Thx voor het welkom heten meiden! FB nee doe ik niet mee... Wilt hier iedereen weten wat het geslacht wordt? Paula jij niet he dat weet ik
Wist ook niet dat er ook een fb pagina was. Ik heb last van kramp in mijn kuiten irritant zeg hebben jullie dat ook? Verder plas ik mij weer een ongeluk zeg was net blij dat het in de nacht weg was is het terug kan ik er nog s,nachts uit Voelen jullie al schopjes? Ik wel volgens mij plopjes en voel het bewegen in mijn buik raar hoor....... Wij weten het geslacht zeker rond 28 aug als het ziekenhuis belt voor de uitslag van de vruchtwaterpunctie spannend........ En buiken gaan die groeien? Hier nog niet echt maar mijn broeken gaan wel strak zitten dus volgende week maar ff wat broeken met elastiek of zo halen. Verder ben ik zo emotioneel zit te janken bij Hello Goodbye en net een huilende pas geboren baby gezien (ik werk in een ziekenhuis) op de verlosafdeling sta ik zelf bijna mee te huilen wahahhaha. Herkenbaar meiden?
panther hello goodbye is ook heftig altijd... Gister zag ik op tv een meisje wat uit een put gered werd van 2 jaar oud...pfff nou ik jank gelijk dan hoor. Waarom krijg jij een punctie als ik vragen mag? Hier zei ze bij de echo zoals het er nu naar uitziet is het een meisje.....over 2 weekjes hebben we een pretecho dus ben beneiuwd!!
Welkom Lov23, dacht eigenlijk dat je al eens meegekletst had, maar dat zou een andere Lov zijn geweest. Haal ook alles door elkaar nu... Pff... Paula, was een leuke schattige pakjes zeg!!! super leuk! En nu op zoek naar een jongens pakje? Wij willen wel weten wat het wordt. Zitten nu op marktplaats te snuffelen voor een babykamer, maar eerst moet alle rommel nog uit die kamer weg (vandaag druk mee bezig, voel me sinds 3 dagen minder moe). En mijn vriend heeft al leuke schoentjes besteld via marktplaats, 12,50 incl verzenden: Wij vinden dit ook voor een meisje kunnen! Ik voel trouwens nog niks in mijn buik hoor Panther. Voelde vanmorgen wel echt een bobbel op mijn onderbuik, eindelijk!!! Als ik sta zie je echt een dikke buik (3 kilo aangekomen), maar kan ook vet zijn vind ik. Afgelopen weken zoveel gegeten tegen de misselijkheid, haha. Nu maar eens weer rustig aandoen haha. Morgen gaan we het tegen de moeder van mijn vriend zeggen (had hij 25 jaar geen contact mee, en half jaar terug hebben we haar voor het eerst gezien, morgen voor de tweede keer en dan zijn we bijna 15 weken zwanger). Altijd leuk!!! Dan weet de hele wereld het!!!
Hey meiden Panther die kramp in je kuiten is een echt kwaaltje ze zeggen dat het komen kan door magnesium gebrek. Daar zijn tabletjes voor kun je proberen. Wat een leuke reacties op mijn pakje! Danielle ja nog een jongenspakje ga niet op zoek hoor liep ook voor een meisje ineens hier tegen aan. Dat gebeurt vast voor een jongen ook. Schattige schoentjes hoor! Baby voelen ik dacht een echt plopje gevoeld te hebben gister in de auto. Maar ja mijn darmen zijn van slag dus ik twijfel nog. Zeker aangezien ik zl pas voelde met 22 weken. Kleding heb ik al weken positie aan zowiezo broeken. Heb echt een buikkie. Gister zij mijn buuf het zelfs je groeit lekker he! Hihi blij! Wel blijf ik afvallen ben er nu in een week ineens 5!! Lichter. Ik snap er niets van echt niet ik spuug niet. Eet goed inclusief 2 tompoucezen friet en pizza! Dat is toch niet goed? Maandag toch maar eens vk bellen met telefoon uurtje Het is geen spoed maar voelt gewoon gek aangezien ik al mijn hele leven moet vechten tegen de kilo's. Xxx
Ja dat van dat meisje ook gezien ja pfffffff erg zeg........ Vanwege mijn leeftijd ik ben 38 doen we de punctie ook de combinatietest gehad maar wij willen echt zekerheid mijn man heeft een zwaar gehandicapt neefje en als ik dat zie och mannetje
Wahhhhhhhhhhh die schoentjes echt te leuk! Wij gaan ook wel eens naar Bataviastad in Lelystad daar heb je ook dat soort dingen helemaal als je merken fan bent zit je geramd daar. Je kan goedkope spullen scoren en parkeren is maar 3 euro per dag en ze zijn 365 dagen per jaar open (zo ff reclame gemaakt )
Wat betreft het kraampakket heb ik ook nog een tip. Bij mijn zoontje had ik bij de hema een waterdichte molton gekocht. Deze om mijn matras heen gedaan. Dat kraakt niet zo! Mijn vliezen zijn in bed gebroken en mijn matras was niet vies. Helpt dus echt goed en geen last van krakend zeil!!
Mijn vk heeft dat ook tegen mij gezegd sommige vallen af dat kan heel goed! Ik heb daar helaas geen last van Ik hunker wel constant naar de vette hap pfffffff is nou net niet goed voor mij..........
Hallo, de facebook, geen idee, ik wist niet dat er een facebook was! gezocht maar niet gevonden.. Leuk leuk die mooie kleertjes en schoentjes! Kleertje waar gekocht? Heel leuk en aangezien het bij ons waars. ook een meisje wordt..