Oke, het is weer tijd voor een vraag!!!!! Deze keer gewoon omdat het leuk is! Vandaag de vraag: Wat lijkt jullie het meest enge aan het moeder worden? & voor de dames die al moeder zijn: Wat leek jullie het meest enge aan moeder worden, hoe hebben jullie dat ervaren?
Nou ik heb wel een antwoord reb: Dat ik het zonder de tips, tricks en onvoorwaardelijke steun van mijn mama moet doen..dan vind ik echt heel erg eng
I can imagine, wetende dat je jouw mam elke dag mist en een goede band met haar had. Knuf & duim voor jullie huisje!
Nog eventjes Migske, duim nog steeds voor jullie! Het engste aan moeder worden, pfoe.. nou op sommige momenten lijkt gewoon alles me eng haha. Maar toch t meest bang voor dat het me niet lukt ofzo, dat ik niet sterk genoeg ben... Jij dan Reb?
Pfff soms denk ik dat ik t allemaal niet kan.. Vind t eng om borstvoeding te geven.. Nou ja of dat me gaat lukken.. En bang dat ik dingen verkeerd doe..
Haha leuk zo'n vraag tussendoor... Op mijn luierdagje (toepasselijke naam haha. Het meest enge vind ik dat ik bang ben dat ik de baby door mijn lichamelijke conditie (rug) niet kan tillen, of trap op en af lopen (we wonen 3 hoog). Maar goed, overal zijn oplossingen voor! En er zijn genoeg mensen in onze omgeving die willen helpen. Maar ga er nu vanuit dat we alles zelf goed kunnen regelen!! Migske: dat snap ik. Knuff! Ennuh weet je al wat??
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben het huisje!!! happy!!!! bedankt voor al het duimen lieve schatten het heeft geholpen!!!
Dank je wel lieve meiden! Nou veel hoeven we niet te klussen, het is een vrij nieuw huis uit 1993 en de vorige bewoners hebben er anderhalf jaar gewoond. het zag er heel netjes uit, denk dat we enkel de baby kamer en slaapkamer moeten verven maar de woonkamer was wel onze smaak al dus even kijken hihi