1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wow reb dat is een dure. Wat ben ik blij dat mijn man banden zelf wisseld.
    En voor evt reparatie we bij de Honda club zitten kost gelukkig nooit zoveel.
    Keuring is ook altijd maar paar tientjes en klaar .

2. Reb

Reb Niet meer actief

Dat is ook nog het erge Paula, we hebben vette korting gekregen op van alles en nog wat (omdat vriend bevriend is met meneertjes van de garage). Maaaaaaaaaaaaaarjaaaaaaaa, hoort erbij. Gelukkig gaan we volgende maand niet trouwen en krijgen we geen kindje... Hahahahaha

3. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Reb: ja auto van de zaak is ideaal. Heb ik vroeger als vertegenwoordiger ook gehad. Sjeeste overal heen. Toen kreeg ik rugklachten door lange ritten en nu zit ik alweer 5 jaar in de bijstand :x. Volgende maand trekt mijn vriend definitief bij mij in, en vervalt mijn bijstand. Dus we zullen flink de eindjes aan elkaar moeten knopen, maar gaat zeker lukken!!! :D

Pff over een uurtje heb ik zwangerschapsyoga, les 1. Ben zoooo moe, daarom geen zin, wanneer houdt die moeheid op... :(

Migske morgen geslachtsbepaling toch? Was jij toch? (sorry haal nog al eens wat door elkaar;))

4. Reb

Reb Niet meer actief

Dat is ook heavy, maar je bijstand vervalt volledig??? Dat is ook bizar. Kan je geen gedeeltelijke wao krijgen ofzo?
    Succes met de yoga, ken het gevoel.... Elke maandag wil ik niet naar de fysio om allerlei vermoeiende oefeningen te doen. En mevrouw de fysio wil dat ik ook nog minimaal 1x per week anderhalf uur kom sporten, ik kan amper lopen man :)

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Je ziet vaak als je zelf wat actiever word en meer doet dat het wel volgt maar kan ook blijven, word vast wel leuk!!

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Veel plezier bij de yoga Danielle, ze zeggen indd als je iets actiefs doet dat de vermoeidheid minder kan worden.
    (zeg ik heel braaf, maar het woord actief ken ik niet :p )

7. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja best heavy ja, maar goed... accepteren kom je het verst mee he! En ondertussen alle doktoren (binnenland en buitenland) afgelopen.
    Ja bijstand vervalt dan. Ik kan niet lang zitten, lang staan, of lang lopen (in het begin 2 minuten, nu al een uur), dus kon geen enkele baan uitvoeren. En had goede en slechte dagen.
    Tegenwoordig wordt je niet meer voor zoveel procent afgekeurd, 100% goed of 100% afgekeurd. Ik kon mijn pink nog bewegen om een knop in te drukken, had mijn babbel mee, en zag er goed uit, dus afkeuren deden ze niet (hun letterlijke woorden). Daarna m.b.v. een re-integratie-team allemaal baantjes geprobeerd, maar niks lukte.
    Nu doe ik 2 ochtenden vrijwilligerswerk op de marketingafdeling bij een groot sportcentrum met een aangepaste stoel (kan bijna in ligstand haha).
    Zwanger zijn vindt mijn lichaam al topsport ;);).

Haha jij dus lekker naar de fysio. Nog zwangerschaps-iets?

8. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hahahahaha! Klopt! Maar ik heb al adhd van mezelf, dus stilzitten lukt me al niet. En 's middags is mijn energie bijna op het nul-punt, kan alleen niet slapen overdag...
    Maar goed, wie weet, kom ik er "genezen" van terug, haha.
    Zal aan jullie denken als ik op de kop sta :p

9. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thanx!!! Vind het ook vooral erg leuk (als ik niet zo moe ben) om andere zwangeren tegen te komen, in mijn directe omgeving zijn er geen mensen zwanger! Dus dat lijkt me heel erg leuk!

10. Reb

Reb Niet meer actief

Wow wat een verhaal, en lekkere verzorgingsstaat hebben we weer :(
    Maar wat je zegt, accepteren lijkt me ook het beste...
    Kan begrijpen dat een zwangerschap dan inderdaad topsport is dan..
    Nogmaals sterkte straks bij yoga, hopelijk doet het je goed!

Ik ga alleen naar de fysio voor de reuma in mijn borstkas, niks ernstigs, alleen pijnlijk. Door de zwangerschap nu al pijnlijker, ondanks dat de beeb nog klein is. Aangezien ik er toch elke week kom, doen we (of eigenlijk ik) gelijk bekkenoefeningen e.d.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

je doet gewoon wat je kan en anders heb je in elk geval leuk contact met anderen inderdaad..

Wel jammer dat jij je niet beter voelt tijdens zwangerschap, meeste mensen met CVS voelen zich wel wat beter tijdens zwangerschap (alleen heb je dan daarna die KLAP omdat je je hormonen weer kwijtraakt)

Goed jezelf in de gaten houden, want ja het is niet alleen maar "moe" zijn als ik te weinig slaap en te niet fit ben word ik gewoon letterlijk ziek (ontstekingen e.d.)

Dus gewoon doen wat je kan en beter leren doseren he, dat is belangrijk voor ons.. :p

12. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lief van jullie Tigermommy en Reb!!!

Reb: klinkt heftig. Niet bang om met een baby nog meer last te krijgen??? Handig ie bekkenoefeningen, ben je vast voorbereid!

Tigermommy: Chronisch vermoeid? Ik wist niet dat je dat had?
    Ik denk dat mijn vermoeidheid komt door mijn pijnlijke lichaam, en dan is doseren inderdaad ook het toverwoord, ik word ook letterlijk ziek van die moeheid.

Hopelijk vanavond nog de kamer behangen, want mijn hoofd wil maar al te graag alles doen, hahaha!!!! :D:D Dus neem aan dat ik na de yoga helemaal ZEN ben, :D

13. paula1984

Veel plezier Danielle komt vast goed!

Wat hebben aardig wat dames heavy klachten. Moet zeggen herken wel eea hoor ik ben hypermobiel op al mijn gewichten.
    Bi. Ligt ook weer op de loer maar kan het aardig stabiel houden tot nu toe met mijn oefeningen.

Reb die oefeningen zijn wel fijn he. Het heeft mij goed geholpen en nog

14. Reb

Reb Niet meer actief

Ik mag niet klagen hoor, mijn hobby is relativeren en dan valt het allemaal wel mee. Ja het is wel pijnlijk en ik krijg in de loop van de zwangerschap gegarandeerd meer last, ach... Wat ik al zei, het is alleen pijnlijk, verder is er niks aan de hand :)

Veel plezier met de kamer behangen Danielle, hopelijk gaat het lukken!

Die oefeningen zijn zeker fijn Paula, wel wat pijnlijk en alles. Maar ik voel wel echt dat het helpt, ik heb bij bepaalde moves echt wel minder last dan dat ik voorheen had :D
    Ademhalingsoefeningen zijn ook heel erg fijn, zeker als het ademhalen niet wil lukken tijdens de bevalling (door mijn reuma en de bijhorende ontstekingen is ademhalen soms lastig).
    Dus ben best blij met de fysio, maar niet altijd zin in haha.

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ja ik heb CVS en fybro maar door mn kindjes (regelmaat) en afvallen en sporten is het veel beter te doen moet ik zeggen!!

16. Reb

Reb Niet meer actief

Zo, ik dacht altijd dat wat oudere mensen fybro hadden (mijn moeder heeft fybro). Maar kan slecht bewegen door haar reuma en artrose. :(
    Fijn dat het beter te doen is, heb je ondanks dat nu veel last van?

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    nee IN de zwangerschap is het beter, maar daarna komt het wel even wat heftiger terug (tijdelijk) totdat het weer gewend is allemaal zeg maar, ik moet zeggen nu ik regelmatig sport dat ik van mijn fybro veel minder last heb, in het begin veel meer maar na een tijdje werd het minder.

k heb ermee leren leven , ik leef er al 15 jaar ofzo mee en ben al 32 jaar ziek of onderweg dus ik zit er niet meer mee :p

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oke, een echte doorzetter dus :)

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Haha alles went he ik ben vrij nuchter en positief ingesteld, datt helpt maar allea wentje moet het accepteren en dan kijken Maar wat je WEL kunt..

20. paula1984

Migske voor ik het vergeet heel veel plezier morgen! Hoe laat mag je?

X

Deel Deze Pagina