hey meiden! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes bij de 20 weken echo! en ook meiden die gewoon controle hebben succes Ik moet nog afwachten tot as maandag brrrr maar komt goed. Zo ben al langzaam spulletjes aan het inpakken voor de verhuizing hihi toch wel fijn om alvast bezig te zijn Dus wat minder actief maar wel actief genoeg hahahaha zal als we de sleutel hebben ook wat foto's plaatsen van ons nieuwe stulpje Fijne dag iedereen! en hoop op super verhalen straks he meiden!
Thanks meiden! Werken ging opzich wel, maar nu wel erge pijn in mn rug. Moet vanmiddag naar de fysio, dus even vragen wat t precies is. Moet vrijdag 8.5 uur werken, zie dr wel n beetje tegen op hoor.. Sammy, ik denk dat t vooral veel door de verhalen komt die je leest en hoort over vroeggeboorte bij tweelingen. Negatieve verhalen blijven altijd hangen.. Mijn tante is trouwens op haar uitgerekende datum bevallen van dr tweeling. Precies met 40 weken dus.. 20 jaar geleden, maar toch.. het kan wel!! Hoeist gegaan meiden met de echo's? Iedereen kon best vroeg toch? Mooi buikje daniellie!! Migske, succes met inpakken enzo!!
Haha ja Paula, ik vind foto's van anderen altijd zoooo leuk! Dus nu ook maar weer eens geplaatst! En net naar de verloskundige geweest, hartje weer gehoord! Lekker hoor! Nu aanmelden voor fysiotherapie, heb rugklachten, dus dan hoop ik de pijn wat voor te zijn Nu weer plat op het bankie, want ik heb bandenpijn... Booohhhh!!!
Veel succes alle meiden met echo's en controles. Ik moet nog even wachten we mogen om half 3... Spannend!
Ik ben weer terug! Alles zag er goed uit. Alleen een mild verwijd nier kelkje of zoiets, maar dat zien ze wel wel vaker en trekt vaak later weer weg. Moet hiervoor over 9 weken terug komen. Maar niets om ons zorgen over te maken. Ik ben gewoon heeeeeeel erg blij nu!!! Ze heeft wel 18 foto's gemaakt van de echo. Zal zo even een hele mooie plaatsen. Oh en dat het een jongetje is, is weer bevestigd.
wat fijn lappie! nu weer verder genieten! ja je hoort dat er nog best veel gezien word maar dat het voor nu allemaal onschuldig is, vind ik ook best eng maar goed er gebeurd nog een hele hoop met het hummeltje in onze buik haha dus idd lekker blij zijn en genieten!
Lappie: Wat fijn dat alles goed is. Wat zal het spannend geweest zijn voor jou zeg! Maaruh 18 foto's? Jeetje? Kreeg je die allemaal uitgeprint mee? Wat een geluk! Ennuh komen de foto's van de Joolz nog hier? En de babykamer al in elkaar?? Ik ben niks nieuwsgierig hoor! Migske: Goed dat je het zegt, want ik wist niet dat ze vaak "iets" vinden, dan kan ik daar ook rekening mee houden over een week!!
@Lappie Een zeer mooie kinderkamer, haha! & een mooie kinderwagen, leuke kleur ook! Prachtige echofoto!! Zo mooi en duidelijk! Bizar dat je trouwens zoveel fotos mee hebt gekregen, ik kreeg er vorige keer 3 mee. Vette mep @Migske Was je thee lekker? @Danielle Mooi buikje! & Bijna 20 weken, jeej!!! @Wendy Succes met de Woezel&Pip, wordt vast erg mooi! @Panther Mijn zus heeft ook een borstverkleining gehad en haar is verteld dat ze met die borst nooit bv zou kunnen geven. @Inkie Feli met de 19 weken! @hier Vandaag in ondertrouw en daaromheen nog steeds een hoop geregel, nog drie weken! Gisteren de taart geregeld, hapjes geregeld (mijn zussen gaan een dag van tevoren in de keuken staan, haha), ringen zijn in huis etc etc. Ga nu even snel weekendje weg boeken en eind vd middag naar het stadskantoor. Ben blij dat mijn zus me zoveel helpt, want ik vergeet de helft
Wauww.. een gezicht. Ik kon er geen baby in ontdekken haha. Maar het is dus het gezicht, wat mooi duidelijk zeg (nu wel). En die kinderwagen ook zoooo mooi. Had ook onze voorkeur, maarja prijsje liet het niet toe. Ennuh de babykamer... tsja... werk aan de winkel meid haha! Maar leuk om te doen toch!!!