Bloempje, gecondoleerd, hier opa ook slecht, echt niet leuk. Wat betreft kraampakket heb ik eigenlijk geen idee! Ik ben al aangemeld bij kraamzorg en dat heb ik via mijn verzekering gedaan, maar geen idee of zij me nu ook een kraampakket toesturen, stond nergens aangegeven :-s
@ panther dat is snel! Wij krijgen als het goed is een jongen Maar ik denk dat als het bij de 20 weken bevestigt wordt dat ik het dan pas echt geloof
Bloempje, alleen als in je aanvullende verz. Staat dat het verzekerd is, krijg je het.. Anders moet je het kopen, maar is maar 20,- (tenminste bij IZZ ,-) ik heb ook de Waarden? Bij mn dochter ook gehad, alleen toen was een babyboom in de zomervakantie.. Heb ik 3 hulpen gehad! Was wel ruim van te voren verteld dst het in die tijd mega druk is en ik kans op meerdere had...
Hoi! Sorry Migske, telefoon met kuren: nu pas weer online. Gelukkig goed gegaan, precies zoals je zei. Zwak te horen, maar klopt goed. Toch erg geruststellend (ook al weet je dat je je niet druk moet maken). Stiekem ben je toch de hele dag met die smurf bezig .
Ja met de echo bij een jongetje is er een omhoog staand stukje tussen de beentjes zeg maar en bij een meisje is het platter en ronder zegt ze. Dus vandaar dat ze het al kon zien. Wij hebben de combinatietest laten doen en toen kon ze het dus al zien met 85% zekerheid.
Meiden wij willen geen geslacht weten dus voor beide een eerste pakje nodig! Dit word hem voor een meisje♥
Uhm.....mag ik hier meekletsen aangezien ik nu uitgerekend ben op 10 feb. Jullie clubje lijkt me wel gezellig namelijk
hahaah vond ik ook al Las iets over een kraampakket....een tip. Als je celstofmatjes overhebt bewaar die voro de zindelijkheidstraning van je kindje naderhand...handig voor in bed
Hoi meiden. Vind t wel lastig om zp en de face book pagina van de februari mamas bij te houden! Kletsen alle meiden van zp nu ook mee op facebook? Welkom love23!
Hahahahah oké... Lov23 .. 29 jaar... 3ekindje ... Bevallen in het zk .... Weet niet of jullie bv erbij zetten ? Dus ja ik ga bv geven....uitgerekend op 10- feb. Afspraken staan onderin mijn handtekeing