Hoi allemaal! Hier nog eentje van de afdeling februari! (12 feb.). Leuk om jullie verhalen een beetje te lezen! Hoop dat alles goed met jullie gaat, zeker met de warmte! Liefs, Leona
Dankjewel! En ja, klopt... Morgen de combitest, lees net dat een aantal van jullie die ook hebben gedaan. Best spannend, ben best nuchter maar al het babygedoe vind ik maar spannend .
Gefeliciteerd nieuwe meiden hihi Ah al de 14 weken dans! Gaaf zeg! Wat is het bloody hot he dames, jakkes.... Ben echt een wintertyp en roep steeds om sneeuw haha
pfffffffffffffff vreselijk! ik kan al zo slecht tegen de warmte laat staan nu ik zwanger ben.... Ik ben een herfst/winter typje ook idd heerlijk hahahaha
Het blijft voorlopig nog wel even warm, haha Zondag geloof ik weer iets koeler. Ik vind het echt ook een beetje te enthousiast... Hier nu 35 graden, whoeiiii... Wel bergen water met klontjes tot mijn beschikking, haha . Missen jullie ook een lekker koud roseetje?
Hier helaas geen balkon of tuin tot beschikking wel een vriezer en een koelkast....ahahahaha. Nee die mis ik niet haha want ik drink geen alcohol vanaf mijn 16e al niet meer hahaha mis alleen wel mijn heerlijke chocoalde schepijs van de ijsssalon en mn filet american
Oh, ja! Ijs! Carpaccio, ook zo lekker... gelukkig is het voor een goed doel <3 <3. Hier wel tuin, maar toch even te warm. Heb er nu ik zwanger ben wel meer last van, geloof ik! *pakt maar weer een glas met klontjes*
oh jaaa carpaccio omg.....en mn cola! en meerder kopjes koffie hahahaha ach ja idd alles voor het lieve goede doel in onze buikjes!..ja heb er ook vreselijk veel last van..krijg ook altijd hoofdpijn vooral savonds...morgen nog warmer helaas dus nog ff doorbijten het zou dan zondag minder worden pffffff ach ja, ben blij te bevallen in de winter! hahahaha
Nou ben eindelijk terug, ik heb letterlijk 55 minuten pijn zitten lijden zo hard moesten ze drukken op mijn buik, de kleine zit zover achteraan / onderaan dat ze hem te slecht kunnen zien voor de nekplooi en hoe harder ze drukken des te meer hij verdrukt komt en dus nog minder makkelijk zijn nekplooi laat zien, ze hadden hem 1 keertje gemeten en kwam toen op 2,4 mm dus op zich goed maar plaatje was te slecht van kwaliteit om echt op te sturen. DUS nu moet ik maandagochtend bellen voor een afspraak op dinsdag want ja ben ook een stuk verder geschoten van 11+6 (14.02 origineel) naar nu 12+5 (08.02 nieuwe uitrekendatum) Hij lag precies goed en was weer van alles aan het doen, duimen, trappen, zo lief die billetjes een keertje gezien en die waren zo schattig, echt verder was alles zo duidelijk maar die nekplooi is gewoon lastig meten, ze heeft hard gedrukt, ik heb half ondersteboven gelegen (bekken helemaal gekanteld) zelfs inwendig maar ukkie lag veilig en wel verstopt! Dus wel balen dat ik nou dinsdag weer terug moet maar ben blij met mijn nieuwe datum en zo te zien op het eerste oog zat het wel goed dus maak me niet zo'n zorgen... NOG STEEDS GEEN TELEFOONTJE GEHAD VERDER Dus we moeten nog even wachten... UITLEG FOTO'S op de bovenste is voorprofiel dus hoofdje / buikje en beentjes die andere is ook een voorprofiel van het hoofd en je ziet hem zwaaien met 1 handje langs zijn hoofd
en een pinokkio foto (met zijn handje voor gezicht) ook goed NUB te zien als het goed is, ik heb al een vermoeden...
ooooooooooooooooooooooow sorry ik lig echt serieus dubbel om die neus foto whahaha echt waar sorry meid...maar hij is zo super schattig en grappig tegelijk hihihih. En gefeliciteerd!!! jij mag al bijna een 13 weken dansje doen hahaha leuk hoor! een dag eerder als mij! top al die meiden die vooruit gezet worden!!
ja leuk is ie he, wij lagen ook helemaal dubbel ik weet zeker dat dit bij onze eerste ook op deze manier is fout gegaan, ik zei altijd dat ik een week verder was en ze hadden me teruggezet, en daarna heeft ie altijd er op de groei vooruit gelopen en met 38 (+3 geloof ik) weken dus gehaald (met 4160 gram) dus dat gewicht zou al veel beter kloppen bij een weekje verder. Ik ben blij dat ze nu met 12 weken hebben nagemeten en aangepast hebben, dat scheelt me weer een weekje zwoegen aan het einde..
Wat een mooie echo foto's Tigermommy!! En wat een lieve foto van dat handje! Bij mij heeft ze ook heel hard moeten drukken tijdens de combinatietest na 2 dagen had ik nog een beurs gevoel aan de rechterkant. Maar fijn dat het goed is! Hier lekker veel binnen met de ventilator op me gericht
ja goed zover ze kon meten dan he moet dinsdag weer terugkomen Ze had nog niet meegemaakt met deze termijn dat een kindje zo verstopt zat haha
Ohh daar heb ik over heen gelezen Je kindje was alvast verstoppertje aan het spelen hihih. Ik hoop dat hij/zij zich dinsdag beter laat zien!! Bij mij zaten mijn darmen ervoor zei ze.
Tigermommy, wat een super gave foto's! Wat een heerlijk dropje al! Nog last van buik? Ligt jouw baarmoeder ook meer tegen je rug? Hier ook, uitwendig is bijna niet te doen (2echo's gehad, morgen nekplooimeting echo). Gefeliciteerd met de mooie foto's!
Ja tegen rug EN onderkant dus gewoon ver weg inwendig kpm je wel goed zien Maar lag ie er niet goede voor... Nog flink last gehad van mn buik Maar verder niets...