Nou voor zover ik begreep eronder. Het stond zowiezo niet in contact met het vruchtwater. De wand was mooi dik zei die en de baby had er oom zeker geen last van. en wat betreft die grijze muur, ik denk de onderste!
ohh super wendy! maar vind altijd toch weer stom dat ze iets vinden maar gelukkig alles goed met je boy! en da's belangrijkste Lappie ik vind de onderste de mooiste De rest hoop dat de echo's goed zijn gegaan hoor! hier nog steeds aan het wachten op telefoontje van de woning bouw pffffffffffff:x
Wendy gek dan dat je buiten je vruchtzak een lege ruimte zou hebben....daar is het toch open dan of denk ik gek? Kon het geen tweede vruchtzak zijn?
Ik ga ook voor de onderste Gek wendy van die ruimte ben toch benieuwd wat het is. Wij gaan vanavond spannendddddd
Whaha Lappie om het moeilijk te maken, ik denk de bovenste. Hahahaha!!! Wat een keuzes he. Ik ben net terug met mijn moeder van de kwantum en leenbakker, voor gordijnen. Pff de kleur in de winkel is echt anders dan op internet. Toen zijn we weer naar de stoffenkraam gereden, en daar gaan ze ze nu op maat maken. Precies de goede kleur die wij willen (babyblauw) en gelijk stof meegenomen voor een ledikant lakentje! Helemaal blauw. Zaterdag halen we de babykamer via marktplaats op, dus dan snel het bedje opmaken, haha, dat ziet er weer een stuk echter uit dan!!! Helemaal blij!!!
Nog helemaal vergeten te melden over mijn 20-weken echo gisteren. Nou ja, het komt vooral doordat het allemaal wat anders liep dan gedacht. Het kindje ligt in stuit, zeer diep in mijn bekken en met de beentjes en armpjes omhoog. Hierdoor kon de ehcoscopiste maar een paar dingen zien, maar niet wat ze voor een 20-weken echo wil en moet zien. Ook het geslacht was niet te zien. Doordat de beeldkwaliteit ook slecht was, zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar hebben we nu morgenochtend een echo. Ik ben nu al zenuwachtig...
Jeetje wat ontzettend vervelend Lori! Wat een gedoe op deze manier. Zei hij/zij nog iets over de stuitligging, of kan dan zo weer veranderen?? Panther, jij bent over een half uur aan de beurt!! Spannend! Heel veel succes!!
Fijn Wendy van je goede echo! Lappie ik ga ook voor de onderste! Jeetje wat vervelend Lorie! Ik hoop dat ze morgen meer kunnen zien en kunnen vertellen. En panther alles goed met de beeb?
Nou we zijn terug en het ziet er goed uit. Duidelijk te zien dat we zoals we al wisten een zoon krijgen wat een lang piemeltje hihi Alles is goed op groei en ziet er mooi uit hij lag met opgetrokken beentjes op de buik overdwars maar zij zegt dat tot over de 30 weken ze nog alle kanten opdraaien dus dit zegt niets zegt ze. Hij is 25 cm en 400 gram en ziet er goed uit wij zijn verliefd!
Volgens de echoscopiste draaien ze nog alle kanten op tot over de 30 weken dus het zegt niets. Lori wat was haar mening erover?