Welkom klein en gefeliciteerd!! Hier is MvM geweest. Hier ook alles netjes geregeld en heb ook leuke spulletjes gehad zoals dat omslagdoek. Ik mag pas in het weekend gaan starten. Fijne dag allemaal!
Ing wat mag je niet eten dan?? Jammer dat et zonde van je tijd was. Butterfly fijn dat je in et weekend mag starten!!
Wat je niet mag eten is rood vlees, salami, rauwe kaas, niet roken/drinken, en nog wat zei ze, maar verstond ik zo gauw niet. Mijn Duits is niet top zeg maar haha. Maar goed, standaard dingen dus! Klein: mooie test meid!
Leuk butterfly en goed dat je mee mag doen! Sammy mooie banner staat je goed! Wendy ja ik heb het vorige zwangerschap ook eens gehoord. Salami schijnt tijdens het productieprocess niet heel warm gemaakt te worden dus niet alle bacteriën gaan dood. Hoe precies en wat weet ik niet. En de meningen onder vk is ook verdeeld.
Even een berichtje vanaf m'n roze wolk Vanavond m'n echo gehad, en ik had me, zoals ik al zei geen illusies gemaakt, omdat het zo vroeg is nog.... Maar allereerst zat het goed! En we zagen ook nog eens een kloppend hartje Ik ga weer even terug naar m'n roze wolk! Hahaha Fijne avond meiden! Groetjes Setje