1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Migske: houd je de spanning nog?

Paula: Kom op met die buikfoto haha... Ben nieuwsgierig!!!

Roxyroxx: Beterschap zeg! Ik heb al minder zuurstof volgens mij door de zwangerschap, zal met astma nog eens een flink stuk erger zijn.

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Haha, ja dat mag gewoon hoor. "Vroegerrrr" moest je een jaar wachten maar toen deden ze littekens volgens mij nog dichtnieten. Mijn litteken was na een week al echt goed dicht van buiten, en heb er nooit veel last van gehad... Nu begint het een beetje te trekken, maarja. Las laatst een verhaal van een meisje die 3 jaar geleden een ks had gehad en dat ze er nu al (ze was 8 weken ofzo?) enorme last van had.... Het verschilt denk ik toch wel per persoon hoor (en misschien ook waarom de ks, sommige bijv. door hun rug enzo, bij mij spoed ivm sterrekijker die neverever ging passen.)

Ik heb meer last gehad van het algemene herstel dan van mijn ks.

Wel is het zo dat nu wordt aangeraden om een geplande ks te doen ivm complicaties. Er is voor mij veel meer kans dat ik bij een natuurlijke bevalling alsnog een spoedsectio krijg met complicaties . Vandaar dat ik wel een geplande ks krijg, tenzij ik voor de 36 weken beval, maar daar gaan we maar niet vanuit!

Thanks voor jullie beterschap, doet me goed zo liggend in mijn bed!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Is goed.maar dan wil ik ook een foto van jouw buik Danielle:D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Roxy oh dacht dat dit nog altijd zo was.
    Maar paste je kindje dan niet of had je "alleen" een sterrenkijker?
    Heb het hier 2x gehad maar nooit gezegd dat ik dan een kzsnede moet hebben

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi....

Zal die van mij ook plaatsen

6. migske

migske Niet meer actief

hey meiden!

Wow mooie buik paula!! en roxy oh wat vervelend en dat werkt dat benauwde weer ook niet lekker mee he...:(

hier in opperste spanning...momenteel zijn we nog steeds nummer 1 van de inmiddels 190!:$ geintereseerden....brrrr dus word nog afzien vandaag....

Gelukkig vanmiddag even afleiding omdat ik wat nieuwe kasten etc moet ophalen :) en vanavond lekker naar mn opa toe:D.

pfffffffffff hoop dat ik onze 3 weken vakantie mooi kan afsluiten!! morgen nog een dag vrij samen met lief maar toch...als de woningbouw zou bellen morgen met goed nieuws is dat toch wel speciaal, het is dan de verjaardag van zijn mama die helaas niet meer bij ons mag zijn maar ook net als mijn mama over ons waakt vanuit boven:(

maar goed ik houd jullie op de hoogte en hoop dat ik vanavond goed bericht heb!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

.....van deze week.....

8. Roxyroxx

Beiden haha... En daarnaast 3 dagen weeen, vanaf 5 cm ontsluiting persweeen, ik was ook gewoon doodop... Mijn lichaam wilde niet meer, en mijn zoontjes hartslag viel weg. Dus toen binnen 10 min naar de ok.

9. paula1984

Lov mooie buik pff dacht dat ik de enige was met zn bollie hihi

10. Roxyroxx

Wat een mooie buikjes! Mijne is nog niet zo mooi hoor haha!

11. paula1984

Ben toch nieuwgierig hoor roxy!

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    Oh, jij had ook een sterrenkijker :(?

Ik had vanaf 2 cm persweeën, een weeënstorm en toen moest ik nog 10 uur. Ik had gelukkig geen keizersnede, maar op een gegeven moment moest ik wel binnen een uur zoveel ontsluiting erbij hebben, anders had ik die ook gekregen.

Ik was ook doodop.

Belangrijkste is toch dat onze zoontjes er goed doorheen gekomen zijn.

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)

Nee hoor; hoeft niet. Zit opt fb clubje en dat vind ik persoonlijk veel gezelliger. T gaat me hier te snel :). Maar ik las wel veel mee. Las dat er zoveel jongetjes waren; daarom wilde ik het even laten weten :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook een sterrenkijker....die met vacuüm is gehaald en ook vroeg persweeeen en al....maar geen kzsnede hoor.

15. Reb

Reb Niet meer actief

@Roxyroxx
    Heel veel stekte met je astma. Hopelijk voel je snel wat verbetering!

@Migske
    Spannenddddddddd, nog maar een paar uurtjes!

@Paula
    Mooie buikfoto weer! & een mooie auto op tafel :)

@Lov
    Ook een mooie buikfoto :) Wahoei! Mijne is wel een beetje met de jouwe te vergelijken :D

Vanavond gezellig samen met m'n lief uit eten en misschien bioscoopje doen ofzo. Hij vindt elke 8ste van de maand weer even bijzonder, want dan zijn we een maand langer samen, mafkees is het ook. Maarja, en een maand voordat we gaan trouwen....
    Ik realiseer me vandaag ineens dat ik nog maar een maand heb om de trouwerij te regelen, oh my goddddddddddd...

Fijne zondag dames!

16. Reb

Reb Niet meer actief

*Luistert verplicht naar Queen omdat vriendlief fan is en onze kleine niet vroeg genoeg Queen muziek te horen kan krijgen...

Aldus mijn vriend... Onze muzieksmaken liggen nogal ver uit elkaar, maar dit is het minst erge ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haaha reb je bent grappig :D

18. Roxyroxx

Gelukkig maar! Hier helaas wel en heb het vaker gehoord in mijn omgeving... Kennis van me is helemaal uitgescheurd door sterrekijker, ook geen pretje!

19. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Paula en Lov mooie buiken hoor.
    Ik zal morgen weer een foto plaatsen, maar ben natuurlijk van de 1e zwanger dus nog niet echt zo'n mooie bolle buik.

Reb, haha, jij gaat volgens mij elke week uit eten ipv elke maand of niet? Nu niet zo misselijk? Waar gaan jullie heen? (weer wokken?)

Migske ik duim nog steeds hoor!!!

Wij hebben een relax dag. Gisteren zoveel indrukken gekregen met de pretecho, en daarna bij mijn ouders (zus en zwager met (drukke) kids kwamen ook) en 's avonds groot feest hier in het nabijgelegen dorp. Dus vandaag bekaf. En moet eerlijk zeggen ook slecht geslapen voor het nieuws, zo hyper ben ik ervan. Vandaag lekker luieren, baby muziek via youtube op mijn buik laten horen (kan hij volgens mij nog niet eens horen, haha).
    Heerlijke dag!!!

Ik zal morgen een mooie buik foto plaatsen hoor! :D Loop nu nog rond in mijn "pyama" hahaha...

20. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha valt wel mee hoor Danielle.. Vorige maand een keer en de maand daarvoor toen we op vakantie waren. Dus wel een maandelijks ding ;)
    Moet wel heel eerlijk zeggen dat we er samen wel vaker op uit gaan, maar meer omdat het strakjes niet meer zo spontaan kan.

Geniet van je luierdagje :)

Deel Deze Pagina