1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tandplak krijg je toch van slecht eten en slecht poetsen...
    Enfin tanden moet je gewoon goed poetsen en schoonmaken;)

Ik heb nooit iets wat hoeven te laten halen...heb geen tandsteen enz...

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Migske van harte gefeliciteerd wat fijn een eensgezinswoning!

Wat betreft de tandarts die van mij zegt dat je meer kans hebt op ontstekingen als je zwanger bent en dat ben ik wel met hem eens dat komt door onze fijne hormomen :(
    Bij mijn oudste heb ik heel erg ontstoken tandvlees gehad nu heb ik eigenlijk weinig last ervan heel rara maar toen was ik ook een stuk jonger weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Vandaag ben ik 19 weken wat gaat het snel en ik voel de beeb zo vaak nu lijkt wel of tie ADHD heeft of hebben jullie dat ook?;) hihi.

Morgen naar een combiwagen kijken ben benieuwd of het wat is.Vorige week een box gekocht en zal idd wat jullie ook al zeiden ff kijken naar de verf dat was wel een goeie nooit aan gedacht ze gaan uiteindelijk natuurlijk zuigen en knabbelen aan de box.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

moet zeggen dat er hier nooit eentje geknabbeld heeft aan de box :D

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Hier ook niet maar je wilt geen risico lopen, gelukkig heb je niet meer zoals vroeger lood in verf zitten, dus als je watergedragen verf neemt zit je al snel goed hoor :)

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    zo even begin van het kamertje laten zien, de basis is redelijk af (nog een latje ergens tegenaan en dan is dat klaar) dus klaar voor meubeltjes en versiersels...

Ja en natuurlijk de dozen eruit haha

De kleur ziet er trouwens veel groener uit in het echt, op de foto lijkt ie meer blauw.

6. Reb

Reb Niet meer actief

@Tigermommy

Moooooooooi!!!! Leuke kleurencombinatie ook :) Ben benieuwd naar het eindresultaat!

7. Reb

Reb Niet meer actief

@Lov
    Gefeliciteerd met de 18 weken!

@Danielle
    Whahahahaha de vakjes op google die te klein zijn, hilarisch!!!!!!!! Die van mij bemoeit zich OVERAL mee, soms wel vervelend als ik hoor dat anderen vrouwen alles voor elkaar krijgen whaha. Maar aan de andere kant, hij is wel ontzettend betrokken….. Uiteindelijk beslissen we wel alles samen en als het mij echt stoort en ik dat laat merken door de hormoontjes die opspelen geeft hij wel eens toe.

@Zwangere mannen
    Mijn vriend weegt hoogstens 70 kg en daar komt nooit wat bij. Maar hij is natuurlijk ook pas 23 jaar.

@hier
    Schoonmoeder is de boom aan het schilderen, benieuwd of hij vandaag af gaat komen!! Tot nu toe is hij in ieder geval erg mooi! Ben zo benieuwd! Lief is de plinten aan het doen en heeft de lamp opgehangen. Wahoei! Bijnabijna af, maar gordijnen kopen we sowieso pas in december...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk reb dat je er zo mee bezig kunt zijn.....ben niet jaloers helemaal niet:D

Ik heb een gespannen buik....lijkt we alsof het niet past? Is het opeens gegroeid of wat kan dat zijn....iEmand die het herkent?

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ben benieuwd naar jullie boom reb, ik ga hem eerst maar eens twee keer in de MDF grondverf zetten, ik denk dat ik morgen eens een begin ga maken hihi

10. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ja heb ik ook sinds vandaag ineens

11. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ik heb dat van het weekend gehad we hadden heel veel gelopen en druk geweest. Ik kreeg ook erge steken naast mijn navel.

Misschien ben je iets te druk geweest? of het is misschien een groeispurtje.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja deed niet meer dan normaal eigenlijk.....denk zelf een groeispurtje, schoonzus zei gister ook dat mijn buik erg gegroeid was.

Pffff hier zijn we maar bezig met de namen ... Vindt het zo moeilijk. Hebben nog tijd natuurlijk maar toch ben je dan onrustig :cool:

13. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Weer een avond om alles bij te lezen:$:)
    Hier druk druk:( op werk personeel te kort dus veel werken helaas

Verder groei ook ik goed :) en kleintje laat zich goed voelen gelukkig :)
    Vannacht worstelde het zich naar de oppervlakte en ik had me toch een dik ei op me buik phuuu:p

En hier zoooo zenuwachtig naar de 20 wkn echo:):)

14. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee zal ik goed onthouden. Doe t alleen op lange sta-feestjes nu nog.
    Ben benieuwd!

15. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Panther welk merk ga je kijken vd combineren?
    Ben nu expert dus benieuwd Hihi!!!

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

Mijn dochter heeft ook nog nooit haar tanden in de box of bed gezet
    Gelukkig

17. Reb

Reb Niet meer actief

Oeh spannend, benieuwd :)

Boom is af, alleen moeten nog dingen/diertjes bij. Komt mijn schoonmama vandaag doen :)

18. Reb

Reb Niet meer actief

@ Tigermommy

Heb trouwens stiekem je ideetje gepikt, we doen ook een naambordje in onze boom. Wel gewoon geschilderd hoor.
    Beter goed gejat........

19. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Combineren = combiwagen .

Reb leuk. Foto tussenstand?

Wij hebben gisteren de Babykamer (4 delig) op marktplaats gekocht. Volgende wk zaterdag mogen we deze ophalen. Zoooo blij, helemaal verliefd op.

20. Reb

Reb Niet meer actief

Zal zo even mijn laptop aanzetten voor een foto update :) Daarna schoonmoeder ophalen :)
    & heb jij een foto van de babykamer? :) Leuk man!!

Deel Deze Pagina