ben op vakantie en zo even een paar dagen niet online en ik loop bijna 20 pagina's achter!! Alle nieuwe zwangere meiden gefeliciteerd!! Hier spannende momenten gehad. Kreeg eergisteren roze en bruine afscheiding. Ik zag onze droom alweer verloren gaan. Gelukkig is het bij 1 dag gebleven gebleven. Het maakt me echt super onzeker en daarbij komt dat ik pas 1 juli de eerste echo heb (bij 8-9 weken). Iedereen heeft hem wel al eerder bij ±6,5 en 7 weken. Ik wordt echt helemaal gek!! Heb geen bloedverlies, ben moe en mijn borsten doen met regelmaat zeer, regelmatig duizelig. Denk dat ik er toch maar een testje tegen aan moet gooien. Ben alleen bang dat de test minder positief (was wel een duidelijke streep en clearblue gaf 1-2 weken aan) is en geen knaller. Ik moet zo lang wachten tot de echo. Misschien toch maar even vragen of de echo vervroegd kan worden. Sorry maar moet mijn gekke gedachten kronkels even kwijt.
Sammy en debougnie, mooie testen!! Paula, ik ga flesvoeding geven. Lactatiedeskundige kan advies geven over bv (alhoewel ik daar geen goed ervaringen mee heb, bij mij pushte ze alleen maar en keek niet naar hoe ik me eronder voelde, maar neem aan dat ze niet allemaal zo zijn...) Gelukkig heb je nog 8maanden om erover te denken... Er zijn ook borstvoedingcursussen van te voren waar je extra voorlichting kan krijgen..
Dank je kleineknuff ik ga me eens verdiepen. Ik begrijp wat je bedoeld als ik zn pusher krijg ben ik snel klaar ben al onzeker genoeg
Woow mooie testen komen er voorbij! ! Ik ga het vandaag al voorzien houden. ..ben kapot Fijne avond allemaal!
Meiden, ff kort! Ben moe joh, jullie ook zo moe? Begin ook meer te plassen nu en echt zin in zure dingen (geen zure bommen hahaha), maar meer zuur drinken. Niet echt handig ivm maagzuur. Ik las iets over voeding, wil zelf als het kan borstvoeding geven. Morgen naar de gyn, las vanmiddag boekje over wat ze gaan doen. Bloedonderzoek op HIV, chlamydia en nog een soa, urine onderzoek op eiwitten en nog wat dingen. Geen echo helaas. Hier doen ze toch maar 3 echos net als in NL. Wel jammer was al uitgegaan van meer, omdat ik dat las in het boekje van Kluun. Weltrusten dames en tot morgen!
Gefeliciteerd lieverd!!! Ben zo blij voor je! Geniet nu van de rust met eentje wordt straks totaal anders!
Goedemorgen meiden, vandaag naar de gyn. Best wel spannend, ben ook wel een beetje zenuwachtig, zal alleen maar erger worden straks haha. Zal laten weten hoe het was als ik weer terug ben!
Hoi allemaal, Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Volgens mij hebben we allemaal vlagen van onzekerheid! Ik denk ook de halve week dat ik op wind-ei zit te broeden en baal als ik weinig symptomen heb, haha! Zo spannend! De vermoeidheid heb ik nu wel vaker en ik ben ook bij vlagen misselijk! En ik raak helemaal gefrustreerd als ik bedenk dat ik nog moet wachten tot 11 weken voor de eerste echo maar ben ook bang het lot te tarten als ik ongeduldig ga doen (?!) Mijn dochter heb ik 10 maanden kunnen voeden en ik heb er van genoten! Laat je idd goed bijstaan door een lactatiekundige (en laat je partner helpen). Ik vond het echt niet makkelijk de eerste 3 weken borstvoeding, laat t gezegd zijn, maar daarna was het heel vaak zo'n gemak! Ach, het is ieders eigen keuze, ik had het in elk geval niet willen missen! Succes allemaal, ben vanaf zaterdag 2 weken op vakantie en hoop bij thuiskomst de eerste mooie echoplaatjes te mogen bewonderen! Lieve groetjes, Mies
Mies fijne vakantie! Hier ook wel eens onzeker......maar dat is normaal als je net zwanger bent. Als we nu al eens naarbinnen konden kijken he.... Ach als we straks onze mooie eerste echo hebben gehad met Eem kloppend hartje zijn we al een stuk zekerder.
Ze gaat nog geen echo maken Lov, altans, staat er niet bij in het lijstje. En onzekerheid heb ik ook. Bang of het wel goed gaat deze keer enzo. Maar ik zet dat wel zo veel mogelijk van me af, wil straks niet als ik halverwege ben en dan ineens denk, jeetje wat heb ik allemaal gemist.
Ik mag mij hier ook melden Al is het natuurlijk wel een beetje gissen Volgens de calculator hier op de site, 11 febr. Uitgerekend Nog even mijn test showen sorry kan het niet laten
Meiden, ben ik weer. Was zonde van mn tijd hahaha. Enige wat ze gedaan heeft is even kort een inwendige echo, er al van uitgaande dat we niks zouden zien nog (klopt ook) en dingen gezegd die ik niet mocht eten. Over 3 weken (eigenlijk 2, maar dan ben ik op vakantie) terug komen. Op dinsdag 25 juni, om half 5! Nu eten want sterf van de honger.