1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Komt goed :D

2. Reb

Reb Niet meer actief

Nou ik heb ook een Quinny, €125,00 op marktplaats gekocht. Alles erop en eraan en ziet er nog helemaal mooi uit. Ben er stiekem wel trots op hoor, dat ik dat heb kunnen scoren voor dat geld ;)

3. migske

migske Niet meer actief

netjes gescoord hoor meid! wij kunnen helaas maar bv max 50 euro besteden aan een wagen, en helaas kun je dan niet zo'n complete ervoor vinden..maar die we hebben gekregen (via gratis af te halen) is wel een alles in 1 met maxi cosi, wandelwagen en kinderwagen dus ach niet klagen hier! hihi;)

4. Reb

Reb Niet meer actief

Nee lijkt me ook niet, fijn zo'n combiwagen he! Wat je zegt, alles even wassen en dan is het toch prima te doen. Fijn dat mensen dat soort dingen gratis weggeven!

5. migske

migske Niet meer actief

ja absoluut er zijn echt veel lieve mensen nog op deze wereld hoor. gelukkig is bijna alles wasbaar hihi dus ruikt straks alles naar robijntje ;)hihi

6. Reb

Reb Niet meer actief

Haha, hier een groot fan van robijn geurbuiltjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vraag me af of het kwaad kan om die in de kast te leggen van de babykleding.. Jij een idee?

7. migske

migske Niet meer actief

oeh geen idee dat was ik namelijk ook wel van plan...mss tegen de tijd dat we bevallen zijn eruit halen? dan ruikt het iig wel nog lekker fris;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je hebt ook Zwitsal geurbuiltjes :D

9. migske

migske Niet meer actief

ow echt? hahahaha thnx voor de tip!:D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die zijn heeeeeeerlijk:D
    Ik leg die dus in de kledingkast. Ruikt heerlijk.

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik wilde ook geen tweedehands kinderwagen.. maar voor een goede tweelingwagen ben je rond de 12/1300 kwijt. En dan heb je nog geen maxi cosi's en adapters.. Ik heb nu de easywalker zo goed als nieuw met de reiswiegen nog HELEMAAL NIEUW in plastic.. voor 350 euro.. Ik moet alles ook nog is 2x hebben dus heb ik nu 950 bespaard dat kan ik weer gebruiken voor andere dingen. :D ben er blij mee

12. Reb

Reb Niet meer actief

Nou dat hoef je niet nog een keer te vertellen hoor, die ruiken ongetwijfeld beter dan de robijn geurbuiltjes. Thank youuuuuuuuuuuu!!!
    Waar worden die verkocht? Ook gewoon in de supermarkt?

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij het zwitsal schap hier bij kv bijv de supermarkt hier niet.

14. Reb

Reb Niet meer actief

Thanks, ga ik daar binnenkort even neuzen ;) :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Prenatal :D ken je gelijk nog wat anders leuks meenemen :D

16. Reb

Reb Niet meer actief

Even serieus, zolang ik me kan herinneren zit er hier een Prenatal in de stad. Ik ben zwanger en dezelfde maand sluiten ze. Dat kan toch niet!!!!!!!! :$:$:$:$

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaahhhhhhh:D je das erg :p
    Laatst vertelde iemand dat je ze ook bij kruidvat krijgt...ik heb ze daar zelf Nooit gezien

18. Reb

Reb Niet meer actief

Jah, Paula zei het al hierboven! Ik ga daar even koekeloeren binnenkort. Lijkt me wel erg lekker voor in de kledingkast en commode.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is errug lekker......ga ze ook kopen :D

20. Reb

Reb Niet meer actief

Deel Deze Pagina