Hoi dames, kan ik ook nog meeschrijven? Ik ben op 12 februari uitgerekend. @Lappie; voor de lijst: Derde zwangerschap, 12 februari uitgerekend, 37 jaar. Afspraken: 29-8 gynaecoloog 5-9 gynaecoloog 26-9 guo
Sammy wauw beide wat super mooi wat zullen jullie.in de wolken.zijn! Berte welkom en nog gefeliciteerd!
Wow, ik heb ook al zo goed geslapen... Zeker van half 12 tot 6 uur. Lekker hoor!!! Alles goed met iedereen vandaag?
Reb??? Noem jij dat goed??? Ik slaap elke nacht gemiddeld 12 uur. En nog ben ik moe als ik wakker wordt. Ben je wel uitgeslapen nu dan? Hier alles goed, vandaag precies 2 jaar samen met mijn vriend! Ik neem hem romantisch mee picknicken in het park (vlakbij), heb boeken gekocht die hij super vindt, monchoutaart vanmorgen al gemaakt, en als afloop... gaan we vanavond samen de babykamer schuren hahaha. Jij nog plannen? Migske jij nog een beetje geslapen vannacht?
Welkom Berte! Jeej Sammy, wat superleuk! Gefeliciteerd! Wow, ja hier ook 12 uur slaap nodig, en dan indd nog moe. Ik heb trouwens echt genoeg van dit warme weer hoor, ik wil winter!!!
hahaha ik doe een moord voor 6 uur slaap! nee weer max 2 uur geslapen maar dan hazen slaapjes pffff ben nu wel erg moe hoor maar goed ik wen der aan.... vandaag lekker rustig aan