Ik ga morgen eens neuzen bij babydump ben benieuwd! Ik heb gewoon spierpijn van die vervelende kramp hihi. Hoelang heb je het volgehouden in de Efteling? De vak zei dat ik een app kon downloaden net gedaan wat een leuke zeg en alle info staat erop zo leuk! Vroeger stond alles op papier
Wij gaan morgen ook naar de babydump Zo leuk he, alles ff bekijken en hopelijk leuke dingen kopen. Wij krijgen daar gelukkig de tweelingkorting
@Charmed Jeeej, gefeliciteerd met de mooie 17 weken!!! Ben ook benieuwd naar de geslachten, spannend!!!!!! @Danielle Kinderstoeltje lijkt me superhandig! Wij hebben btw ook een vrij grote babykamer, dus moeten het ook een beetje opvullen, anders is het zo leeg. Maarreh, heel handig een stoel uit de tas, maar waarom hebben ze een eigen stoel bij zich? Wat fijn dat jullie al een wagen hebben gescoord zeg! En wat je zegt, als jullie je echt aan die kap gaan storen dan valt 40,00 best mee. @hier Gezellig bij de babydump geweest. Het valt me op dat mijn vriend alles leuk vindt en als een gek dingen in het mandje stopte, whaha! Uiteindelijk wat dingen gekocht die we nog nodig hebben en weer wat van ons lijstje afgestreept. Inmiddels staat ook alle Ikea zooi in elkaar en zijn we de hele avond Dexter aan het kijken
Zooooooo erg hard gewerkt vandaag!! De babykamer helemaal leeggehaald. Er moest een grote kledingkast uit elkaar en op zolder weer in elkaar. Een boekenkast van zolder naar onze slaapkamer. Een enorme zware crosstrainer naar beneden, twee trappen af. Een vriezer van 1.80m hoog naar boven getild. Ik heb uiteraard kledingkast leeggehaald, en weer in gericht. Giga veel troep weggegooid. Vijf vuilniszaken kleding weggebracht.... pffff Het houdt allemaal wat in haha. Maar ben zoooo blij met het resultaat! Nu wordt maandag behang afgestoomd, ik moet werken (jammer ). Donderdag 12 september worden de meubeltjes gebracht. Kan niet wachten!!! Eerst nog het kamertje schilderen, nieuw vloertje erin.... Tjonge jonge.... hihi. Nu voldaan en zo naar bed.
Lijkt me zo leul blauw EN roze shoppen en ook noh eens kleine maatjes hihi die van mij zijn net halve kleuters ala ze geboren worden haha wel handig hoor met veel dingen maar een kleintje (wat verder gezond is) lijkte zo schattig!!!
Reb: eigen stoel is toch normaal om mee te nemen. Nee geïnd, ik had high tea gemaakt en lang tafelen. Nu kon hun kind ook fijn aan tafel zitten. Mooi ingerichte kledingkast. Lappie goed bezig geweest!!!
Ben jaloers als ik jullie allemaal zo hoor met de kamers..... Nog even geduld hebben....maar ik wil ook!
Migske leuke efteling dag gehad?! Sammy wat een.leuk gezicht die kleine spulletjes in de kast. Reb leuk.he die mannen die helemaal op gaan de een baby shopping spree! Meiden die naar babydump gaan veel plezier! Lov wij gaan ook pas later beginnen aan de kamers hoor hihi @hier beetje opgeknapt geen gelukkig. Goed geslapen dat scheelt Straks weer ff mijn wekelijkse buikfoto maken. Vanmiddag highland games iers festival ben benieuwd
Zo lief, al die kleine spulletjes. Wij wachten hier nog eventjes, de uk komt sowieso bij grote broer op de kamer, dus dingen als een commode enzo hebben we al in huis. Maar het eerste half jaar krijgen wij gezelschap op onze slaapkamer .
hey meiden!! Zo pfff wat een dag gisteren erg leuk maar gebroken zeg poeh! De efteling was tot 12 uur snachts open, heb het volgehouden tot 11 uur en om 12 uur ong waren we eindelijk thuis. Gelijk naar bed gegaan want alles deed zeer, kon zelf door bandenpijn ff niet lopen in de efteling maar kwam goed. Nu aso uitgeslapen en kan amper mn bed uitkomen door de spierpijn whaha ach het was het waard Oeh morgen spannende dag, controle echo vk, en om 13 uur komen ze van de woon cooperatie we krijgen wss toch een urgentie code om te kunnen verhuizen! (weet niet of iemand afgelopen dinsdag avond hart van nederland had gezien met het item over de schimmelwoningen in breda?) nou daar wonen wij dus.....en ik wil daar geen baby opvoeden:x dus morgen komen ze praten! keep my fingers crossed!! En dan woensdag he.... geslachtbepaling pffff zooooo zenuwachtig hahahahaha fijne zondag meiden! liefs!
@paula 1984. Leuk buikfoto's!!! Ik doe het ook elke 2 weken. Echt leuk om terug te zien! Doe je het met of zonder kleding? Ik deed eerst met maar nu niet meer, naakt kun je veel beter alles zien groeien
Spannende dag morgen.migske. ik had het gevolgd op fb met die huizen hopelijk gaan ze gas met de zooi er wat aan doen voor jullie! Klein nee met kleding mijn buik is na de eerste echt niet zo heel mooi meer mss later als hij groter word. Hij is nu ook niet groter geworden de laatste 2 weken althans de vorm die is wel heel erg veranderd.
Migske: oh meen je niet. Hoop echt dat jullie urgentie kunnen krijgen dan. Je woont nu ook heel klein toch? Hoop je dat je groter mag gaan wonen of misschien iets op begaande grond? Wel makkelijk met een kleintje he? Ach ja, wij wonen ook 3 hoog!! Berte: Ah gezellig samen op 1 kamer. Als wij ooit nog een tweede kindje mogen verwachten dan komen ze ook bij elkaar op de kamer. Had idd gelezen dat dat nog niet kan als ie baby is, te gevaarlijk. Ik vind het zonde om onze eetkamer op te offeren, houdt van gezellig met iedereen aan een grote tafel zitten.
Veel plezier bij de echo migske! Ik heb de beeb gevoeld gisterenavond en gisternacht! ! Geen plopjes maar helemaal draaien om zn as!! Herkende het gelijk van mijn vorige zw!! Whoeiiii