Paula: Wauw wat bijzonder zeg!!! Op je verjaardag! Leuk dat je vriend het nu ook wil weten!!! Ben super benieuwd hoe het is. Ik ga naar Jan Koning in Ochten en hij heeft ook een 4d apparaat!!! Maar... ga pas met 27 weken . Lappie: duidelijk zo met die strepen eronder in de lijst. Dus ook druk begonnen met de babykamer! Super zeg! Weet je al hoe je het een beetje gaat maken? En ook nog nagezocht van Inkie... Had je ff rust tussendoor? Of is het niet al te veel werk? Hebben ze bij jullie ook gezegd niet douchen die dag en de dag ervoor met dove douchecreme en geen bodylotion op de buik. Ik had het nooit gehoord! Reb: hoezo bij de volgende geen 3d/4d echo meer dan rond deze tijd? Paula: De apenheul is super leuk!!! Heb ik nog gewerkt . In de bediening dan he, dus geen grappen maken . Ikke: zooo vanmorgen 2 keer de babykamer in de behanglijm gezet (stuuc zat eronder). Lees alleen net op internet dat je niet mag bukken en hurken, pff... nog nooit van gehoord. Heb nu ook wel pijn in buik en rug. Dus ff rustig aan. Vanavond gaat mijn vriend de deuren en kozijnen mooi wit lakken en dan gaan we van het weekend behangen!!! Can't wait!!!
bukken, hurken en maar vooral ook teveel strekken maar weet niet of dat al in deze termijn van de zwangerschap is eigenlijk??? Beetje maar met mate dan! Als je last van je buik hebt zegt dat wel genoeg..
Ja klopt, ik heb dat ook met strekken ja. Dacht dat het geen kwaad kon. Is geloof ik ook meer om je eigen rug en bekken te sparen dan dat het slecht is voor het kindje. Maar idd, weet wat geleerd
Ja Danielle mijn man is net zo nieuwsgierig als ik hihi.. Ik zal geen flauwe grappen maken over aapjes! Gewoon luisteren naar je eigen lichaam meid!
Haha goed bezig Lappie. Bij mij is dat altijd moeilijk rustig aandoen, ben net een tornado, en dan lig ik weer uitgeteld op de bank .Maar wel lekker met laptop en beentjes in het zonnetje
@Danielle Ben wel blij dat we onze kleine uitgebreid hebben gezien, maar ik vond het nog steeds wel erg creepy. Volgende keer zou ik rond dit termijn toch gewoon voor 2D kiezen. Maar deze keer ging ik met mijn vriend mee, die wilde het zo. Maar die is er ook op teruggekomen. Hoe was je avond gisteren? @Berte Thanks ik ga even kijken Ik houd zooooooooooooooo van kastelen.. Maarja hoe kan het ook anders..
zo`n 4d met 16 weken is ook minder mooi......je baby heeft dan nog geen vet niks en dat ziet er gek uit. Vandaar dat ik dat toen ook tegen jou zei reb
Ja ook een van de redenen dat ik het niet wilde Maar ja, alles voor mijn lief he Hij heeft het soms al zwaar door al mijn hormonen, muhahahaha
Zo meiden, Ik ben klaar voor vandaag! Vier vuilniszakken vol met kleding van mezelf, die breng ik morgen naar de container hier in het dorp. En een heeele grote doos vol met te kleine kleding van mijn zoon, die geef ik aan mijn vriendin. Haar zoontje is 2 jaar jonger en verslijt heel veel kleren met spelen. Ook nog heel veel andere rotzooi weggegooid. Nu een heel tevreden gevoel.
@Danielle Klinkt als een fijne dag Wow een cursus masseren... Dat klinkt eigenlijk best goed.... Beetje opgeschoten met het schuren?
Ja is echt een aanrader hoor! Wij prutsen altijd maar gewoon wat aan, haha. Deze cursus duurt 2 ochtenden!! Jaaa klaar! Alleen nog even plinten aan 1 kant van de kamer eraf wippen straks. Mijn vriend gaat schilderen, ennuh... wil niet dat hij de plinten ondersmeert (onderaan de muur zit een vaste plint aan de muur zeg maar die geschilderd moet worden). Lappie jij bent ook goed bezig geweest! Heerlijk dan weer ruimte in je kast he . NU RUST!!!
Oh ik heb zo'n hekel aan plinten verven. Die van ons liggen in de tuin whahaha. Was het zat en hebben mooie hoge plinten gekocht. Wel voor en na foto's maken he, is leuk Bleh, energie aan het verzamelen om te gaan wokken straks (vriendlief zijn favo maaltijd), maar ben zoooooooooooo misselijk!