Wauwww... lijkt me ook super. Hoe weet je het zo zeker eigenlijk? Ik voel ook elke keer iets aparts, maar let er nu op, dus misschien is het niets. --> Super leuk om al die kleine stapjes in de zwangerschap met jullie allemaal te delen en te horen hoe het bij jullie gaat!!!
Ik zou het gewoon op laten nemen op DVD kan je EN genieten en je kunt het terugkijken, dat doen ze allemaal!
haha klinkt wel wat gelijk, die van mij zit in de sportvelden aanleg, dus vanaf zandbed tot sportlaag maar ook palen de grond in rammen van de netpalen of betonpoeren en drainage doorspuiten (en er half inhangen dus hihi) sleuven graven, bestraten, een beetje van alles maar het heeft altijd wel te maken met iets vies, zand, modder e.d. (wij hebben gewoon mannen die hun grootste hobby van vroeger uitoefenen, in de zandbak/modder spelen LOL)
Hihi vind ik ook. Danielle, Wij doen de helft van de kamer blauw en de helft van de kamer in een grijstint. En dan met witte en zilveren assesoires/details. Bij de vk weer een echo gehad, alles zag er top uit! Ze wilde net als de vorige keer zien of het idd een jongen is, maar hij laat het dus absoluut niet meer zien. Ze kon het niet uitstaan haha.
Mijn man was vorig weekend al bezig met het raam schilderen en hij wil nu van het weekend het kamertje in de kleur gaan schilderen, jippie , ik stuiter helemaal!! Ik denk dat ie doorhad hoeveel ik aan het stuiteren was haha Maar goed als dat gebeurd is komt er veel groter klusje namelijk de zolder voor onze zoon, maar we doen alvast de babykamer klaarmaken want die op het laatste doen is niet zo fijn, je kan de basis er maar hebben staan, dan kan je lekker tutten in je laatste weekjes! Deze kleur is het (sheherazade van histor) het verhaal achter de naam; Toevallig hebben we duizend en 1 verhalen boek klaarstaan om verteld te worden en het krijgt een "nachtelijk" tintje, de MDF boom komen sterren e.d. bij (zal ik zo even showen, zal even de naam weghalen hihi als je die wilt weten moet je even naar de FB clup komen haha )
deze kleur komt trouwens aan 1 kant en aan de andere kant beige / zand tint en dan de rest van de kamer, vrij neutraal, met bruintinten evt weer iets van blauw of ander leuk accentkleurtje erbij.. (moet nog even shoppen daarvoor!) het plaatje van de boom is nog niet goed hoor, komt van het freesprogrammaatje af, er zijn nog dingen die vervallen zoals hartjes in de buikjes, en ruimte rond de uil in de boom valt nog weg, maar dat komt bij het uiteindelijke plaatje helemaal goed! heb er mijn oorspronkelijke knutsel bij gedaan dan kan je beter zien hoe hij word, we hebben een boom van freesstudio als basis genomen alleen dan iets aangepast, sterretjes erbij, 2 kleine uiltjes weg en een maan erbij (mijn kids geloven dat snachts de sterretjes oma (en andere overleden mensen zijn) en overdag vlinders dus leuke knipoog naar oma en andere die meekijken vanuit de hemel en passen op onze kleintjes.
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje, meisje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje ♥ Lappie (37 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 1 februari: Reb (26 jaar), 1e kindje, verrassing ♥ Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (37 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 4 februari: Daniëlle1980 (28 jaar), 1e kindje ♥ 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes ♥♥ Pienpien (.. jaar), .. kindje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje ♥ Lov23 (29 jaar) 3e kindje, jongen ♥ 11 februari: Sammy88 (24 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje ♥ Berte (37 jaar), derde kindje ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje ♥ 8x jongen 3x meisje 2x verrassing Afspraken: 04-09 - Migske: pretecho en geslachtsbepaling 04-09 - Lappie: controle vk 05-09 - Berte: controle gyn 05-09 - Klein: controle vk 06-09 - Sammy88: groei echo 07-09 - Danielle1980: geslachtsbepaling 09-09 - Tessvdk: controle vk 12-09 - Paula1984: 20-weken echo 12-09 - Charmed: echo controle gyn 15-08 - Wendy88: controle vk 16-08 - Wendy88: echo en geslachtsbepaling 17-09 - Lappie: 20-weken echo 17-09 - ButterflyM: 20-weken echo 17-09 - Janneke00: controle vk 17-09 - Paula1984: 2e controle vk 17-09 - Inkie86: controle vk 17-09 - Lori: 20-weken echo 18-09 - Wendy88: 20-weken echo 18-09 - Panther: 20-weken echo 20-09 - Berte: controle gyn 21-09 - Reb: 20-weken echo 23-09 - Migske: 20-weken echo 23-09 - Lov23: 20-weken echo 23-09 - Tessvdk: 20-weken echo 23-09 - Charmed: 20-weken echo 23-09 - Reb: controle vk 25-09 - Danielle1980: 20-weken echo 26-09 - Berte: guo (uitgebreide 20-weken echo) 26-09 - Klein: 20-weken echo 27-09 - Janneke00: 20-weken echo 27-09 - Inkie86: 20-weken echo 27-09 - Panther: controle vk 27-09 - Sammy88: 20-weken echo 30-09 - Migske: controle vk 16-10 - Reb: pretecho 02-11 - Sammy88: 3d/4d echo 09-11 - Danielle1980: pretecho Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Zet dan je gegevens dikgedrukt en/of gekleurd neer in je post dan komt het goed! Voor de mobiele klanten onder ons: graag in hoofdletters
Goedemorgen dames Kleine uk hielp me niet echt mee vandaag op werk Kon me aandacht er slecht bij houden door al het geschop Erg genieten en zo veel zin in de 27e
Lappie: dat klinkt heel mooi. Tigermommy mooie kleur zeg! Ik wil graag roze voor een meisje en mintgroen voor een jongen, maar mijn vriend vindt mintgroen een meisjes kleur, haha. Dus dan wordt het denk ik blauw.
Misschien vind ie deze zeegroen/turquoise wat stoerder vooral met grijs en bruintinten erbij (en wat blauw) wij hadden echt knalroze kamer voor ons meiske en een zacht / lime groene kamer voor onze eerste..
Hee Ladies, Wat een boel gemist....! Werk weer begonnen, super drukke Tijs gehad. Vandaag even me-time, ben dan ook echt gebroken en er aan toe. Hoe gaat het met jullie kleintjes? Kus, Leona
Wat leuk migske!!! Gefeliciteerd!!!!! @Danielle Erg leuk die bomen en kleuren, ik hou er wel van Hier morgen naar de vk, toch weer beetje zenuwachtig iedere keer weer spannend.
Ja misschien wel, we hebben de wanden ook bruin/grijs (kleur zit ertussenin). En we zoeken de kleuren in accesoires, lijkt me wel lastig in turquose (ook in mint groen trouwens hoor). Eerst zaterdag maar eens zien of het een jongen of een meisje is, haha. Kunnen we al heel wat "discussies" achter ons laten, alhoewel dat ook wel weer heel erg leuk is. We hebben over het algemeen precies dezelfde smaak!