1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heel stoer!! Lov

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij meisjes hou ik niet zo van die hele pakjes maar bij jongens is dat wel leuk :D

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Nou het ziekenhuis belde net dat we niet hoeven te komen want kan ook per telefoon, de uitslag van Dean was goed, hij heeft NIET het syndroom van Alport!!!!!! gelukkig want dat had betekend dat het manneke in mijn buik het waarschijnlijk ook had en is een nare ziekte (als je ouder bent!)

DUS BEN HELEMAAL HAPPY EN WE HOEVEN NIET WEG, dus lekker een dagje met zijn tweetjes (want de kids bleven al over hihi) dus ik denk dat we lekker naar de film gaan of iets in die trant hihi

WHOOOHOOOO!!!!

4. paula1984

Pakjes zijn.leuk.maar vind ze niet praktisch. Bij onze zoon.kon het ook niet hij had lange benen de verhoudingen van de pakjes klopte niet voor hem.

5. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tigermommy wat fijn zeg!!! Gefliciteerd! Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar zal het vanmiddag eens opzoeken (blijf alweer veel te lang hangen op de bank, ga het huis maar eens schoon maken haha).

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Lov gaaf pakje!

Tigermommy gefeliciteerd! Fijn dat t allemaal goed is!

Paula cool zeg ik wil dat ook hihi!

Jeeeeejj 17 weken en een fckng dikke buik:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah Sammy :D

Hier dacht ik gisteravond dat ik mijn buik zag bewegen...maar het lijkt je sterk :D

Keek tv en opeens voelde en zag ik iets. Ben eens benieuwd hoe hij nu ligt in de buik. Bij de echo lag hij met het hoofd naar boven en kijkend naar mijn rug. Daarom voelde ik ook niet heel duidelijk iets want hij schopte naar binnen.
    Soms meen ik wel iets op mijn blaas te voelen, opeens krijg ik een enorm gevoel dat ik moet plassen...heel kort en snel. Dus ik vermoed dat mijn boefje dat is :D

8. paula1984

Haha die sammy! Heb je een mooie foto van je f***ing grote buik? Haha

Lov ik denk idd dat je ventje danst op je blaas af en toe hihi

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm lekker :D

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Leuk Paula dat je m voelt!!! Ik voel m sinds deze week ook goed!! :)

Meiden ff een vraag.. heeft iemand een leuk idee voor een traktatie voor een jongen die 9 wordt?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

PFfff Wendy vindt dat zelf altijd zo moeilijk haha

12. migske

migske Niet meer actief

Hey meiden,

Ben weer terug en alles is ok :D alleen geen echo gehad dit keer omdat de kleine nogal bewegelijk was (dat hoorde ze met de de doptone met hartje luisteren;)) dus de kans was te groot dat we het geslacht al zouden zien voor woensdag haha en das zonde voor de pretecho centjes zei de vk hihi wel gelijk in. BM was flink gegroeit! ben nu 17+1 en qua grote zat ie op 18 weken dus op zich wel op schema hihi. Moet alleen wel op mn gewicht gaan letten:( ben 5 kilo in 4 weken tijd aangekomen en da's teveel, wat heel vreemd is want ik echt vreselijk gezond en mn bloeddruk was gewoon weer laag zoals gewoonlijk. Maar goed let gewoon goed op.
    Hartslag zat tussen de 154/155 bpm dus lekker druk hahahaha.
    Nu afwachten tot woensdag 09:30!!!!!:$

En we wachten nu op de woonconsulent pffffffffff.
    fijne dag meiden!

Voor op de lijst lappie: 30/09 Controle VK

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Migske snoep je te veel dan?
    Ik weet niet hoeveel ik was bijgekomen maar het was gewoon goed ;)

Fijn dat alles goed was trouwens

14. migske

migske Niet meer actief

hahahaha nee totaal niet dus...ik ben namelijk een dunne doos van oorsprong ;), en ik eet geen snoep of wat dan ook liefst zo gezond mogelijk...(heb helaas anorexia achtergrond...dus moet uitkijken dat ik nu weer niet doorsla na dit bericht:() vind het dus erg vreemd. maar nu zegt de vk wel dat het ook door het fruit kan komen ik eet veel fruit dus ga dat maar wat minderen...

15. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Migske: haha, dus je hebt de baby niet kunnen zien. Nouja dan is het woensdag extra leuk natuurlijk ;). Lekker een drukke baby, heerlijk!!!

Wat apart dat je bent aangekomen als je dan zo gezond eet. Ja fruit bevat veel suikers. Ik at op het begin echt heel gezond voor mijn doen, maar omdat ik steeds bijna flauwviel, ben ik weer lekker snacks gaan eten, en zaterdag met vriendlief een hele dag chips weggewerkt (in geen jaren meer gedaan, haha). Maar wil natuurlijk ook niet teveel aankomen. Ik ga ook maar even rustig aan doen.
    Ik mag om 11.50 uur hartje luisteren, spannend!!!

Succes met woningbouw. Ben benieuwd wat ze zeggen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vreemd hoor....nou als je niet snoept doe je het toch goed....lekker zwanger zijn meis...

17. migske

migske Niet meer actief

ja ach ga gewoon al meer opletten als dat ik al deed..alleen denk ik wel dat het komt door mijn verleden dat mijn lichaam alles opslaat ivm misschien vroeger? ach we zien het wel, ik lees dat 5 kilo redelijk normaal is voor 17/18 weken helemaal als je eigenlijk met begin zwangerschap geen vetreserves had....we gaan het zien mag nu maar 1 kilo per week nog aankomen...maar goed da's ook weer raar dat betekend dat ik dus eind van 4 weken 4 kilo aan mag komen da's maar 1 kilo'tje minder als nu...:( naja ik ga wel ff mijn therapeut inlichten dat ik dit nieuws heb gehad, want ik wil echt niet doorslaan....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien draaft je vk een beetje door?
    Je hebt op het forum hier ook een vk...misschien daar eens vragen?

Ik persoonlijk hou me niet zo bezig met hoeveel aankomen. Gebeurt toch en ik probeer niet te veel te snoepen dus wat kan ik nog meer doen.

Ik geniet vooral van de zwschap....anders ga je je daar veeeeeeeel te druk om maken. Niet doen hoor. Je kindje is nu het belangrijkste....stress is ook niet goed ;)

19. migske

migske Niet meer actief

Ja goed plan lov dat ga ik eens even vragen.
    Zou goed kunnen hoor ik wil idd ook genieten, heb wel een groeispurt gehad qua buik...mn benen, billen en de rest is gewoon normaal gebleven dus mijn opa vroeg ook al van huh nou het is je niet aan te zien hoor...ja je buik maar je krijgt een kind hoor! haha lieve man:). Ach we gaan het zien, iets minder fruit mss dat dat helpt;)

20. paula1984

Leuk migske hartje weer gehoord mooi he!
    Volgens mij is het ook erg normaal hoor op dit termijn 5kilo zeker als.je gee reserves heb. Meid laat je niet gek maken je eet gezond en idd met jou verleden gaat je lichaam gewoon wat sneller opslaan. Goed dat je het gaat bespreken.
    Sucses vandaag met.ke woning!
    Xx

Deel Deze Pagina