Thanx tigermommy... ben alleen nog niet geslaagd voor een zwangerschapsbroek, dus dat hoop ik binnenkort te kunnen doen. En idd, 1e gaat het niet zo snel he? Ahhh wat een schattige katjes! Mijn kat komt van de boerderij, is wel altijd binnen maar altijd op zoek naar sensatie (vorige week vrijdag van het balkon 3 hoog naar beneden gevallen, maar ze leert er niet van). Vrees dus ook dat ze graag in de box wil!!!
Hoera! Vanochtend voor het eerst het hartje gehoord! <3 Sorry dat ik hier niet zoveel ben, hoor. Enorm druk met een lief kleintje dat al rondloopt en mijn werk.
haha de eerste ging hier sneller dan de derde qua buik vreemd genoeg maarja ik doe altijd alles andersom dus dit ook LOL!!
Hee ladies, Hoe gaat het met de februari-mama's? hier nog eens rustig met het mannetje gepraat, hij vond het ineens zelf oom heel spannend om toch het geslacht te weten! Wiewhoei! Hebben jullie dat trouwens ook, dat je haar verandert? Ik heb van nature wel slag in mijn haar, maar krijg nu echt stevige krullen! Best leuk...! Verder gek genoeg ook veel haaruitval (maar gelukkig een flinke bos, haha). X Le
Vandaag weer voor het eerst gewerkt! was wee gezellig! Wat betreft katten en een box. Wij hebben de vorige keer ballonnen in de box gelegd. De kat is nooit in de box geweest. Ik heb ook wel eens gehoord dat ze aluminiumfolie in de box legden zodat de katten er niet in gingen...
Nee dat meen je! Hier echt ineens vol in de steigers, die krullenbol, hahaha... Nouja, zo blijkt maar weer, geen enkele zwangerschap is hetzelfde *pakt stijltang weer*
Fijn dat de kat nooit in de box is geweest. Is ze de eerste keer zo geschrokken van die balonnen? Ik ben bang dat onze kat er niet van leert, ze zal schrikken, maar naar een uurtje is ze weer nieuwsgierig. En als de balonnen eruit zijn (omdat de kleine uk er is), zit ze er denk ik gelijk in.
Wat komen er schattige foto's voorbij!! Hier geen katten meer maar een klein hondje dus die springt gelukkig niet in de box. Ik ben alleen heel benieuwd hoe dat straks gaat als de kleine er is. Onze babykamer wordt ook grijs met wit morgen doen we de muren nog een keer want het had de eerste keer niet overal goed gepakt. Het laminaat komt begin september dus dan alleen nog de meubeltjes zoeken en bestellen.
Wij gaan het ook proberen met ballonnen, ik heb echt van die beestjes die overal van schrikken dus hoop dat het meteen helpt
Ik heb wel een poes die nieuwsgierig is, maar ook bang is aangelegd... Misschien dat het daardoor werkte met de ballonnen. En de plantenspuit erbij houden helpt ook altijd...
Ik heb maar een heel Klein kamertje.. Alles past maar net maar in mei gaan we verhuizen Dus dan krijgen ze lekker een grote kamer hihi