Geen echt goede tips mss je eigen fles meenemen en thuis vast vullen met dubbel frisss kurk terug erop en heel de avond in je buurt houden?? Ben daar niet zo ster in drink nooit
Hahahha dat is een goeie.. Hier weet bijna iedereen wel dat we in de mmm zitten.. dus er is is 1x gevraagd waarom drink je niet.. Heb ik gezegd is beter als we volgende maand weer starten met nieuwe poging.. dus nu vraagt niemand er ooit nog naar! En als ze dan vragen hoe gaat et met de nieuwe poging zeg ik gewoon steeds oh zit nog te wachte op me ongi.. ei is nog niet groot genoeg blablabla.. hahha en zo ben ik straks ondertussen 3 maanden en dan mag iedereen het weten : Hahhaha
Echt een super mooie test meis!!!! Die hebben erg veel hcg nodig en het is echt een knaller!!! Gefeliciteerd!!! Wat heb je gekregen?? Bij mij komt ze maandag
Dat is een mooi gebaar, moeders voor moeders!!! Ik las op hun site dat je mee kan doen vanaf 6 wkn?? Maar je kunt je al wel eerder opgeven?? Zo hier is sinds gistermiddag de man met de hamer langs gekomen, wow wat moe in eens!!
@wendy mooie test hoor!! @klein je kan je al opgeven ik begin dit weekend want dan ben ik ook 6 weken
Bedankt!! Dan ga ik mij maandag opgeven! Ik hoop wel dat er hier een inzamelpunt is want anders weet iedereen het zo
MEK/Paula/Inkie: jullie hebt gelijk hoor hihi, maar was de laatste test die ik nog in huis had en wilde kijken of ik nu een knaller had. Ben nu wel gerust! En ga lekker genieten! Setje: wat fijn en super leuk dat je het hartje al hebt zien kloppen. Kan echt niet wachten tot de 25e (gelukkig heb ik een weekje vakantie er tussendoor) en heb ik dan ook een mooi hartje dat ik kan zien kloppen. Danielle: lekker hoor, BBQ. Geniet er lekker van. Waarschijnlijk al klaar met eten nu, haha. Paula: het is zeker heerlijk weer, maar af en toe wel heel erg heet. Veel plezier het weekend. Yuna: wat mij betreft ook helemaal welkom hoor hahaha. Ach en wie weet beval je wel de 15e haha, ben je toch nog legaan haha! Sally: lastig, zou het zo niet weten. Ik had met roken ook de smoes gebruikt met medicijnen, die ik heb voor mijn bloeddruk. Is nog wel geloofwaardig omdat roken voor de bloeddruk ook niet goed is. Wendy: mooie knaller meid! Nu maar lekker viel piesen straks. MVM: ik wil als het kan wel meedoen, maar ik woon in DL net over de grens dus denk niet dat dat dan kan. Maar ik bel ze maandag wel even. Hier: had vandaag echt opgezette voeten, kan dat al door de zwangerschap in combinatie met de hitte komen?
Ik ben zelf half Duits, maar ik vind de stap om naar Duitsland te verhuizen te groot. Maar zou het graag willen!