1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd!!!
    Je blijdschap komt echt door m'n beeldscherm heen hier haha. :D

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gefeliciteerd Paula dat is fijn nieuws!!!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Super Paula! Das mooi nieuws! :)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dank meiden ik ben ook zo blij! Dit geeft hem en ook mij zoveel rust!
    Ga straks heerlijk zijn favoriete gebakje maken tompoucejes!
    Nou als morgen ook de echo helemaal in orde is kan onze week niet meer stuk!!

5. paula1984

:
    :d

6. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw, Paula wat geweldig zeg!!!
    Ik weet hoe blij je je nu kunt voelen, mijn vriend heeft ook 4 maanden thuis gezeten, dat is geen pretje als het geen vakantie is.
    Wat super fijn zeg! En ook nog gelijk een half jaar contract gekregen? Dat zie je niet vaak! Super zeg, verwen hem maar goed!!!

7. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar dus van die tractor, maar vooral bij de meiden met een tweeling... Hopelijk wordt het snel beter zeg! Maar alles voor het goede doel he :D

By the way: mijn vriend vond de blauw van gisteren op de foto helemaal mooi. Ik mag dat "thema-kleurengebruik" aanhouden, en losgaan... :(:( haha, denk ik ook last van meezwangeren, want de ene keer wil hij helpen alles beslissen en nu mag ik weer los :D.

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Paula, super meid, gefeliciteerd!!! Ik weet helaas hoe moeilijk het is om werk te zoeken.. :(

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gefeliciteerd!

10. paula1984

O meiden wat zijn.jullie toch allemaal.lief!!

11. paula1984

Toppie Danielle wel lief soms he als.ze een beetje meezwangeren.

12. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ahhhhhhhh Paula van harte wat een goed nieuws!!!

Ik zag en voelde gisteravond tijdens het voetbal ineens mijn buik bewegen wahahahahah :D

Mijn man was weg voetbal kijken want zijn thuisland speelde ook dus die heeft het niet gezien.
    Ik moest zo lachen het was zo vreemd ineens dit

13. paula1984

Wauw panter wat super leuk!

14. migske

migske Niet meer actief

gefeliciteerd paula wat goed!

hier helaas de mededeling gekregen dat mijn contract niet verlengt word dus tussen het regelen van de nieuwe woning etc. ook bezig met ww aanvraag pffffffffffff.

Maar goed komt allemaal in orde hoor...
    Maar vandaag een beetje afwezig, ik lees wel mee hoor zover ik kan en plaats af en toe wel ff iets hahaha maar niet boos zijn hoor als ik ff niks laat horen ben zo druk!:)

15. paula1984

He migske balen meid. Per wanneer stopt je contract?
    Scheeld als je inlogd om ww aan te vragen staat er al veel ingevuld.
    Sucses in elk geval geeft niet hoor als erg druk ben.
    Hou je jezelf wel in de gaten er komt ineens zoveel op je af.
    Xxx

16. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja super lief van vl die meezwangert, haha. Als ie maar niet teveel inspraak in de babykamer wil hebben :p

Panther: Wauw bijzonder gevoel lijkt me. Volgens mij voel ik wel geregeld wat, maar ik weet niet zeker of het het juiste gevoel is. Je vriend balen dat hij weg was.

Migske: Onee, wat balen zeg. Vast niet omdat je zwanger bent, ahum. In welke richting ben je op zoek? Of maakt het je niks uit en pak je alles aan? Succes iig met het invullen van alle papieren!!

17. migske

migske Niet meer actief

hey meiden, dank jullie wel,

Nou ja idd mijn contract loopt 9 oktober af en ja ik ben zwanger dus dat zal de reden vast zijn maar goed dat zeggen ze niet, gooien het nu op bezuinigen ;).

Klopt idd dat alles ingevuld staat paula phieuww scheelt weer wat.
    Maar goed nog een maand werken dus voorlopig ff geen sollicitatie plicht hahaha.

Ik ben ass. bedrijfsleidster dus ik had natuurlijk graag weer zoiets gedaan maar dat word moeilijk qua uren straks als mijn kleine meid er is, (bv kinderopvang is te duur dat lukt gewoon niet voor ons en tja ouders hebben we niet dus moeten het echt zelf doen...mijn vriend werkt 40 uur per week dus ik moet dan avond werk gaan doen) dus alle baantjes die ik savonds en in het weekend als mijn vriend thuis is kan doen zijn welkom....maar goed eerst maar eens verhuizen, zwanger zijn, bevallen en tot rust komen want na een kl*** jaar ben ik daar wel aan toe....:(

Gelukkig krijg ik hopelijk een mooie lieve meid, een super mooi huis en heb ik mijn soulmate VL die me met alles steunt dus zie het wel positief in..

18. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja idd, dat zeggen ze niet. Pff ben je boos? Of had je het wel verwacht van hun?

Succes met solliciteren, ik zou gewoon nu al heel veel brieven de deur uitdoen, voordat je een reactie terug hebt ben je weer een aantal weken verder. Hoop dat je wat vindt!

Was je zo blij met jullie nieuwe stekkie (ik ben jaloers, want wij zitten nog steeds 3 hoog zonder lift ;)), en dan ineens zo'n domper.
    Krijg je wel een ww dan omdat je vriend inkomen heeft? Of werkt dat niet zo? Nou meis, laat je niet gek maken, alles stap voor stap!!!

19. migske

migske Niet meer actief

ja idd een domper is het zeker :( ik was er al wel een beetje bang voor omdat ze ook niet echt 'happy' reageerde op mn werk toen ik vertelde zwanger te zijn...naja ach dan werk ik er ook liever niet meer voor als ze zo doen maar wel verwachten leuk te doen als hun met zulk nieuw komen bv..maar goed.

Nou zover ik weet krijg ik wel gewoon ww heb er voor betaald en woon dan wel samen maar heb geen geregistreerd partnerschap of iets, lijkt me niet dat ze me zonder geld kunnen laten zitten terwijl ik netjes altijd die premie heb betaald. maar goed we zullen zien en anders zet ik er gewoon mn advocaat op (kennis;))

20. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, apart hoe mensen dan ineens kunnen veranderen he? Ik snap dat je teleurgesteld bent.

Ohhh dat wist ik niet, zal ook wel. Hopelijk heb je snel weer een nieuwe baan! Mijn duimen draaien weer voor je (maar wel iets minder hard dan vorige keer met je huissie hoor, haha):p

Deel Deze Pagina