gelijk heb je niet erg hoor... toch gewoon leuk, ben erg benieuwd naar jullie creatie... had je nog naar m'n patroontje kunnen kijken? Dan kan ik de stof gaan bestellen hihi (moet ook nog allemaal gemaakt worden natuurlijk 20 september komen de meubels dan word kindje vriendin 3 jaar en krijgt ze een nieuw bedje als kado dus komen oude meubels naar moi..
Hierbij onze mooie boom (tot nu toe), ben er erg blij mee De rest komt er trouwens met kleurtjes bij.. @Tigermommy Ik heb geen idee wat je bedoelt Ben een scatterbrain op het moment. Vind het trouwens ook vreselijk dat uiltjes helemaal 'in' zijn. Maarja, het moet maar. Ik hou nou eenmaal van bomen en uiltjes, ik geef twin peaks de schuld
Mooi Reb! Vandaag tussen 9 en 11 word de babykamer bezorgd! Ik ben zooooo moe, echt bagger geslapen, dus hopelijk komen ze vroeg ga ik dan nog ff slapen
Leuke boom reb word mooi! Charmed balen slecht slapen is zn pruts kwaal he. Kamertje dat is wel een leuk vooruitzicht!
Als je bedoelt voor de combi wagen het is een Mutsy. In de winkel vonden wij de Bugaboo ook wel handig en praktisch.
& thanks ladies! Ben blij met de boom Ik heb overigens nog een maand - 2 dagen om een nummer te kiezen voor het trouwen. Ik zou kiezen voor een nummer van Queen (want mijn vriend is groot Queen fan), die hebben nog een paar geschikte nummers (bijv. Crazy little thing called love ). Maarja, mijn vriend is een beetje zeurderig, meneer wil dat ik een nummer kies. Omdat mijn passie voor muziek veel groter is. Natuurlijk wel lief bedoelt enzo, maar al mijn favo nummers zijn gewoon niet echt geschikt Snik.
Panther: Mutsy: de lichtgewicht wagen!!! Heb je al hem al gekocht, anders heb ik er nog wat over te zeggen , goed bedoeld natuurlijk! Reb: wauw wat super gaaf zeg!! Wat kan ze dat strak zeg, heeft ze een heel klein kwarstje of stiftje ofso? Echt heel mooi!!! En super leuk dat jullie er veel werk in steken, dat maakt een babykamer extra bijzonder vind ik. Haha, en je portemonnee, goh wat moet ik altijd om je lachen zeg haha. Ik ga even de plaatjes van onze meubeltjes die we over 2 weken krijgen van mijn telefoon halen, naar de laptop en dan geef ik jullie een sfeerimpressie van ons kamertje (kan natuurlijk nog niet gewoon wachten totdat hij af is, haha)
Zoals jullie hebben gezien is ons behang licht grijs/bruin. De witte meubels komen erbij, en ik zag vanmorgen dit lakentje, wat IK wil namaken voor de lakentjes en gordijnen. Hopelijk vindt vl dat ook een goed idee Die uilen lampenkap wordt dan een ster zeg maar!
Iedereen is lekker aan het "nesten" (of met de kamer al bezig / of ideeen aan het opdoen en aan het dromen erover) heerlijk toch?
Ik wil ook!! Ml heeft nog niet echt haast zeg maar... Maar om nu zelf het laminaat uit de kamer te gaan breken en een kast slopen.tsja. Als het nog lang duurd doe ik het zelf! We hebben afgesproken na de 20 weken echo te beginnen ben benieuwd. Van het weekend word al niets 2 dagen volgeplant aaaaaa
dat heb ik binnen een uur gedaan LOL kast is zo gedaan (zeker als ie niet bewaard hoeft te blijven haha) en laminaat is vaak ook zo gedaan hoor... Als ik daarmee op mijn man moest wachten kwam er nooit wat van, ik maak eerst rommel en dan vraag ik of hij het weer goed maakt haha
Nee, gelukkig niet. Ik voel me eigenlijk heel goed verder! Wel moe, maar dat komt meer door mijn werk en een lieve kleine dreumes dan door de zwangerschap.
Ik voel me echt momenteel zo goed over mezelf, ik voel me sterk, vrouwelijk, alsof ik de wereld aan kan (ja vraag het niet aan me om half 9 vanavond want dan voel ik me waarschijnlijk 85 ofzo) maar wat een heerlijk gevoel!! Vandaag weer lekker hardgelopen en dat maakt me dan weer zo trots op mezelf, nooit gedacht dat ik dat zou doen (laat staan 4 maanden zwanger) Ik ga dit gevoel even inlijsten in mijn hoofd hahahaa