1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook handig :D

2. Babe86

Babe86 Niet meer actief

zo gaat hard hier!;)
    Ik heb ook drie katten, leuk die foto's van jullie! Dank voor de tip van het Matrasje, wat zijn sommige al ver met de kamer! Wij moeten nog beginnen, maar hoeven gelukkig niet meer te verven. Is al grijs met wit ;) Alleen meubeltjes er in enzo.
    Prenatal heeft kortingsacties met stickers, ook op de website.
    Bedankt voor de tip van het matrasje!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tip!! De geurbuiltjes van zwitsal zijn bij bol.com in de aanbieding! !

Correctie zag dat Reb em er al.op had gezet:D

4. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Waar kopen jullie zwangerschapskleding?
    En dan m.n broeken nergens te krijgen in mijn stad waar ik woon alleen Prenatal heeft iets......pfffff

Hoe doen andere dat?

De verkoopers adviseren mij online te kopen dat soort collecties lopen niet goed vertelde de verkoopster.
    Wel in de uitverkoop 2 leuke shirts gekocht met elastiek bij de buik in de LARGE serie bij C&A mijn man helemaal trots op me ;)

Morgen zorgen dat ik op tijd bij de ALDI ben voor het matras :D

5. Reb

Reb Niet meer actief

Pff, zwangerschapskleding. Ik vind dat ze in de fysieke winkels voornamelijk kleding verkopen voor wat oudere vrouwen. Niks mis mee natuurlijk, maar ik kan gewoon echt niks vinden.
    Bij de h&m heb ik wel wat kleding gekocht in gewoon wat grotere maten, maar dat is ook maar een tijdelijke oplossing met steeds groter wordende buik. Op wehkamp heb ik wel wat leuke dingen gezien trouwens, heb je daar al gekeken?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

H&m en wehkamp. Nu leuke kortingen op merkkleding. Niet dat ik die perse wil hebben maar ze zijn toch net iets leuker

7. DenDQT

DenDQT Actief lid

29 jul 2013
    129
    0
    0
    Goed te doen !! Ik heb een Bannini gekocht, nieuw inclusief autostoel.
    De zitting is ook een bak, dus die heb je dan ook niet ergens in de weg staan op zolder, alleen zit er geen matrasje bij voor de bak .. maar dat is 18 euro geloof ik ..

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw meiden wat schrijven jullie veel!
    Ik weet echt niet meer wie wat heeft geschreven....

Wij ook tweedehandse tweelingwagen gekocht, scheelt zo'n veel! Ik hoop 22aug de geslachten te weten en dan kan ik ook n beetje los gaan met shoppen, durf nu niks te kopen haha.

Hoeist verder met iedereen? Kwaaltjes weg etc?

Hier nog steeds ziektewet, moet pas begin sept. naar de arbo maar ben bang dat ik lichtelijk overspannen ben :(

9. Reb

Reb Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Neem gewoon even lekker je rust!!

Kwaaltjes weg? Ze worden alleen maar erger hier, hier ook de ziektewet :(

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh bah, vervelend he.
    Ik wil zoooooo graag helemaal in de wolken zijn en lekker shoppen enzo, maar dat lukt nu gewoon niet.
    Hopelijk dat wij ook snel kunnen genieten voor de volle 200% :)

11. Reb

Reb Niet meer actief

Genieten van de kleine dingen dan maar he :)
    Ik heb af en toe het gevoel dat ik de beeb voel bewegen, wauw.

Ook genieten van de grote dingen, mijn vriend die alle muren van de kinderkamer heeft geverfd, as weekend gaat het laminaat erin, jeej!

Kan jij ook een beetje genieten? :D

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48

Oh wauw, dat lijkt me echt super!
    En indd, genieten van de kleine dingen!

Leuk al met de babykamer bezig, wij hebben hem tot nu toe alleen volgestampt met de duowagen en spulletjes die we gekregen hebben. Binnenkort om behang weg, als ik me ff een dagje beter voel! Daar geniet ik dan wel van! En ik kan gelukkig wel al helemaal weg zwijmelen bij het idee dat ik mn 2 hummeltjes vasthoud ;)

13. Reb

Reb Niet meer actief

Ah leuk, inderdaad lekker genieten van dat soort dingen, zeker wanneer je even minder kan doen. Ik zit ook vaak op internet een beetje te kijken naar dingen die ik eigenlijk nog wil hebben, maar koop eigenlijk weinig (willen het geslacht even afwachten, volgende week!). Maar vind het gewoon leuk om er mee bezig te zijn.

Mooie gedachten :) Fijn dat alles goed gaat met je twee kleintjes!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

noppies hebben ze ook leuke spullen van bv supermom e.d. die shirtjes zijn erg leuk

15. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Nou voornamelijk broeken met elastiek ik vind het allemaal zo niet lekker zitten nu.

Ik zal eens gaan struinen was ook bij H&M geweest maar daar hadden ze ook niets.

Matras bij de Aldi gescoord hoppa ze hebben altijd maar beperkte voorraad dus ik was er op tijd.
    En in een wijk waar alleen maar bejaarden wonen ik denk die hebben dat toch niet nodig hihi :p

Trouwens dames vanavond v.a 17:00 sticker korting bij Kruidvat en ook stickers voor de Pampers heb ik gekregen voor Kruidvat met 25% korting wellicht is dat iets voor jullie!
    Gisteren het boek van babydump gehad met een paar sokjes gratis wel gewoon witte maar toch gratis is gratis zo schattig!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb geen stickers:(

17. Reb

Reb Niet meer actief

:( Ik ook niet, krijg nooit folders....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb zelf pas leuke shirts op wehkamp gekocht....noppies idd. Zit zo lekker!

19. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Reb en Paula84 misschien kan je naar het Kruidvat en zeggen dat je die nooit ontvangt wellicht hebben ze wat liggen in de winkel extra aan stickers.

Ik krijg altijd reclame in plastic thuis.

20. migske

migske Niet meer actief

net weer een pendel gehad voor een jongentje word nu wel erg spannend hoor...4x meisje en 4x jongen nu hahahahaha:D

Deel Deze Pagina