1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik persoonlijk vindt dat het zonde is....nou ja als je het geld echt niet uitmaakt doen dan hoor...
    Maar ik vond het echt te duur zo`n echo 3d tweemaal doen. Je kindje zie je toch echt het mooist ronrd 26 weken. Nu is het ook bijzonder natuurlijk....heel apart maar niet heel erg mooi zeg maar

Maar anders kijk je op youtube wat filmpjes van 4d 16 weken ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meiden alles goed hier met de kleine hartje weer gehoord met ee dopler blijft heerlijk!
    Bm lag al flink hoog maar dat is normaal met een tweede zei ze.

NIEUWE AFSPRAAK 17 SEPTEMBER 2E CONTROLE VK

3. Reb

Reb Niet meer actief

@Lov23
    Ik vind het ook wel een beetje zonde hoor. Maar mijn vriend zijn redenatie is dan.... Maar we hebben die echobonnen toch gekregen dus we kunnen dan wel 2 keer een 2-3-4D echo doen i.p.v. 1 keer 2D en één keer 2-3-4D.

& aangezien ik tegenwoordig soms best wel heel erg gemeen tegen hem doe om helemaal niks ;), ik denk dat ik hem maar tegemoet ga komen.. Hij is mij vanmorgen vroeg al tegemoet gekomen over de schrijfwijze van de jongensnaam..... ;)

@Paula
    Fijn dat het goed is gegaan :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan gewoon doen Reb :D ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk

5. Reb

Reb Niet meer actief

Dat is waar.. Maar hij heeft wel erg vaak gelijk tegenwoordig

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaa ach lekker toegeven...ze mogen al zo weinig he:D

7. Reb

Reb Niet meer actief

Haha ik citeer "Ze mogen weinig en moeten veel"

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

rond 16-17 weken is JUIST de beste tijd voor een 3d echo e.d. omdat je dan nog heel de baby in beeld kan nemen (daarna word ie te groot en kan je alleen delen in beeld krijgen zeg maar) dus word juist aangeraden (ja samen met aan het einde (als ie nog niet is ingedaald e.d.)

Juist superleuk, wij doen dat deze keer niet, de vorige keren wel gedaan, ik heb er nu niet zoveel behoefte aan, ik wacht 20 weken echo af en dan zie ik wel tot wanneer ik het trek haha ik ga deze keer geld stoppen in een fotoshoot van mijn zwangere buik, dat was een van mijn grote "spijten" van de vorige zwangerschappen en ga ik nu dus wel doen!! Daar kijk ik meer naar uit moet ik zeggen..

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

hahaha jaja

Ik denk vooral voor mannen dat het het wat echter maakt, het is zo onwerkelijk voor hun, van wat ik dan van mijn man hoor.. dat soort dingen (hartje horen, beweging voelen, zien op de echo DAT maakt het echt)

10. Reb

Reb Niet meer actief

Dat is ook weer zo.. :) Thanks! Dat soort dingen moet ik even horen.

Maar over die 2-3-4D echo rond de 16 weken zwangerschap. Ik lees op veel sites dat het dan onduidelijk is en er weinig toegevoegde waarde is etc etc.. Vandaar dat ik even ging twijfelen :)

11. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hier net mijn laatste plasje voor mvm weggebracht :) ben eerlijk gezegd blij dat ik er klaar mee ben;).

Hier twijfel ik ook tussen een fotoshoot of een 3 d echo. Het kost allemaal zoveel en ik wil ook graag een fotoshoot als de kleine er is.

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja dat wil ik ook graag met broer en zus dan erbij komt ie op onze slaapkamer denk ik in het groot...

Ja ik vond 3d echo superleuk maar die ervaring heb ik twee keer gehad (misschien kan ik mezelf nu weer niet inhouden haha) dus vandaar de keuze voor wat anders....

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou gaan voor een fotoshoot vind dat zo mooi zn newborn shoot.
    Fijn dat je laatste plasje weg is gebracht goed hoor.
    Hier donderdag de laatste vind het ook wel goed zo hihi

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moet zeggen dat ik altijd graag zelf de foto's maak. Daarbij vind ik het dan ook zo lullig als nm 3 geen 4d echo van zichzelf heeft :p

Buiten dat het voor ons erg leuk is...is het voor hunzelf ook bijzonder om te hebben;)

15. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ja dat is leuk Tigermommy! Mooi op canvas. Ik zou ook voor een foto schoot gaan als je het al 2 x hebt meegemaakt. Blijft altijd speciaal natuurlijk maar die foto's van je buik is ook een blijvende herinnering. Het blijft een verleiding denk ik;) ik vind zo'n gipsbuik ook super leuk maar moet echt straks een keuze maken ;)

Ook bijna klaar Paula :D! Ik deed het met liefde maar net lang genoeg hihi. Het zal weer even wennen zijn om zonder beker te moeten plassen:p

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Gipsbuik kan je ook thuis is echt hilarisch met je man of vriendinnen ofzo, hij is inmiddels kapot gegaan maar heb zoveel LOL gehad...

17. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

Thanks :) helemaal goedgekeurd kleintje groeit goed en zeer tevreden over de mama :D

Volgende controle 17 september

18. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Wij bij onze dochter 3D gedaan echt super!!

19. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Jaa lekkere kliederboel :p maar dat lijkt me erg leuk om te doen! Zag bij babyplanet volgens mij dat je zo'n pakket kon kopen. Met hoeveel weken heb jij dat toen gedaan?

20. Reb

Reb Niet meer actief

Hoeveel kost een fotoshoot eigenlijk.

Hier het grote geluk dat mijn zus professioneel fotograaf is.

Deel Deze Pagina