Paula, vanavond dus beginnen aan de babykamer? Whaha. Je vriend wou dat toch doen na de 20 echo??? Weet je al wel een beetje hoe die gaat worden?
Paula, gefeliciteerd met je goede 20-weken echo!! Prachtige foto ook! @Panther, ik heb a.s. dinsdag mijn 20-weken echo. Vind het eigenlijk rete-spannend!! Hier alles bezorgd, meubeltjes blijven nog even staan in de dozen. Maar de wagen heb ik uiteraard al in elkaar gezet! Wauw, wat is de Joolz toch een mooie wagen zeg!! Erg blij mee. Nu alleen nog even 20 weken wachten haha. Word ineens steeds zenuwachtiger voor a.s. dinsdag..... (20-weken echo)
Kan ik me voorstellen Lappie, als ik aan de 23ste denk word ik ook wel n beetje zenuwachtig hoor Mijn echo was goed, hoofdje, buikje en bovenbeentje heeft hij gemeten en die liggen mooi op schema, en beide ukkies zijn ongv even groot! De ene was weer superdruk haha, rondjes draaien enzo. Hij heeft geprobeerd om tussen de beentjes te kijken, maar apparatuur was niet helemaal geweldig dus durfde het niet met overtuiging te zeggen, maar hij vermoedde dat er sowieso 1 meisje bijzat, en dat het hem niks zou verbazen dat het 2 meisjes zijn! Ik ben zooooooooooo nieuwschierig!!!! In de wachtkamer kwam een echovrouw (weet ff niet meer hoe je schrijft) in opleiding naar me toe en vroeg of ik morgen ook tijd en zin had, ze had nog nooit een tweeling gedaan. Nou LEUK!! Dus morgen van 11 tot 12 een extra echo hihihi Vanavond mams bellen of ze mee wil! Die mevrouw heeft betere apparatuur dus wie weet kan zij wel zien wat de geslachten zijn Nou mijn dag kan niet meer stuk
Ohja, en ze lagen beide al met de hoofdjes naar beneden, dus als dat zo blijft kan ik gewoon natuurlijk bevallen jeeeeej
Wat een geweldig aanbod! Zou ik ook niet hebben afgeslagen. Veel plezier morgen! Had je een 'gewone' echo of de 20-weken echo?
@ lappie en paula gefeliciteerd!! @ de rest van de lieve meiden, ja helaas werkt het idd zo met een jaar contract en ik vind dat ze het vlug hebben doorgegeven een maand van te voren dus ik kan nu wel gelukkig alles regelen zodat het mooi kan overlopen straks. Maar het is wel zwaar balen hoor....en ik ben ook idd te duur dus ja...ach vind wel een baan, als je niet te kieskeurig bent heb je vrij snel werk al is het ff voor tijdelijk zodat ik op mijn gemak een goeie baan kan zoeken. Hier nog steeds happy hoor met het huisje! Maandag afspraak voor kennismakingsgesprek met de woningbouw, gisteren het huisje gaan bezichtigen en maandag verdere afspraken maken voor de sleuteloverdracht enz! yes!
Toch is het lastig hoor.. ik dacht ook makkelijk iets te vinden.. Nou ik heb werkelijk op alles gesolliciteerd, maar kom er nergens door!!
We zullen zien...lukt het niet pech gehad zo denk ik maar hoor ik bedoel je kunt wel bij de pakkeneer gaan zitten maar daar schiet je ook niks mee op vind ik en ik ben ook nog nagelstyliste dus kan daar ook nog wat mee gaan doen eventueel
Ohh dat is wel fijn, altijd iets achter de hand! Ik ben (hopelijk) eind volgend jaar klaar met juridisch secretaresse, dus zou mooi zijn als ik dan daarvoor al iets anders heb en dan daar in verder jan gaan zoeken. Ik ben gelukkig ook aardig positief ingesteld. Het komt vanzelf een keer goed. Eerst maar eens ons mooie manneke gezond en wel op de wereld zetten
Hee ladies, Heb alweer van alles gemist zie ik... Wel net de mooie foto van Paula gespot (super gaaf, zo scherp!).. Migske, waar ben je naar op zoek, qua werk? Eerst natuurlijk even de beeb gezond op de wereld zetten, uiteraard. Ga in ieder geval voor je duimen! Hier vandaag mindere dag - te druk geweest de laatste tijd. Buik keihard, nu weer misselijk, beroerd, moe en een hormonentrut. Hoop dat ik morgen een dagje rustig aan kan doen, weet niet of dat lukt. Zou eigenlijk wel moeten, stekende buik is ook prut...
Ik ga dan op zoek naar een baan voor in de avond uren dus dan zal ik waarschijnlijk uitkomen bij schoonmaak of bv bioscoop lijkt me ook erg leuk. we zullen zien oh minder meid doe maar rustig aan vanavond!
Wordt vanavond lastig... Moet helaas nog van alles. Ik hoop maar op morgen . Klinkt misschien suf, maar al eens aan thuiswerk gedacht? Kennisje heeft dat ook een tijd gedaan (met baby), was goed te doen, verschillende opdrachten, meestal wel leuke dingen. Wel ff op de betrouwbaarheid letten van het bedrijf!
ik ben ook nog nagelstyliste dus kan eventueel dat nog oppakken hihi maar thuiswerk lijkt me idd ook wel geinig. bedankt voor de tip! nou meis sterkte dan maar rust morgen maar lekker uit dan!