Sorry lappie ik zal er aan denken om het dik en gekleurd er neer te zetten! maar ik heb 5/8 geen geslachtsbepaling maar controle vk en 4e echo hihi Ik ga dan pas de afspraak maken ook gelijk voor de geslachtbepaling hihi sorry voor de onduidelijkheid.... Maar wat leuk dat je zoveel leuke dingen gedaan hebt
Zag hem er niet bij staan, sorry! Jij ook succes en veel plezier vandaag. Ik zal vanavond de foto's plaatsen
Hey meiden. Thanks voor de lieve woorden, doet me goed! Echo gehad, (was 3 kwartier uitgelopen, aaaargh) alles is goed met onze 2 babies! Ben helemaal in love hihi, je kon vingertjes tellen zooooolief Zal straks wel ff foto's plaatsen. Waarom ik veel stress heb kan ik niet teveel over vertellen omdat dit op internet is, wil niet het risico dat het gaat lekken. Maar laten we maar kort zeggen dat mn werk alles behalve blij is voor mij en mij er nu probeert uit te werken Ik heb bijna via mp een easywalker duowagen binnen!! Reiswiegen zaten nog in de doos!! Als nieuw dus, en dat voor 450 euro.. hopelijk gaat ze akkoord
Succes met de echos en combinatie testen meiden!! Ik duim voor jullie! Bedankt lappie dat ik nu ook op de lijst sta! Nu hoor ik er ook bij hihi. Voel mij sinds deze week weer stukken beter. Wie weet doordat ik nu gezellug met jullie kan kletsen en de zw was realistischer wordt? Heb net wat positiekleding gekocht, was nog niet heel erg nodig maar we leuk! Ik heb het idee dat mijn buik wat dikker is maar ik weet niet of het nu mijn darmen, de baby of dat ik te veel gegeten heb hihi. Ben zelf niet de allerslankste dus vind hdt lastig. Op jullie foto's zie ik meer een buikje onderin boven het schaamgedeelte. Bij mij daar niet maar rondom mijn navel/middel. Herkennen jullie dit?
@Lies Haha nou hopelijk voor ons beiden goed nieuws! @Charmed Fijn dat je een.goede echo hebt gehad. Wel heel vervelend van je werk, kan me.voorstellen dat het een hoop stress geeft!
Thanks! ik heb ook meer een buikje waar jij hem hebt, alsof de vorm ook heel anders is geworden. Positiekleding zit ook gewoon wel lekker nu, vind ik.
Hier foto's van de beebs, de een lag echt goed en zwaaide even, de andere lag een beetje raar haha Ben 2 dagen naar voren gezet, maar ik hou alles gewoon hoe ik het nu ook heb.. 22 aug - vijfde echo
ik gok een jongetje maar weet niet zeker of dat het nubje is....maar gokje is altijd leuk hahahaha Mooi hoor wat prachtig toch 2 wonders!!!!! (had ik stiekem ook op gehoopt omdat het wel in de familie zit en met mijn achtergrond was ik meteen klaar maar helaas hahahaha) maar net zo happy met mijn knappe wonder!
Ik dacht indd ook een jongentje, omdat dat streepje omhoog wijst hihi ben zo benieuwd! Haha maar als jij graag 2 kindjes wil, kun je straks nog een keer genieten van een zwangerschap! Das ook leuk Wie weet is het dan een tweeling, hihihi