1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat een mooie echo Reb!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben ook een goede echo gehad!!
    Alles klopte termijn was ook netjes. 13 februari is onze datum!!

Echo Baby 12 weken - YouTube

Iemand die een gokje wil doen in de nub..

Gefeliciteerd met alle goede echo,s vandaag!!

3. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Mijn gyn zei eerst het en vrijdag had ze het over zij

4. migske

migske Niet meer actief

ik denk een meisje...nub wijst naar beneden of iig wijst met de ruggengraad plat mee zo te zien:D maar ik ben geen expert he;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    In het nub topic zeiden ze ook een meid. ben wel benieuwd nu haha mijn gevoel zegt een jongen maar nu ik de nub zie die wel erg lijkt op die van evy ben ik toch aan het twijfelen

6. migske

migske Niet meer actief

hahahah cool he? ik heb het gevoel dat ik ook een jongen krijg hahaha ik ga toch ook ff een foto in het nub topic plaatsen ;) hahaha spannend he!

7. Femke88

Femke88 Lid

27 nov 2012
    35
    0
    0
    persoonlijk begeleider autistische jongeren
    leiden
    Wat leuk om al die mooie echos te zien zeg!! En te horen dat het allemaal goede echos zijn!
    Ik kan niet wachten tot het 2 sept is en ik ook het geslacht weet! Kan ik kleertjes gaan kkopen! Vind de unisex kleertjes niet zo!
    Geniet van de echos meiden!

8. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Gisteren naar de verlosk geweest.
    Alles prima in orde moet al kraamhulp regelen zo snel zeg......
    Bloeddruk heel goed en de bloeduitslagen ook ik moet echter alleen in week 27 nog een keer bloed laten prikken voor de resus.
    Ik heb AB positief dus dat checken ze nog een keer in week 27.

Hartje was moeilijk te vinden beeb had er geen zin en verstopte zich.
    Met een echo een prachtig beebje gezien die de armpjes bewoog maar lekker rustig was gisteravond ik ben niet ongerust daarover.

Ik heb nog een vraag gesteld over de mazelen die nu heerst in het midden van het land maar volgens mijn verlosk is die ongevaarlijk voor zwangeren en de kans dat ik ben ingeeint is groot als kind.

9. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    27 aug volg bezoek verloskundige

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Vind het toch voorbarig van haar om die conclusie te trekken, ze kan helemaal niet weten of je ge-ent bent en mazelen zijn wel degelijk gevaarlijk voor een zwangere die niet ge-ent is (als je antistoffen hebt is er niets aan de hand)

Mazelen zwangerschap | Mazelen gevaarlijk bij zwangerschap?

11. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Volgens mij moet iedereen rond de 30 weken zwangerschap weer bloed prikken. Moest ik bij de zwangerschap van mijn zoontje in ieder geval wel...

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    geen idee meer haha ik zie wel, ik weet dat ik volgende week moet bloedprikken (normale controle) en op suiker (nuchter en ontbijttest) vanwege mijn grote kindjes en omdat ik met onze zoon niet goed genoeg in de gaten ben gehouden willen ze dit keer beter in de gaten houden.

Wel irritant want normaal ben je binnen 10 minuutjes weer buiten en is geen probleem met de kids maar nu moet ik prikken, naar beneden gaan, mijn ontbijt eten en dan na een uur naar boven en weer prikken dat is wel weer lang voor de kids.

En word morgen geprikt voor combitest (zo dom, ze willen niet alleen naar de nekplooi kijken moet verplicht complete test afnemen maar goed doen we wel even)

en ik had natuurlijk vorige week al bloedgeprikt in Brussel.

Dus is maar goed dat we vanaf 12 weken meer bloed in ons lijf krijgen haha

13. paula1984

Ik weet dat ik ben geent dus geen probleem. Woon ook in de bible belt. Volgens mij.kunnen ze zien in je bloed of je het gehad heb of bent geent.
    Nogmaals bloed prikken in week 30 is volgens mij bij bepaalde resusfactor.
    Ik heb de 5e ziekte nooit gehad als mijn zoon symptomen krijgt dan moet ik nogmaals terug.

14. paula1984

Wat een mooie echo's!

15. paula1984

Succes tiger idd beetje omslachtig met kleintjes maar fijn dat ze je goed volgen!

16. paula1984

Zo eerste grote aankoop is binnen!!! Ik hebb het gedaan de ABC Zoom black editie zo blij van de mp nog super netjes met reiswieg en adapters voor maxi cosi.
    Grappig de wielbasis is net zo breed als onze huidige enkele wagen haha.

17. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Sinds vanochtend heb ik bloedverlies helder rood ik schrok me totaal kapot.

Verloskundige gebeld en die is gekomen ik was op mijn werk maar ben naar huis gegaan het hartje hebben we gehoord.
    Zij denkt dat er niets aan de hand is het advies is rust en afwachten krijg ik buikpijn, kramp of bloed met stolsels dan moet ik meteen bellen.

We zijn erg onzeker en weten niet goed wat te doen.:(

18. paula1984

O panther wat schrikken zeg! Hopelijk niets aan de hand heb je mss moeilijke stoelgang of gevreeen?

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

cool dat je hem gekocht hebt!! de eerste grote aankoop is altijd het spannendst!

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

He balen zeg meid, doe maar even lekker rustig aan en je kindje is al best groot, en als je het hartje nog hebt gehoord zit dat wel even goed en zal het wel een adertje zijn of iets..

Deel Deze Pagina