

19. paula1984

20. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Sammy, wat een rotdag!

Deel Deze Pagina