1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dons is natuurlijk het warmst, maar ook een behoorlijke investering.

Kan hij al over naar een volgend bed? Dan kan hij het dekbed volgend jaar weer gebruiken.

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Das het gekke ze lagen in ledikantjes in een zeg maar opgezette babykamer

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Helaas berte dat gaat nog niet.hij is 17 maand. Waneer weet je trouwens dat je kindje daar aan toe is?

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Oh dat is inderdaad wel vreemd... Ze adviseren pas vanaf twee jaar met een dekbedden te beginnen omdat ze dan zelf in staat zijn het dekbedden van zich af te gooien als het te warm wordt. Dus ivm verstikkingsgevaar...

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoon is 24 maanden en ligt ook nog in zijn ledikant, ik denk dat hij naar een groter bed gaat, als hij gaat proberen uit zijn ledikant te klimmen.

Als het hier 's winters te koud is (zo beneden de -8 buiten), dan doen we 's nachts het raam dicht en overdag het raam open en slapen we met de kamerdeuren open, dan heb je toch voldoende frisse lucht voor de nacht en wordt het niet te koud.

6. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Vandaag druk geweest en zware tassen gesjouwd met boodschappen :$
    Niet moeten doen had meteen last van mijn buik pffff man was aan het werk en dan ben ik toch eigenwijs ff van de auto naar huis tillen enzo zal wel vrouw eigen zijn :(

Mijn man natuurlijk niet blij nee snap het ook wel.
    Hebben meedere dames dit ook?
    Buik gaat gestaag verder met groeien :D

Lekker kippetje op de markt gehaald man lief staat lekker te koken :D

Fijne avond iedereen!

7. migske

migske Niet meer actief

hey hey,

Ik had nogal een klunsdag vandaag pffff, ik rijd nog steeds gewoon fijn scooter (heb geen ander vervoer dus ja;)) alleen vandaag tot 2 x toe de zij standaard vergeten in te klappen voor ik weg reed pfff dus tot 2 keer toe een hartverzakking gekregen toen in de bocht een knal hoorde omdat dat ding natuurlijk terug sprong:) lol stomme ik....verder nergens last van eigenlijk, ja 1x een scherpe mesachtige steek gevoeld maar dat viel verder mee. Straks lekker frietjes eten mmmm zin in! hahahaha
    daarna lekker rusten!

fijn weekend meiden!

8. paula1984

Ja mijn sv viert morgen zijn verjaardag maar was bier vergeten met boodschappen doen. Wij moesten nog dus ik zei doen wij. Ik til die krat op de kar vond ml echt niet grappig!

Migske dat zijn van die briljante acties en dan ook gewoon 2x haha

Eet smakelijk meiden

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hihi, handig Migske!!

Hierbij mijn 20 weken buikje :D

10. migske

migske Niet meer actief

hahaha nee niet echt he? :p hahaha ach ja hij hangt er iig nog stevig onder hihi.

wauw al echte een beeb buikje he! :)

11. paula1984

Mooi buikje wendy

12. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Yeah.... Mijn vriend heeft gisteren avond onze kleine knullig ook heel duidelijk voelen schoppen. Heel vaak Haha. Zo bijzonder om samen mee te maken! Helemaal in love.

Ik ben wakker geworden met pijn aan mijn buik ( van t hangen zeg maar). Vanavond maar eens wat extra kussens meenemen naar bed. Ik draai wel 50x per nacht dus dat wordt n uitdaging. Ik ben benieuwd.
    Slapen jullie al met extras kussens??

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat gaaf!!! :D
    Ik wacht nog op het moment dat ik het aan de buitenkant voel (en het dus aan mijn man kan laten voelen). Voel hem al vijf weken, maar alleen aan de binnenkant nog.

Extra kussen hier nog niet nodig. Ik slaap normaal graag op mijn buik, en nu lig ik op mijn zij en dan iets verder gedraaid zodat mijn buik precies op het matras rust.
    Voor nu ligt dit lekker.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden....

Heb niet alles bijgelezen was een beetje veel hihihi...

Hier druk bezig....gewoon geen tijd om op het forum te komen, hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Tot snel meiden!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Druk met de verbouwing?

16. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Lappie zo slaap ik nou ook ja half op mijn zij/buik ik ben een enorme draaier in mijn slaap :D

Danielle hoe doe je dat met die kussens?wat gaaf zeg dat je vriend de beeb heeft gevoeld lijkt mij heel bijzonder.

Wendy mooi buikje zeg!

Het lijkt hier wel of meneer heel diep ligt voel hem minder duidelijk aan de voorzijde maar voel hem wel rommelen van binnen.
    En meneer ligt volgens mij op mijn blaas vannacht er 3x :$ uit om te plassen

17. Reb

Reb Niet meer actief

Jeej, superfijn!!! Ik slaap met een zwangerschapskussen, wel zo prettig :D

18. Reb

Reb Niet meer actief

Haha Migske, moooie verhalen.

@Wendy Feli met de 20 weken en n mooi buikje

@hier
    Hier doe ik aan de 21 weken blijdschap. As zaterdag PAS de echo en dat vindik nog steeds niet cool :) Duurt langggggg!!!!
    Lala, dinsdag in ondertrouw en daar ga ik dan maar naar uitkijken :)

Viel me trouwens gisteren ineens op hoe groot mijn buik is, wow!!! Dat gaat nog wat worden met nog 20 weken te gaan haha

19. paula1984

Danielle wat fantastisch! Samen lekker van genieten hoor

Lov klus ze!

@slapen gewoon op mn zij.zoals altijd.
    In de ochtend lig ik meestal nog een poosje op mn buik gaat ook prima.
    Kussens extra mee naar bed heb ik nooit gedaan vind ik zn gezeur heel de nacht die kussens goed leggen nee dank je.

Heb trouwens op mn foon 2 foto's gevonden van mn vorige zw. Sjeez wat een verschil 1 van 16 weken en 1 van 30 weken. Was mega veel meer aangekomen maar mijn buik nu is al groter dan toen met 30 weken.
    Ben toen echt de laatste 10 weken het hartst gegroeid.

20. paula1984

Foto!

Deel Deze Pagina