1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat een mooie echo's charmed en wat een prut bedijf stom volk!

2. Reb

Reb Niet meer actief

Ah leuk zeg, ben benieuwd! :)

3. Reb

Reb Niet meer actief

Wauw wat een mooie echo!! Zie niet zo snel een nub 123. Heb je trouwens tweelingen in de familie? :)

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Thanks Reb :) Nee ben met behulp van clomid zwanger geraakt (heb PCOS) en had 2 eitjes! :D Dus meer kans op meerlingen..

Meiden, veel succes met de echo's straks!

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dames!
    Alles was helemaal goed (zover te zien natuurlijk )!! Nekplooi was 1,4mm dus prachtig. De uitslag van het bloedonderzoek komt morgen maar de echoscopiste vond het allemaal mooi. Dan vind ik dat ook! Zelfs de handjes, voetjes en gezichtje van alle kanten kunnen zien! Zo bijzonder dat dit in je groeit!
    Ik ben weer even gerust gesteld ;)

Nu duimen voor Reb :D

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Moooie echo Charmed!!!

Vervelend dat je zoveel last heb van stress!!!
    Dat is mooooi als je die wagen kan kopen!!

7. Reb

Reb Niet meer actief

Hallo allemaal

Volgens de echoscopist een laag risico; alsof ik 15 jaar ben en zwanger. Heel goed nieuws dus
    Kans op het downsyndroom is 1:8748
    Ik schrok in eerste instantie wel een beetje, omdat de nekplooi dikker is dan gemiddeld; 2,5mm. Maarja, niks mis mee.

Hieronder de foto van de echo, als iemand een nub ziet?? ;)

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gelukkig maar Reb! Mooie echo!!

9. Reb

Reb Niet meer actief

Dankjewel Sammy, ben nu wel echt in de wolken ;););)

10. migske

migske Niet meer actief

Helaas Reb de beentjes zitten ervoor kan niks zien:( maar verder wel super mooie echo!!

11. Reb

Reb Niet meer actief

Jammer ;), maar wat maakt het uit :D
    Ik dacht dat ik tijdens de echo zelf wel wat zag. Maar even afwachten nog

12. migske

migske Niet meer actief

Spannend!!! dat had ik dus ook hihi, en wat dacht je te zien? of wil je dat liever niet zeggen?:)

13. Reb

Reb Niet meer actief

Ik dacht zelf een jongen te zien... Maarja, ik kijk pas 2 maanden naar nub-foto's.. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar de echoscopist zei de hele tijd HIJ. Vorige keer zei ze HET. Vond ik wel opvallend, indirect bewijs haha

14. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mooie echo's!

Hier zei de vrouw van de echo ook steeds hij... Was toen nog geen NUB te zien...

15. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Super van de goede echo's! Mooie kindjes worden het hihi.

Voglns mij zegt een gyn of vk altijd 'hij' , in boeken is het ook altijd een 'hij'

Ik heb t net op facebook bekend gemaakt, zo leuk :D

16. migske

migske Niet meer actief

Spannend hoor!! ik ben ook echt benieuwd hoor, ik ben ook nog steeds overtuigt van een jongen:p dus toen ze een meisje zag dacht ik nehhhhh dat kan niet;) haha ach we gaan het zien nog paar weekjes en as maandag maken we die afspraak heel spannend!

17. migske

migske Niet meer actief

ja super mooie beebjes!! de mooiste van het jaar :p hahahaha.
    ja echt heel spannend hoor!
    Leuk he hier weet iedereen het al want ja er waren niet veel mensen om op de hoogte te stellen;) maar wel makkelijk want als ik een x geen zin had in een feestje omdat ik echt te moe ben worden ze iig niet boos hahahaha:p

18. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, het heeft even geduurd dat ik nu weer kan schrijven.
    Wel alles meegelezen, hoop dat ik niemand vergeet!

@migske mooie echo, en zo nog een paar beauty echo's voorbij zien komen mooi!

@sammy JEETJE meid wat een vreselijke pech en dommigheid van die vervelende chauffeur ...roken zelf ook gedaan maar kom op ! Je cabine niet vies maken...dan maar haarbuizen gooien??? F*ck😡
    Kun je de kast niet opschuren? Of is er echt niets meer van over😢😩
    En dan nog dat "niet kunnen" op de wc, vreselijk...hier hetzelfde probleem!😭 Echt om gek van te worden😡 maar heb ook weleens door zitten drukken terwijl moeders al zei ... "Niet doen hoor, is niet goedvoor de Beep!" ??? Ik dacht jaaaa zal best wel, geloof niets van!
    Maar nu wat jij allemaal meemaakt meid, bah! Zou me indd doodschrikken! Dus ga nu ook maar voorzichtig te werk😄😳😳😳hihi
    @nub wauw wel leuk en interessant !! Ben benieuwd als goed is mag ik donderdag jeee!😄😄😍😍

@charemd met jou kleintjes❤❤ ook alles goed hè ,prachtig ook de echo's 😍😍

Met mijn ging het niet echt top de laatste 1,5 week...flink beroerd weer en zo geen zin in niets! Bloedcontrol's was de schildklier die te langzaam ging! Pfff wat een geklaag hè 😜😢😳
    Maar gister vk afspraak gehad, en vroegen vragen en of we zelf nog iets wilde weten etc. Nou toen wilde ik weten of ik nog een echo kreeg?
    (Nu sta ik voor donderdag er ook op,dus snap hem niet echt? En wist dit gister ook nog niet??)
    Wil je even spieken dan? JA GRAAG😄😊😉
    Wel oud echo apparaat maar springen en koppeltje duikelen dat de Beep deed ,joh!! Geweldig om dit te zien!😍❤ ook hartje voor het eerst horen kloppen❤ super! Daarna helemaal in de zevende hemel hihihi samen! Vandaag hadden we het nog over, hihi!

donderdag 1augustus gyn/vk?? Maandag 26augustus controle vk alvast bedankt! De datum 11 feb. Blijft hetzelfde😊😉

19. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Yeeyy vandaag 12 wkn dansje :D love it!!!!

P.s: 20-8-2013 CONTROLE VK
    27-9-2013, 20 wkn ECHO

20. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Sammy: wat een rot dag zeg!! Ik hoop dat je snel een kast kan vinden wat bij de rest van de meubeltjes past! En wat iemand al schreef misschien krijg je iets vergoed?

Charmed: heel veel sterkte meid!!

Inkie : wat een mooi buikje zeg jeetje!! Bij mij begint hij ook al wat te groeien maar nog niet zo mooi rond als bij jou.

Fijn meiden met de goede echo's!! Ik heb weer mooie wondertjes voorbij zien komen:)

Hier vandaag geprobeerd een afspraak te maken voor een geslachtsbepaling maar dat kon pas over 6 weken. Morgen even proberen bij een ander echobureau.

Wij hebben vorige week al de kinderwagen besteld ;) 2 de week van september krijgen we hem als het goed is.

Deel Deze Pagina