1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dank dames!

Lappie wat heerlijk dat de spulletjes er zijn lijkt net sinterklaas dan he hihi.

I wish Danielle haha nee nog niet maar blijven aandringen komt goed hij houdt nu eenmaal niet van klussen.
    Ja ik heb wel ideeën hopelijk heb ik morgen de auto ga ik een leuke verfstalen halen.

Charmed wat heerlijk leuk zeg dat je morgen terug mag komen wie weet werken je beebjes dan wel mee met de betere apparatuur alvast veel pleizer!

Hopelijk niemand vergeten? Anders sorry...

2. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Charmed super lief dat dat mag. hopelijk kan ze t dan goed zien. ben super benieuwd!! Hoelaat??

paula mooie kleurstalen halen dan krijgt je man vanzelf zin in klussen. Goh dat laatste betekende de laatste 1,5 jaar wat anders bedenk ik me nu.

net monchoutaart gemaakt. morgen laatste dag op mijn werk. ik deed t vrijwillig en vind t nu toch wel heel zwaar worden. ga me richten op conditie en kracht voor mijn lichaam. mag wel altijd terugkomen gelukkig. Maarja gratis medewerker... dat snap ik...

3. paula1984

Haha Danielle idd nee ik bedoel echt schilderen en nieuw laminaat leggen dat andere heeft hij altijd wel zin in pffffttt hahaha.

Toch is het een afscheid meid en leuk dat je er een taaartje voor heb gemaakt!

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oeh lekker taart hihi.
    Hoop dat je n fijn afscheid hebt Danielle!

Ik mag morgen van 11 tot 12, mn moeder gaat mee, gaan we daarna ergens een hapje eten :)

Welterusten meiden! Ik ga oekedakke :p

5. paula1984

Haha charmed ik denk dat dat slapen betekend?

Bij deze lady truste en houdoe tot morgen! X

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Charmed succes vandaag!! Hoop dat ze t geslacht kunnen zien :D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden we zijn druk aan het verbouwen hier dus even iets minder aanwezig....maar lees wel mee hoor :D

8. paula1984

Ouwe klustubbie! Jullie zijn lekker bezig.
    Veel plezier hoor!

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Veel plezier vandaag Charmed.

Veel succes met de verbouwing Lov.

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dankjewel!

Succes met klussen Lov!

Voorzichtig vandaag meiden, niet onder ladders lopen enzo.
    Jaja het is vrijdag de 13e ;)

11. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes zo Charmed!!!! Ben super benieuwd, zal aan je denken!
    En als ze niet goed liggen, gewoon springen, heb ik ook gedaan, haha.

12. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Veel plezier Charmed met de echo vandaag! Ik hoop dat ze het je vandaag wel willen laten zien! :D

Lov succes met klussen!

Hier doe ik even mijn 20 weken dansje :D

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Veel plezier Charmed met de echo!

Hier de muren van de babykamer bijna klaar, binnenkort woezel en pip erop maken en de kozijnen en deur schilderen en dan is ie klaar:D

14. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Wat een geklus allemaal hier :D
    Wij moeten kamers omruilen wij slapen op zolder (lees dus 2 trappen op en geen verwarming boven) en willen naar de 1ste verdieping daar slaapt nu mijn oudste dochter.
    Mijn man gaat naar zijn familie in oktober voor 2,5 week ( hij is turks) en daarna gaan we de boel omruilen.
    En de beeb komt op onze kamer dus verder dan omruilen gaan we niet misschien een lik verf maar dat doen we dus allemaal eind oktober.

Succes charmed met de echo!

15. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    wendt leuk woezel en pip. ga je t zelf erop tekenen of muursticker?

16. paula1984

Butterfly dansje whoop whoop!!

Iedereen heerlijk aan de klus super.hoor!

Charmed ben zo benieuwd hoe het was!

17. migske

migske Niet meer actief

@butterfly wow halverwege dansje voor jou!:D

@charmed oh ben zo nieuwschierig hoop echt dat ze wat laten zien jou deugenietjes;)

@het klusteam haha veel succes! wij moeten nog even wachten maandag kennismakingsgesprek bij de woningbouw (ahum ik huur er al jaren een stink hok en nu ineens kennismaken? lol ik snap de logica niet:p maar volgens VL heb ik last van mijn horrormoontjes en kan het net als hem trouwens niet snel genoeg gaan nu:)) en dan die maandag maken we weer een afspraak voor de sleuteloverdracht en huurcontract tekenen! en dan....KLUSSEEEEEN!! hahaha

Verder een rustige dag, VL heeft koopavond dus ben lang alleen vandaag heb al weekend:p.
    Gisteren voor het eerst mijn kleine meid echt goed gevoeld trouwens! teminste duidelijker dan alle andere keren, heb het met de angelsound bevestigd hihi. heerlijk maar het was maar even, lang leven je placenta voor:(
    Maar goed verder alles ok hier haha fijne dag allemaal!!

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik ga het er zelf op schilderen!!

Wij hebben ook kamers moeten ruilen.. rommelkamer is stiefzoons kamer geworden en zijn kamer is nu babykamer. Omdat die kamer direct naast ons zit en vriendlief het toch wel erg fijn vindt dat de kkeine straks lekker dichtbij ligt ;) stiefzoon is bijna 9 dus vindt het niet erg om nu ietsje verder weg te liggen. Gelukkig gebben wij dit al heel snel gedaan, stiefzoon heeft alweer een tijdje zn nieuwe kamer :)

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hallooo :D

De ene baby was overduidelijk een MEISJE :D
    De andere was wéér eigenwijs hahaha, zat met zijn of haar bips tegen de baarmoederwand aan...... dus over anderhalve week een herkansing met de 20 weken echo :D
    Maaaar er mag een beetje roze op de lijst :D :D :D
    Verder zag alles er goed uit, maar zij mag daar natuurlijk geen echte uitspraak overdoen..

Zal zo ff roze pakje inpakken dan kan vriend die vanavond uitpakken hihi :D

Zal zometeen ff op jullie reageren, ff bekomen hoor :p

20. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Leuk voor uitzicht Migske :D!
    Wat fijn dat je de beeb duidelijker gevoeld hebt!
    Ik voel de kleine vaak in de ochtend of avond als ik op bed lig maar niet elke keer even sterk.

Wat leuk Charmed een meid! :D ben benieuwd of ze een broertje of zusje heeft!

Deel Deze Pagina